تمام مساجد و مراکز حکومت اسلامی باید بسته شوند!

تمام مساجد و مراکز حکومت اسلامی باید بسته شوند!

تعطیل مرکز اسلامی هامبورگ و  ۵۳ مرکز وابسته به آن در سراسر آلمان در روز سوم مرداد، یک رویداد مهم و یک ضربه قابل توجه به فعالیتهای حکومت اسلامی بود. این اقدام بعد از کارزارهای گسترده، افشاگریها و تجمعات و بسیج افکار عمومی در آلمان صورت گرفت و نشان داد که میتوان کاری کرد که دولت‌های دیگر نیز این مراکز توطئه و جاسوسی را در کشورهای خود تماما پلمب کنند. با بسته شدن این مرکز در حالیکه یک مشت مرتجعین وابسته به حکومت اسلامی به فغان آمده اند، مردم وسیعا از این اقدام حمایت می‌کنند. دنیس یوزل عضو انجمن قلم آلمان و یکی از چهره‌های معروف این کشور پیشنهاد کرد که در محل ساختمان مرکز اسلامی، مرکز فرهنگی مهسا (ژینا) امینی برپا شود.

مراکز اسلامی در کشورهای دیگر نیز مراکز تروریسم و جاسوسی و کنترل اپوزیسیون و اشاعه خرافات ضد اسلامی در میان مهاجرین و تحمیل قوانین ضد زن و ضد کودک توسط حکومت اسلامی است. اینها چنگالهای یک حکومت جنایتکار و ضد انسانی در کشورهای مختلف هستند و باید تعطیل شوند. تعطیل مرکز اسلامی هامبورگ فضا را برای جمع کردن دست و پای جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر و بستن کلیه مساجد و مراکز وابسته به جمهوری اسلامی بیش از پیش مساعد کرده است.

جریانات اپوزیسیون و ایرانیان در خارج کشور میتوانند همچون آلمان، در کشورهای دیگر نیز فشار بر جمهوری اسلامی را شدت دهند و به دولتها برای بستن مراکز اسلامی این حکومت فشار بیاورند. با کارزارها و آکسیونها و تجمعات و اعتراضات علیه کانون‌های حکومت اسلامی و دست اندرکاران آن میتوان آنها را زیر فشار قرار داد و دست و پای کثیف آنها را قطع کرد. حزب کمونیست کارگری تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate