دولت آلمان مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به جمهوری اسلامی را بست!

دولت آلمان مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به جمهوری اسلامی را بست!

امروز ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۴۰۳) دولت آلمان فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ و ۵۳ زیر مجموعه وابسته به آن در شهرهای مختلف آلمان را تعطیل و ممنوع اعلام کرد. با تصمیم وزارت داخله آلمان، پلیس این کشور ساعت شش صبح امروز در شهرهای مختلف از جمله هامبورگ، فرانکفورت، برلین و مونیخ به این مراکز یورش برد و با ضبط اسناد و اموال این مراکز آنها را تعطیل و ورود به آنها را ممنوع اعلام کرد. مسئولین این مراکز نیز مورد بازجویی قرار گفتند. این ضربه سیاسی بزرگی به جمهوری اسلامی و تروریسم اسلامی و موفقیتی برای مردم ایران و مخالفین جمهوری اسلامی است.

این مرکز در دهها سال گذشته یک پایگاه سیاسی مهم و بهتر است گفته شود مهمترین پایگاه جمهوری اسلامی در خارج کشور بوده و فعالیت‌های گسترده‌ای برای فعالیت‌های اسلامی در آلمان، تقویت جنبش اسلامی، سازماندهی اسلام سیاسی برای مقاصد مختلف سیاسی و تروریستی در آلمان و اروپا و سازماندهی جاسوسی علیه مخالفین جمهوری اسلامی داشته است و با تعطیل و ممنوعیت فعالیت آن، جمهوری اسلامی یک پایگاه مهم خود در یکی از مهمترین کشورهای اروپایی را از دست داد.

حزب کمونیست کارگری به همه مخالفینی که در سالهای متمادی با سازماندهی تظاهرات و فعالیت‌های سیاسی و لابی‌ایستی و بسیج افکار عمومی در آلمان نقش موثری در تصمیم دولت این کشور داشته‌اند صمیمانه تبریک میگوید. بویژه باید از نقش مینا احدی و فعالین حزب کمونیست کارگری در این کشور صحبت کرد که سال‌های طولانی با فعالیت‌های متنوع خود خواهان تعطیل این مراكز شده بودند. باید تاکید کرد که این بویژه انقلاب زن زندگی آزادی، مبارزات قهرمانانه مردم ایران و تاثیرات این انقلاب در انزوای حکومت منفور اسلامی در سطح جهان بود که نهایتا دولت آلمان را وادار کرد دست از مماشات با این حکومت بردارد و این مرکز جاسوسی و تروریسم را تعطیل کند.

تعطیل این مرکز تروریستی نشان داد که توازن قوا برای پیشروی‌های بیشتر برای مردم ایران و عقب‌راندن جمهوری اسلامی در سطح جهان از همیشه مناسب‌تر است. باید گام به گام فعالیت‌های جمهوری اسلامی در تک تک کشورهای اروپایی را تعطیل کرد. باید با اتکا به مبارزه مردم در ایران و فعالیت‌های سازمان یافته در خارج کشور و بسیج افکار عمومی در کشورهای غربی، دولت‌های مختلف را وادار کرد سفارت‌خانه‌های این رژیم را ببندند، آنرا از همه مجامع بین‌المللی بیرون کنند، مانند دولت کانادا سپاه پاسداران را تروریست اعلام کنند و جمهوری اسلامی را به عنوان یک نیروی تروریست و بدلیل ۴۵ سال جنایت مستمر علیه بشریت بایکوت کنند.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۴ ژوئیه

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate