ترور هنيه و شكاف در وزارت اطلاعات سپاه پاسداران!

هينه را كشتن تا پيامى بلند به هارت و پورت كنان بيت خامنه اى و اطلاعات سپاه بدهند تا ته خط و عواقب مقابله با اسرائیل را نشان دهند ! ترور «اسماعيل هنيه » از رهبران حماس يك شكست بزرگ براى سرويس هاى اطالاعاتى جمهورى اسلامى بود . همه ميدانند كه اين كار اسرائيل بوده است ولى اسرائيلى ها تاكنون موضع گيرى نكرده اند.

شكست اطلاعاتى رژيم با وجود داشتن ١٧ سرويس و سازمان اطلاعاتى درونى و بيرونى يك فاجعه است ! اين ترور يك شكست بزرگ براى سپاه پاسداران بود. چون نتوانست ،تهديد و بعد هم ترور را كشف كند اين اولين بارى نيست كه توسط اسرائيل ، چنين ترور هايى دقيق صورت ميگيرد. اسرائيل توانسته است، محققين هسته اى رژيم مانند« محسن فخرى زاده» را بشكل پيچيده اى در درون ايران ترور كند. ترور هنيه نشان داد كه اسرائیل تا مغز استخون رژيم نفوذكرده است .آخوند «على يونسى» وزير اطلاعات خاتمى ميگويد؛ “جان همه در خطر است در اين ١٠ سال اخير نفوذ موساد در حدى است كه تمام مقامات بايد براى حفظ جانشان نگران باشند.”

آنطوريكه من شنيده ام مواد منفجره از داخل ايران بوده است . خبرها متفاوت است. ا لعربیه در خبری مدعی شده که هنیه در پی حمله موشکی ترور شده است. نيويورك تايمز كه توسط سه نويسنده نوشته است: «اسماعيل هينه» كه در مهمانسرايى بنام نشاط بوده است با كار گذاشتن بمبى غير كلاسيك كشته شده است اين بمب مجهز به هوش مصنوعى بوده است. يكى از نويسندگان اين روزنامه بنام «رونالد برگمن» ميگويد اين بمب را در ايران فعال كرده اند و مدتها پيش در اين اتاق كار گذاشته اند. دو روزنامه ديگر از كار گذاشتن بمب خبر داده اند. به گفته اين روزنامه در اتاق بغلى كه تعلق به يك حماسى ديگر داشت خرابى زيادى ببار نيامده است وى كمى زخمى شده است !بهر صورت ، هر طور كه بوده ،اين عمليات يك كار جمعى بوده است و نشان داد كه اسرائيلى ها در ايران ، نفوذ زيادى كرده اند و احتمالن از خود سپاهى هاى نفوذى استفاده شده است.در اين صورت ميتوان نتيجه گرفت كه بدنه نظام در حال ريزش است و همانطوريكه قبلن هم ديديم فرمانده هاى زيادى با اسرائیل كار كرده اند و به اسرائیل پناهنده شدند.

رژيم از نظر امنيتى بقدرى ضربه خورده است كه دوسال پيش پس از ترور فخرى زاده ، حسين طائب ، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه را بركنار ميكنند و «محمدكاظمى» را بجاى او مى نشانند.

کاظمی در اواخر دهه ۱۳۸۰ به عنوان رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران منصوب می‌شود. زمانی که دیگر نهاد امنیتی همنام در سپاه یعنی اطلاعات سپاه پاسداران به سازمان تبدیل و حسین طائب نیز به ریاست آن می‌رسد.طائب در تیر ۱۴۰۱ از ریاست سازمان اطلاعات سپاه برکنار و محمد کاظمی جانشین او شد.

روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ وزارت خزانه‌داری و وزارت خارجه آمریکا در اقدامی مشترک محمد کاظمی را به دلیل ادامه سرکوب معترضان در اعتراضات سراسری تحریم کرد( ويكى پديا)

با آمدن كاظمى هم سوراخ هاى امنيتى باز ميماند و امروز شاهد مرگ اسماعيل هنيه كه مهمان سپاه پاسداران بوده است ميباشيم

در سال ١٣٩٩ ترور محسن فخرى زاده بشكل پيچيده اى صورت ميگيرد.اسرائيلى ها تيربارى را به وزن يك تن قطعه قطعه وارد ايران ميكنند و سرويس هاى اطلاعاتى سپاه روحشان هم خبردار نمى شود ! تير بار را روى يك وانت نصب ميكنند و مسير فخرى زاده را هم زير نظر ميگيرند و بعد بطور اتوماتيك و دقيق وى را سوراخ سوراخ ميكنند بطوريكه به همسرش كه در كنار او بود آسيبى نمى رسد و تيربار اتوماتيك منهدم ميشود!

ضربات نظامی و مهلک اسرائیل به حزب الله لبنان دست پرورده جمهورى اسلامى و همچنین ضربات ديگرى علیه رژیم منجمله کشتن فرماندهان سپاه در سوریه، حذف محسن فخری زاده و یا دستیابی و انتقال آرشیو هسته ای رژیم، و هزاران پرونده ديگر كه نتانياهو آنها را با گارى و فورقان حمل ميكرد همه و همه مدیون اشراف اطلاعاتی و نفوذ اسرائیل در بالاترین سطوح سپاه قدس و دنبالچه ها و نيروهاى نيابتى سپاه میباشد. جابجا هايى صورت ميگيرد ولى رژيم همچنان از پس ضربه هاى مهلك اسرائیل بر نمى آيد.

«مجيد خادمى» يكى از فرماندهان سپاه و رييس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه را از وزارت دفاع به اطلاعات سپاه منتقل كرده اند كه بتوانند از ترورها جلوگيرى كنند ولى اسرائیل اطلاعات دقيق تر را در رده اى بالا دارد!

اكنون با ترور اسماعيل هنيه در تهران ، عملكرد جانشين طائب ( محمد كاظمى) زير سوال است، كه چگونه با اين همه تجهيزات و اختيارات نتوانسته اند از مهمان خود كه از رهبران نيابتى هم بود حفاظت كنند؟!

امروز ديگر با اينهمه ترور و فرار فرمانده هان سپاه به سمت اسرائيل ميتوان گفت شكست اصلى از ميزبان أسماعيل هنيه يعنى قاآنى است شكست هاى سنگينى كه از ١٧ سرويس اطلاعاتى در ايران است. اين سرباران سپاه در تهران و شهرستانها يا با اسرائیل هستند يا از درون رژيم ساخته ، تغذيه ميكنند. آنها با وجود اينهمه سرويس هاى اطلاعاتى باز هم كرى ميخوانند ولى بازهم ترور از سران صورت ميگيرد. مقامات رژيم مرتب از اشراف كامل امنيتى مى گويند. اين اطلاعاتى كه سردمداران رژيم ميگويند افسانه اى بيش نيست. اطلاعات موساد سازمان امنيتى اسرائیل بقدرى بالاست كه ميتوانند در بالاترين سطح و مكانها امنتيى نفوذ كنند و ترور هاى دقيق انجام دهند.

به ليست ترورهايى كه صورت گرفته است نگاه كنيد تا به واقعيت نفوذ در سازمانهاى امنيتى رژيم عمامه داران پى ببريد. ازكشتن قاسم سليمانى و مهندس بگير تا همين سه شنبه گذشته كه ترور فواد شکر، یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان كه در حمله‌ای به جنوب بیروت کشته شد. او مسئول کشتار کودکان در مجدل شمس و کشتن بسیاری از اسرائیلی‌ها بود.زدن سفارت رژيم در سوريه و….

اسرائیل تجربه ديرينه در اين ترور ها دارد و شبيه اين ترور باز هم انجام داده اند ترور خليل ابراهيم الوزير ( ابوجهاد) معاون عرفات و عضو شوراى عالى نظامى ساف و از كادرهاى مركزيت فتح را در سال ١٩٨٨ در تونس ترور كردند. و يا «آدلف آيشمن »از نازى هاى عضوٍ اس اس بود كه پس از پايان جنگ جهانى دوم در سال به آرژانتين فرار ميكند و بعد ها در سال ١٩٥٠ ميلادى توسط اسرائیلى ها شناسايى و دستگير ميشود و او به أورشليم مياورند و محاكمه اش ميكنند.آيشمن در سال ١٩٦٢ به دار آميخته ميشود.

اسماعيل هنيه را پس از مراسم تحليف پزشكيان در روز چهارشنبه ميكشند . در واقع روز اول كار پزشكيان روز ترور بود و امروز كه خامنه اى دستور حمله به إسرائيل را صادر كرده است نه پول در خزانه دولت است و نه وضعيت اقتصادى درستى در ايران وجود دارد. معلوم نيست چرا خامنه اى با اقتصاد بيمار و تورم زا در ايران در شيپور جنگ ميدم ؟[١]بايد منتظر ماند و ديد كه خامنه اى با ااطلاعاتى چنين ،سوراخ سوراخ و با بى خردى ولى فقيه بازهم ايران را بيشتر از اين ايران را ويرانه ميخواهد؟

وطنم گريه مكن

سخن از اشك نخواه

از نگه كردنت احوال ترا ميدانم

كه سكوتت گوياست…

*مهدى خداپرست

________________________________________

نیویورک‌تایمز [١]به نقل از سه مقام ایرانی نوشت علی خامنه‌ای دستور داده به تلافی کشته‌شدن اسماعیل هنیه، اسرائیل مستقیما هدف قرار گیرد. خامنه‌ای این دستور را در جلسه اضطراری شورای امنیت ملی در صبح ۱۰ مرداد و ساعاتی پس از ترور هنیه، صادر کرد.

بابک رحمتی

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate