فراخوان خبری انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ ؛ نه به اعدام در گوتنبرگ

فراخوان خبری انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ ؛ نه به اعدام در گوتنبرگ

انجمن ما ضمن حمایت از فراخون «کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران – گوتنبرگ» به آکسیون اعتراضی علیه احکام اعدام و برای آزادی زندانیان سیاسی،شنبه دهم اگوست۲۰۲۴  ،ساعت ۱۴ در برنس پارکن ؛ همه شما ازادیخواهان را به این آکسیون اعتراضی فرا می خواند !

ایرانیان ازادخواه و برابری طلب!

صدور حکم اعدام برای تعدادی از زندانیان سیاسی، اعدام رضا رسایی در کرمانشاه که روزسه شنبه ششم(۶) اوت ۲۰۲۴ به دار آویختند . نشانه درنده خویی حاکمان دینی به زندانیان سیاسی در ایران است .  در این میان صدور حکم اعدام برای شریفه محمدیکارگر زن زندانی، پخشان عزیزی مددکار اجتماعی، نسیم غلامی، و تعداد بیشتری ازرندانیان سیاسی را شامل می گردد. انجمن ما صدور این احکام ضد انسانی را قویا محکوم می نماید. 

احکام اعدام بر پایه اتهام نخ نمای “بغی”، یعنی اقدام مسلحانه برعلیه نظام ، آنهم در شرایط بحران عمومی جامعه ایران ، سلسله اعتراضات زنان- کارگران – بازنشستگان – معلمان ، دانشجویان متوجه «شریفه محمدی، پخشان عزیزی، نسیم غلامی سیمیاری، وریشه مرادی ….» و سایر زندانیان سیاسی در کردستان و بلوچستان و لرستان و … شده است .  

حکم اعدام در جمهوری اسلامی اساسا برای مرعوب کردن مبارزات زنان ، دانشجویان ، لایه های مختلف مبارزات کارگران ، معلمان وبازنشستگان و همه جنبش های خیابانی است  

 آزادی خواهان و انسان های مسئول ؛ انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ ، همه شما را فرا می خواند تا درحمایت از فراخوان «کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران – گوتنبرگ» به خیابان بیاییم  و اعلان می داریم : هم اکنون در فضای مختنق ایران ،ماشین اعدام و سرکوب جمهوری اسلامی پر شتاب در کار است . کافی نیست تنها مخالف اعدام باشیم . باید در میدان مبارزه و با مشت های گره کرده، علیه احکام اعدام و برای آزادی زندانیان سیاسی فریاد بزنیم .

!کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
!نابود باد جمهوری اسلامی سرمایه داری ایران

زنده باد آزادی، برقرار باد برابری  بین تمامی آحاد جامعه ایران !

زمان: روزشنبه  (۱۰) ماه اوت۲۰۲۴ ساعت ۱۴

مکان : برنس پارکن جنب مجسمه یوحنا شهر گوتنبرگ.  

تلفنهای تماس: نیایش تقی پور: ۰۷۶۷۰۹۷۱۷۶- شهرام پناهی:۰۷۲۸۴۹۰۹۵۵  – زینب طاهری:    ۰۷۲۰۴۲۴۶۶۵-  فرشید مرادی:۰۷۶۵۷۶۱۲۸۶

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ

اوت ۲۰۲۴ برابر مرداد ۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate