فراخوان مقابله با تشدید سرکوب و اعدام زندانیان سیاسی

فراخوان مقابله با تشدید سرکوب و اعدام زندانیان سیاسی

کارگران وزحمتکشان !

ایرانیان آگاه و مبارز داخل و خارج ازکشور!

احزاب سازمانها و نهادهای مدافع آزادی و برابری !

جمهوری اسلامی در بحبوحه تحلیف ریاست جمهوری پزشکیان و فضای ملتهب ناشی از احتمال وقوع جنگی بزرگ در منطقه و کشانده شدن دامنه آن به ایران، که افکار عمومی  را بخود مشغول کرده است ، با عجله  اقدام به صدور احکام اعدام علیه فعالین جنبشهای اجتماعی و اجرای احکام اعدام گسترده سایر محبوسین در زندانها نموده است .

صدور حکم اعدام برای دو تن از زنان مبارز شریفه محمدی و پخشان عزیزی و تائید حکم إعدام مالک علی فدایی نسب، فرهاد شاکری، عیسی عیدمحمدی، عبدالحکیم عظیم گرگیج، عبدالرحمن گرگیج و تاج محمد خرمالی، زندانیان سیاسی محبوس در زندان وکیل آباد مشهد توسط شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور و اجرای حکم اعدام زندانی سیاسی رضا رسائی  واعدام دسته‌جمعی ۲۹ زندانی در قزل‌حصار و زندان مرکزی کرج؛ در مجموع ۸۷ اعدام در یکماه بعد از “انتخاب” مسعود پزشکیان، نشان از ادامه و تشدید سرکوبگریهای رژیم جمهوری اسلامی دارد.

 رژیم جمهوری اسلامی که با کشتار وزندان و شکنجه واعدام نتوانسته است توده های مردم تحت ستم واستثمار و تبعیض و نابرابری را منکوب و شعله مبارزات آنها را خاموش سازد، درهراس ازگسترش اعتراضات توده ای،  سیاست  سرکوب، اعدام وایجاد جو رعب ووحشت درجامعه را در پیش گرفته است. و تابه امروز علاوه بر اعدامهای مخفیانه و کشتارهای  زیرشکنجه در زندانها، اکنون علنا شروع به صدوراحکام اعدام  وزندانهای طویل المدت برای فعالین جنبش کارگری، زنان، خلقهای تحت ستم واستثمار و سایر إنسانهای مبارز و آزادیخواه نموده است . 

ضروری است با تمام توان درسطح داخلی وبین المللی درباره اقدامات وحشیانه وانسان ستیزانه رژیم به افشاگری و مقابله پرداخت .ما ازاحزاب، سازمانها وتشکلهای کارگری، ومحافل مدافع آزادیهای سیاسی و مخالف اعدام وزندان و شکنجه، میخواهیم نسبت به اقدامات سرکوبگرانه وکشتار مخالفین درایران اعتراض کنند . باید احزاب وسازمانهای مترقی وانقلابی  وتشکلهای کارگری و افکار عمومی جهان را درجریان این سرکوبگریها قرارداده و از آنها  خواست تا برای متوقف کردن ماشین سرکوب و کشتار رژیم اقدامات جدی بعمل آورند . در عین حال نباید فراموش کرد که راه پایان دادن به ستم  و استثمار،  زور و سرکوب و زندان و اعدام در ایران، اتحاد و تشدید مبارزه و مقاومت  طبقه کارگر ، زنان و دیگر زحمتکشان سراسر ایران است . ما همچنین  کلیه عناصر انقلابی و پیشگام وتشکلهای پیشرو را که به آرمانهای سوسیالیستی و آزادیخواهانه وانقلابی  پایبندند، فرامیخوانیم تا ازطریق اطلاع رسانی و گفتگو درمحل کار وزیست، به بسیج افکارعمومی در حمایت از زندانیان سیاسی  یاری رسانند و بدون شک با مبارزه ای متحد درداخل وخارج کشور میتوان سیاست سرکوبگرانه و ددمنشانه رژیم  را با شکست مواجه کرد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد جمهوری فدراتیو شورائی –
زنده باد سوسیالیسم
سازمان اتحاد فدائیان کمونیست – نوزدهم مرداد ۱۴۰۳ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate