وقتی در سیاست کم می آورند تهدید به اخراج می کنند!

وقتی در سیاست کم می آورند تهدید به اخراج می کنند!

تهدید به اخراج توسط مهمانان ناخوانده
دوستان گرامی
جهت اطلاع شما
در کانادا هم چندین حزب چپ و سوسیالیست و کمونیست وجود دارد و آزادانه فعالیت می کنند. و همه هم مخالف سیستم پادشاهی که هیچ، کلا مخالف نظام سرمایه داری هم هستند.

علنا برای سوسیالیسم مبارزه می کنند

. کسی هم آنها را تهدید به اخراج نمی کند.سیاست ضد  مهاجرت و ضد پناهندگی هم بخشی از تفکر ارتجاعی راست افراطی به ویژه شاه اللهی بوده و هست. که هر وقت کم آوردند تهدید به اخراج می کنند همانطور که شاه هم می گفت یا عضو حزب رستاخیز شوید و یا پاسپورت بگیرید و از مملکت بروید. فکر میکرد ممکلت ارث پدری  اوست!
حالا این عزیزان با اینکه  خودشان هم  مهمان هستند ولی ما را به پشتوانه پادشاهی اشغالگر انگلیس تهدید به اخراج می کنند.
در مورد سیستم پادشاهی نه تنها کمونیست ها همه مخالفند، که بسیاری از لیبرال ها و دموکرات ها و ملی گرا ها هم مخالفند. در همه کشورهای پادشاهی هم چنین است. در استرالیا که نزدیک بود سلطنت فخیمه را به گورستان تاریخ بریزند. آزادی عقیده و بیان یعنی همین.
دوران برده داری و قرون وسطی نیست که گوسفند باشیم و به چوپان احتیاج داشته باشیم
پادشاهی دون شان انسان های مدرن و متمدن امروز و شهروان برابر هست. ژن برتر نرینه سالار  و خون پادشاهی ارزانی سلطنت طلب ها باد!
شما فکر می کنید هر کس بطور مثال در سوئد و یا دانمارک زندگی می کند به سلطنت و پادشاهی قسم خورده! یعنی مبارزه برای آزادی خواهی و برابری طلبی  در آن کشورها تعطیل شده است؟
آیا فکر می کنید بومی های کانادا سلطنت دوست هستند و یا باور دارند اشغال شده اند!؟
بهتر است رشد کنیم و به قوانین مدرن و متمدن روی بیاوریم نه اینکه تهدید و به اخراج شهروندان کنیم. در همین کانادا میلیون ها انسان با سیستم پادشاهی مخالفند.

 

اکثریت بومی ها  رسما مخالف سلطنت هستند . باور دارند اشغال شده اند توسط استعمار پیر  که قبل از زورگویی آمریکا نصف جهان را چاپیده و حالا به پیسی افتاده ولی شما عزیزان به نظر میاد هنوز طرفداران استعمار پیر هستید!؟
از خواب بیدار شوید عزیزان ما را از اخراج می ترسانید مانند حاکمان مرتجع در طول تاریخ.
ما بدین باوریم که مردم گوسفند نیستند که به چوپان احتیاج داشته باشند.
کانادا امتیازش به پادشاهی بودنش نیست بلکه به داشتن دموکراسی هست که هیچ ربطی به پادشاهان ندارد.
همانطور که آزادیخواهان و کمونیست ها و مبارزان مسیحیت را افسار زدند و حالا ظاهرا مذهبی آرام و سر بزیر شده، پادشاهان را هم در برخی کشورهای مدرن  از جمله انگلیس افسار زده و سر بزیر کرده اند که در سیاست دخالتی نکنند،  نه اینکه برعکس پادشاهان برای مردم آزادی و دموکراسی آورده اند.
این تهدید ها نشانه ضعف و بی منطقی در سیاست هست و نه قوت آن. خان و شاه و امام در طول تاریخ علی العموم  در کنار مردم نبوده اند بلکه علیه منافع مردمان عمل کرده اند.
ماتا زنده ایم مدافع منافع مردمان هستیم در هر کجا. با تهدید هم دست از مبارزه نکشیده و نمی کشیم. وگرنه قدرت شاه و خمینی بیش از قدرت شماها و یا دولت پادشاهی تان بود!


Google Translate