علیه احکام صادره برای شریفه محمدی و پخشان عزیزی

«علیه احکام صادره برای شریفه محمدی و پخشان عزیزی»

جمهوری اسلامی در تمام دوران حکومت خود و بخصوص بعد از قیام ۱۴۰۱، تمام نیروی خود را برای سرکوب فعالین در تمام عرصه‌ها بسیج کرده و آنها را تهدید، دستگیر، شکنجه و اعدام کرده است. شریفه محمدی فعال کارگری در آذر ماه ۱۴۰۲ دستگیر و در تیر ۱۴۰۳ به اتهام بغی به اعدام محکوم شده است. پخشان عزیزی فعال سیاسی و روزنامه‌نگار نیز در مرداد ۱۴۰۲ دستگیر و در مرداد ۱۴۰۳ به اتهام بغی به اعدام محکوم شده است. لیست بسیار زیادی از فعالین عرصه‌های مختلف مبارزه موجود است که به احکام گوناگونی محکوم شده‌اند.
آنچه واضح است این است که مبارزه‌ی مداوم و همه جانبه‌ی مردم کارگر و فرودست عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کرده است به نحوی که با تمام ارگانها و نهادهایش به تقابل با این مبارزات پرداخته، و درصدد عقب راندن چنین برآمدهایی بوده و هست. دستگیری، شکنجه، صدور احکام سنگین برای فعالین و بازداشت و اذیت و آزار و شکنجه‌ی خانواده‌ی فعالین زندانی، همه و همه نشانه‌ی ترس رژیم سرمایه‌داری اسلامی از پیشروی مبارزات کارگران و زحمتکشان است.
تاریخ مبارزات پیوسته در جامعه نشان میدهد، مادامی که کارگران و توده‌های فرودست فعالانه به شیوه‌های مختلف و در کف خیابان در حال مبارزه و پیشروی هستند، حکومت سرمایه‌داری جمهوری اسلامی را عقب می‌رانند، و این رژیم، دیگر مجالی برای تعرض و سرکوب این مبارزات پیدا نمی‌کند.
ما جمعی از فعالین کمونیست، همپای محکوم کردن احکام اعدام برای شریفه محمدی و پخشان عزیزی، مصرانه از مبارزین و پیشروان جنبش‌های رادیکال اجتماعی در داخل خواهانیم که با سازماندهی وسیع و سراسری اعتراض علیه این احکام، مانع اجرای حکم اعدام این مبارزین راه رهایی توده‌های کارگر و زحمتکش شوند.
زنده ‌باد مبارزات کارگران و توده‌های ستمدیده
زنده‌ باد آزادی، برابری، حکومت کارگری
شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ خورشیدی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate