درباره اخراج هادی مفتح از ‌آلمان

درباره اخراج هادی مفتح از ‌آلمان

اخراج هادی مفتح نماینده رسمی خامنه ای در مرکز اسلامی هامبورگ یک شکست مفتضحانه برای جمهوری اسلامی ایرا ن و یک موفقیت برای مردم ایران است.

به دنبال بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ و ۵۳ نهاد زیر مجموعه آن، به دلیل فعالیت‌‌های تروریستی و دامن زدن به نفرت پراکنی، تقلای زیادی از سوی حکومت ایران و نیابتی‌های ‌آن انجام گرفت تا با مظلوم نمایی و فریبکاری در تلاش برای تحت فشار گذاشتن دولت آلمان، این مرکز را پس بگیرند. اعلام ضرب‌الاجل حکم اخراج هادی مفتح تاکیدی براین است که دیگر مماشات با جمهوری اسلامی  مانند سابق نخواهد بود. مشخص است که این مجموعه و مسئولین و منصوبان خامنه‌ای عامل فعالیت‌های شرارت بار تروریستی در این مرکز و زیر مجموعه‌های ‌آن بوده‌اند!

اخراج مفتح از آلمان مایه خوشحالی مردم مبارز ایران است اما این اقدامی ناکافی است! جامعه و قربانیان چند دهه توطئه و فعالیت‌های تروریستی این مرکز حق دارند از همه حقایق پنهان آن مطلع شوند. امکان شکایت و پیگیری و حق خواهی برای قربانیان باید محفوظ باشد. مفتح و دیگر عناصر تروریست وابسته به جمهوری اسلامی باید به جرم سازماندهی فعالیت‌‌های جنایی و تروریستی، همدستی با حماس و حزب‌الله و جهاد اسلامی و دیگر جریایان نیابتی دستگیر و محاکمه می‌شدند.

سفارت‌‌خانه و کنسولگری‌های حکومت اسلامی ایران مراکز خطرناک‌ و زیان‌بار تروریستی جمهوری اسلامی‌اند که با استفاده از مصونیت دیپلماتیک بارها و بارها به ترور فعالین سیاسی و انجام عملیات‌های ضد بشری و تروریستی دست زده‌اند! هر جا و به هر بهانه که جمهوری اسلامی حضور دارد، محلی برای انجام عملیات تروریستی و نفرت پراکنی و تقویت سازمان‌ها و نهادهای تروریستی آن است.

نیروهای اپوزیسیون و از جمله حزب کمونیست کارگری ایران حق داشتند و به درست سالهای متمادی علیه فعالیت‌های تروریستی این مرکز دست به افشاگری و اعتراض زدند، به رابطه حسنه دولت و برخی از احزاب پارلمانی آلمان با این مرکز اعتراض کردند. خواهان بسته شدن همه مراکز وابسته به جمهوری اسلامی شدند.

کشف و افشا اسناد غیر قابل انکار فعالیت تروریستی از جمله سند ۲۲۰ صفحه‌ای ارتباط تنگانگ این مرکز با جریانات تروریستی حماس و حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی، پنهان کردن حداقل چهارصد هزار یورو در این مرکز، تنها گوشه‌ای از این پرونده جنایی است.

ادامه بسته شدن این مراکز در آلمان، باید به  کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی و خاتمه دادن به جنایات سازمان یافته تروریسم اسلامی در ‌آلمان منجر شود. ما مصراً از دولت و برخی احزاب پارلمانی آلمان می‌خواهیم که دست از مماشات با جمهوری اسلامی بردارند. قطع رابطه با جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت بیشتری برای مردم آلمان در پی خواهد داشت.

حزب کمونیست کارگری ایران – تشکیلات آلمان

۳۰ آگوست ۲۰۲۴ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate