قتل کولبر جوان سردشتی با گلوله مستقیم نیروهای حکومتی

اطلاعیه کانال کولبران و سوختبران
قتل کولبر جوان سردشتی با گلوله مستقیم نیروهای حکومتی
اسعد اسپندار فرزند «احمد جولا» از روستای «قوله‌سویر» در شهر سردشت شب گذشته پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ در مرز «بانه» با شلیک گلوله نیروهای جنایتکار رژیم اسلامی به قتل رسید.
رژیم قاتلان و آدمکشان تروریست جمهوری اسلامی هر روز یک یا چند کولبر را در این مرزها به قتل و چندین خانواده را داغدار میکنند.
محکوم کردن مردم کردستان به مرگ و فقر و تباهی سیاست جمهوری اسلامی علیه مردم مبارز کردستان بوده و این جنایات همچنان ادامه دارد.
با فریب مردم یک رئیس جمهور قاتل دیگر از پای صندوقهای رای بیرون کشیده شد و می‌بینیم رژیم اسلامی با هر جناح و دسته‌اش ماهیتش قتل و کشتار و دزدی و جنایت علیه بشریت است.
برای خلاصی و پایان دادن به این فلاکت مردم کردستان را فرا می‌خوانیم متحد و یکپارچه برای اعتراض خود علیه کشتار کولبران و شرایط فلاکتبار اقتصادی و معیشتی به میدان بیایند.
کانال کولبران و سوختبران ضمن اعلام همدردی و تسلیت خود را در غم و اندوه خانواده اسپندار و مردم «قوله سویر» و سردشت این قتل دولتی را محکوم و از مردم سردست می‌خواهیم در اعتراض به این جنایت دست به اعتراض زده و خواهان شناسایی، محاکمه و مجازات قاتلان “ اسعد اسپندار” باشند.
کانال کولبران و سوختبران
جمعه۹ شهریور ۱۴۰۳
۳۰ آگوست ۲۰۲۴
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate