گسترش اعدام و سرکوب “سیاست داخلی ” رژیم اسلامی و “چپ محور مقاومتی”

بار دیگر توسعه اعدام و دستگیری را در ایران شاهدیم.هر زمان رژیم اسلامی زیر فشار قرار می گیرد بدنبال جنایت سرکوب و اعدام  مردم می رود.بدنبال دستگیری “بی حجابها” می رود. این بخشی ماهوی از رژیم اسلامی است. در اخبار آمده که اعدامها  زیر سایه “جنجال وعده صادق دوم” رو به افزایش است.

رژیم اسلامی از بدو پیدایشش همین بوده هر جا در “سیاست خارجی” دچار بحران شده از مردم و جامعه داخلی تاوان گرفته.

اینجا باید به این “چپ محور مقاومتی” برگشت که دائم سعی دارد “سیاست داخلی” را از “سیاست خارجی” جدا کند (نگاه کنید به سیاستهای حزب توده در فردای بقدرت رسیدن رژیم خمینی)و نگاه کنید به مهملات علی علیزاده و پریسا نصرآبادی که کنار اراذل رژیم اسلامی می نشینند و “سیاست خارجی” رژیم اسلامی را مس یتایند و “سیاست داخلی” را هر چند یکبار نقی می زنند!

واقعیت اینست که سیاست داخلی رژیم و سیاست خارجی این رژیم کاملا مرتبط است با هم. 

سیاست داخلی این رژیم اسلامی توسعه رژیم سرمایه داری و سرکوب طبقه کارگر بوده و هست .سرکوب و اعدام ابزار سرکوب طبقاتی بوده و طبقه  سرمایه دار در طول حیات رژیم اسلامی بسیار فربه تر از زمان پهلوی شده.

در حالیکه علی علیزاده ها از “نبود تشکلهای کارگری” و سرموب نمایندگان کارگری گاهی نق می زنند و مدعی هستند که رژیم دچار فساد برخی آدمهای بد است و “سیاست خارجی “محور مقاومتی را “ضد امپریالیستی” و مترقی می دانند ، نمی دانند که جامعه و طبقه کارگر سالها قبل همین اراجیف را از زبان امثال کیانوری دیده و شنیده.

حامیان رژیم اسلامی همواره در مورد “فساد” برخی ادمهای بد حرف زده اند و امثال جلیلی مبارزه با فساد را ابزار انتخاباتی کرده اند در حالیکه فساد مالی بخشی از نظم سرمایه داریست خصوصا وقتی که در کنارش دستگاه سرکوب باشد و نظارت جامعه نباشد.

لذا این “سیاست داخلی” با اون “سیاست خارجی”لازم و ملزوم هم هستند.حقیقتی که نه فقط “چپ محور مقاومتی و حامیان رژیم اسلامی” بلکه حامیان پهلوی و راستهای خارج کشوری منکرند و مدعی عستند “فساد ” در ایرانست و نه نظام سرمایه داری که دیکتاتوری جنایت و سرکوب را به همان اندازه ساخته که بحران در روابط بین الملل را دامن زده .

متحدین رژیم اسلامی در منطقه همه جریانات ارتجاعی و سرکوبگر بوده اند و هستند.از حماس بگیرید تا حزب الله لبنان و جش الشعبی در عراق که بی تردید در جریان سرکوبهای داخل ایران شرکت کرده اند و می کنند.

اینست رابطه “سیاست داخلی و خارجی” رژیم اسلامی و آنست آنچه مهمل گویان چپ محور مقاومتی مدعی هستند.

منبع:

رکورد جمهوری اسلامی بچه‌کش؛ اعدام دسته‌جمعی ۳۶ زندانی در یک‌روز و ۸۷ اعدام در یک ماه(بهرام رحمانی)

Azadi-b.com/?p=46937

!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate