اطلاعیه در محکومیت احکام اعدام علیه چهار زن مبارز در ایران

اطلاعیه کانال کولبران و سوختبران در محکومیت احکام اعدام علیه چهار زن مبارز در ایران
چهار زندانی زن با اسامی شریفه محمدی، وریشه مرادی، نسیم غلامی سیمیاری و پخشان عزیزی در زیر خطر احکام اعدام قرار دارند. در همین آغازین دوره ریاست جمهوری یک جنایتکار حکومتی از طیف «اصلاح‌طلب» ما شاهد اوج خشونت و تشدید فضای خفقان سیاسی علیه چهره‌های خوش نام سیاسی و انقلابی و فعالین عرصه انقلاب زن، زندگی و آزادی و مشخصا «زنان» در سراسر کشور هستیم.
رژیمی که در استیصال کامل و فروپاشی اقتصادی، سیاسی و در اشکال مختلف به بن بستی کامل رسیده، در روزهای اخیر در سراسر ایران اقدام به بازداشت‌های فله‌ای نموده و تا این لحظه آمار اعدام‌های حکومتی هر ۵ ساعت یک اعدام گزارش شده و تنها در کمتر از یک هفته ۲۷ زندانی در ایران به دار آویخته شده‌اند.
شکست مضحکه انتخابات و سرخوردگی حکومت قاتل در رویارویی با «بی‌حجابی» و رئیس جمهور انتصابی که با این کارنامه یک ماهه از جنایات حکومت قاتلش آب سردی ریخت روی دست آن چند درصد از رای دهندگان فریب خورده و متوهم، کمااینکه ماهیت آدمکشی رژیم جمهوری اسلامی با کلیه جناح‌هایش جز اعدام و کشتار و جنایت چیز دیگری نبوده و نیست.
در حال حاضر لیستی طولانی از بازداشت‌شدگان و زندانیان سیاسی و عقیدتی و غیره در بیدادگاه‌های این رژیم با بی‌حقوقی‌ترین شرایط دشوار روبه‌رو هستند، بین مرگ و زندگی به سر می‌برند و شمار زیادی از آنان زیر خطر احکام اعدام قرار دارند.
خانواده‌های زندانیان نگران و در اضطراب و چشم و امیدشان به بشریت آزادیخواه برای به حرکت درآوردن جنبش بزرگ «علیه اعدام» یکبار دیگر در سراسر دنیا بسته است.
کانال کولبران و سوختبران به دادخواهی از کلیه کولبران و سوختبرانی که از قربانیان حکومت قاتل اسلامی هستند، کلیه احزاب سیاسی و نهادهای حقوق بشری و مخالفین اعدام را فرامی‌خواند تا با اعتراضات خود، باید و با هرچه در توان دارند در داخل و یا ارتباطات خارج کشوری رو به دولت‌ها مانع از اعدام‌ها در ایران و منجمله این چهار زن جسور و شجاع باشند.
جمهوری اسلامی در واپسین دوران حاکمیت جنایتکارانه خود قرار دارد، راستی‌آزمایی انقلاب زن، زندگی و آزادی را این رژیم قاتل می‌خواهد با صدور احکام شاق و ضدانسانی اعدام و حبس طولانی علیه معترضین به مانند ابزاری ارعاب‌آور بکار بگیرد، اما این اقدامات شنیع به برعکس سیاست‌های آدمکشی خود این قاتلان منجر و دیر یا زود جامعه کوبنده پاسخ این بزدلان را خواهد داد.
کانال کولبران و سوختبران
۵ مرداد ۱۴۰۳- ۲۶ جولای ۲۰۲۴
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate