دعوت به حمایت از اعتصاب عمومی ۲۵ شهریور در کردستان!

دعوت به حمایت از اعتصاب عمومی ۲۵ شهریور در کردستان!
مردم آزادیخواه در کردستان و سراسر کشور را فرا می‌خوانیم در حمایت از انقلاب زن، زندگی و آزادی و علیه رژیم ۴۵ سال جنایت و قوانین آدمکشی آن به میدان بیایند.
مردم انقلابی کردستان؛ خانواده‌های جانباختگان، خانواته‌هاق کارگری، خانواده‌های زندانیان سیاسی و همه انسان‌های شریفی که در راستای سرنگونی جمهوری اسلامی با عزم و اراده پولادین خود به وحشت و کابوس رژیم مافیاهای دزد و قاتلان اسلامی حاکم تبدیل شده‌اید، به خوبی می‌دانید که جنگ ما با رژیم مستبد و تبهکار اسلامی، با رژیم آپارتاید جنسیتی و نژادی مرز بین سرنگونی را به وسعت ایران به خود تنیده است.
رژیمی که قاتل مردم ایران است، قاتل زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان است، رژیمی که قاتل نان و جان کولبران و سوختبران و نفسش با ریختن خون و داشتن طنابهای دار و اعدامش می‌زند را باید از ریشه زد. انقلاب زن، زندگی و آزادی یعنی نابودی کل رژیم اسلامی با تمامی جناح‌ها و باندهای فاسد و جنایتکار آن، یعنی پایان دادن به چهل و پنج سال حکومت جهل و جنون و ارتجاع اسلامی حاکم بر ایران!!
همین امروز که به اعتراضات و جامعه مملو از خشم و انزجار توده‌های برخاسته از فقر و تبعیض و ستم، علیه حاکمیت جنایتکار اسلامی نگاه کنیم، می‌بینیم که اعتراضات و اعتصابات پرشور و باشکوهی از طیف‌های مختلف و جنبش‌های اجتماعی در ابعاد سراسری در حال مبارزه و اعتراض می‌باشد. این اتحاد و این اعتراضات کوبنده پایه‌های سست حاکمیت منفور اسلامی را هم اکنون با نزدیک شدن به دومین سالگرد قتل حکومتی مهسا (ژینا) امینی چقدر لرزه در آورده و از ترس و وحشت قیام مردمی موج بازداشت‌ها و دستگیری‌ها و حتی اعدام‌ها را افزایش داده‌ تا بلکه با این جنایات جامعه را مرعوب و صباحی به عمر ننگین حکومت اسلامی بیافزاید.
رژیم اسلامی در ضعف و زبونی کامل است، نه تنها مورد نفرت مردم ایران، بلکه افکار عموم دنیا هم از جنایات و وحشیگری این رژیم به ستوه آمده است. به این خاطر انتقام منزوی بودن و بی‌آبرویی خود را با قتل و کشتار جوانان و آزادیخواهان از مردم ایران می‌گیرد.
به میدان بیایید و یکبار دیگر خیابان‌ها را فتح کنید. می‌توان با اتحاد و یکپارچگی خود قدرت همبستگی مان را مجددا برای پایان دادن به رژیم جانیان حاکم به نمایش بگذاریم.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب زن، زندگی و آزادی
کانال کولبران و سوختبران
پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳
۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴

Google Translate