برای بزرگداشت یاد جان فشانان راه آزادی و برابری در شهریور ۱۴۰۱

اطلاعیه!

برای بزرگداشت یاد جان فشانان راه آزادی و برابری در شهریور ۱۴۰۱

نه میبخشیم و نه هرگز فراموش میکنیم!

آکسیون اعتراضی در گرامیداشت دومین سالگرد قتل عمد حکومتی مهسا _ ژینا امینی و خیزش انقلابی زن، زندگی، آزادی! به خیابان میایم.

در حمایت و پشتیبانی از فراخوان کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران گوتنبرگ:

دوستان و یاران نازنین مقیم گوتنبرگ و حومه !

دو سال از شروع جنبش آزادیخواهانه مردم انقلابی برای آزادی زن، آزادی و برابری میگذرد. جنبشی كه در سراسر ایران، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، علیه بی حقوقی زن و آپاتاید جنسی، علیه فقر و استثمار و علیه استبداد سیاسی، جمهوری اسلامی را به مصاف طلبید و پایه های آن را به لرزه در آورد. جنبشی كه با پرچم و افق آزادیخواهانه و برابری طلبانه در صفی متحد و همبسته، همسرنوشتی كارگران و محرومان در ایران را بانگ برآورد و صف ارتجاع را لرزاند.

 ما فعالان « انجمن پناهندگان ایرانی-گوتنبرگ» در آستانه سالگرد روز قتل عمد حکومتی « مهسا “ژینا” امینی » و همینطور دومین سالگرد خیزش و جنبش عظیم مردمان ایران و دفاع از موجودیت دو سالگی مقاومت دختران مدارس و دانشکاهها و زنان و جوانان محلات و ایستادگی خانواده های دادخواه و خانواده های زندانیان سیاسی و عقیدتی و جنبش عظیم داد خواهی ایران و جنبش کارگری، پرستاران، بازنشستگان و معلمین اینبار در شهر گوتنبرگ آکسیون اعتراضی در دفاع ازدومین سالگرد خیزش انقلابی ژینا خواهیم داشت. جنبش آزادیخواهانه امروز هم در توازن قوای جدیدی كه كسب كرده است، ایستاده است و برای تحمیل عقب نشینی های دیگر به جمهوری اسلامی و كسب پیروزی های بیشتر در میدان است.

 این جنبش تا زمانی كه فقر و بی حقوقی در جریان است، تا زمانی كه زن ستیزی و فرهنگ عقب مانده دوران فئودالی علیه زنان موجود است و تا زمانی كه آزادی و رفاه عمومی در بند صاحبان سرمایه و جمهوری اسلامی شان است، خاموش شدنی نیست.

زمان: روز شنبه، ۱۴ ماه سپتامبر، ۲۰۲۴ ساعت ۱۴ دو بعدازظهر در برنس پارکن آکسیون ایستاده خواهیم داشت. و ازادی همه آنان همه شما را به این تحرکات در راستای همصدایی با مردم ایران و دفاع از زندانیان سیاسی به خیابان فرا میخوانیم.

 زنده باد زن، زندگی، آزادی!

سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران!

تلفنهای تماس:

نیایش تقی پور: ۰۷۶۷۰۹۷۱۷۶

رحمان حاجی مقصودی: ۰۷۶۲۱۶۶۵۴۲

شهرام پناهی:۰۷۲۸۴۹۰۹۵۵

فرشید مرادی:۰۷۶۵۷۶۱۲۸۶

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ \ سوئد

دهم ماه سپتامبر ۲۰۲۴


Google Translate