قتل محمد میرموسوی در لاهیجان  و تقلاهای  رژیم و چاره جامعه!

طبق اخبار رژیم جانی اسلامی یک حوان دیگر را در روز روشن در ملائ عام شکنجه کرد و بعد دستگیری زیر ضربات و نهایتا با شلیک گلوله کشت.

الان در لاهیجان مردم سوگوارند و تشیع جنازه بزرگی در جریانست. انتشار تصاویر جسد او نشان از صربات بسیار بر بدن او دارد و سوراخی ناشی از شلیک گلوله.

طبق اخبار این جوان با تعدادی بسیجی درگیری لفظی پیدا کرده و بهد از مدتی لمپنهای نیروی انتظامی به محل زندگی او امدند و او را به درخت بستند  زدند و جلوی چشماهیش ماشینش را که برای مسافرکشی استفاده می کرده جلوی چشم او سوزاندند و او را به کلانتری بردند و اونجا هم اینقدر زدند که روبه مرگ برود و بعد هم به او تر اندازی کردند تا مطمئن شوند خواهد مرد و بعد جنازه اش را به خانواده تحویل دادند و گفتند “در حال بررسی هستند که چه شده”!

چند روزی سکوت کردند تا صدای خانواده و مردم بلند شد که اعلام کردند که تعدادی از اراذلشان خظاکردند و ۵ نفر دستگیر شدند و بعد رئیس پاسگاه و بعد فرماندار انتظامی لایجان اخراج شده و ادای جدیدی در اوردند و گفتند این واقعه “استثنائی” ” بوده که انگار مردم  گنگند و حافظه ندارند که با این جامعه چه رفته تا بحال! 

این حکومت جانی مردم را بسیار دست کم گرفته و تا حقشان کف دستشان قرار نگیرد حالیشان نمی شود.اینهمه درندگی و اینهمه شارلاتانیزم واقعا نوبر است!

ماهیت حکومت اسلامی عین حکومت اسرائیل است.به همان اندازه درنده خود و حنایتکار و شارلاتان!

اینست که گفته ام صهیونیزم و رژیم اسلامی بخشی از یک تکه لجن هستند که از وسط نصف شده!

(۱)”ترفند ” دستگیری و اخراج تعدادی اراذل برای فراری دادن کل رژیم:

ایا این ترفند جدید است؟ خیر! داستان “دستگیریهای متعاقب قتلهای زنجیره ای یادمان هست! اونها که یادشان نیست یادشان بیاید!

اونجا هم رژیم ادی “بیطرفی” در اورد که کسی نخرید.

در سالگرد قیام ۱۴۰۱ رژیم بشدت از جامعه می ترسد.داستان قیام ۱۴۰۱  کابوس اینهاست.اگر به “وعده صادق دوم” دست نزدند از مردم ایران می ترسند.از قیام مردم از سرنگونیشان می ترسند.

این ترفندها کهنه شده! ماهیت رژیم همینست.اراذلش در هر ارگان با همان متد  برخورد می کنند یادشان داده اند که مثل سگ هار به مردم خصوصا به جوانان برخورد کنند چون موتور هر قیامی جوانان هستند.

اراذل رژیم سرخود عمل نمی کنند اموزش دیده اند که بکوبند و له کنند و بدرند.اموزش دیده اند که هر حوان یک دشمن است و با دشمن هر جنایتی رواست که هیچ ثواب دارد.

(۲) راه جیست چه باید کرد؟

راه حل این ماجرا حمله به پاسگاه جنایتکاران اتش زدن ان نفله کردن سگهای رژیم است.از انها نمونه ساختن.

رژیم باید بداند که جامعه تاوان می گیرد و به عزاداری حسین و اینجور چیزها دل خوش نمی کند.

دیدم مراسم سینه زنی راه انداختند در عزای محمد. تا کی جامعه در بند این متدها خود را گول می زند؟ این توهم بازیها کسی را گول نمی زند.

رژیم و اراذلش را باید سریع به مجازات رساند.هرجای ایران اینها از جامعه قربانی بگیرند باید در اتش خشم کردم بسوزد و حانیان به سزای اعمالشان برسند.

دادگاه خلق یعنی این مجازات مستقیم و بلافاصله. راه اینست.

تا این متدها جا نیفتد تا هر اتشی که رژیم می فروزد به صورتش پرتاب نشود کار درست نمی شود.

جامعه اگر سیه زنی کند و ازاداری حسینی منتظر از دست دادن عزیزان انهم به این شیوه دردناک خواهد ماند چرخی باطل و صحنه سازیهای رژیم مستاصل که بر ترس مردم حاکمیت می کند.

بازهم از من گفتن!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate