کارزار حمایت از شریفه محمدی همچنان در حال گسترش است

کارزار حمایت از شریفه محمدی شماره ۷

 

کارزار حمایت از شریفه محمدی همچنان در حال گسترش است

در روزهای گذشته در شهرهای کلن، فرانکفورت، گوتینگن، هانوفر و اشتوتگارت در آلمان، گوتنبرگ در سوئد و تورکو در فنلاند تجمعاتی علیه مجازات اعدام، لغو حکم اعدام شریفه و برای آزادی او برگزار شد.

صدای حمایت از شریفه محمدی در پارلمان ایتالیا

کاموسو، دبیر سابق سندیکای کارگری CGIL و نماینده پارلمان ایتالیا، در نقطی در پارلمان ضمن دفاع قاطع از شریفه محمدی و تاکید بر آزادی فوری او، خواهان حمایت از اعتصابات کارگری در ایران شد.

سعید نعما دبیر کل کنفدراسیون اتحادیه های کارگران عراق در پاسخ به نامه کمپین برای آزادی کارگران زندانی در ایران ((free them now از کارزار دفاع از شریفه محمدی، لغو حکم اعدام و آزادی او حمایت کرد.

بازنشستگان در تجمعات خود در تهران، کرمانشاه و شوش بار دیگر از شریفه محمدی حمایت کردند. در تهران و کرمانشاه بازنشستگان با شعار شریفه محمدی آزاد باید گردد از او حمایت کردند. در شوش فریدون نیکوفرد از سخنرانان تجمع بازنشستگان گفت که شریفه محمدی یک فعال کارگری است که حکم اعدام به او داده شده است در حالیکه باید با مسئولین قضایی و کسانی که قانون را نقض کرده اند برخورد شود.

لاله محمدی، دختر عمه شریفه محمدی در مصاحیه‌ای گفته است که شریفه محمدی، فعال کارگری محکوم به اعدام، همچنان مقاوم است و بر حقانیت فعالیت خود تأکید دارد. خبرها حاکی از تحت فشار گذاشتن شریفه برای اعتراف اجباری است.

کارزار حمایت از شریفه کارزار مهمی نه تنها در دفاع از شریفه بلکه کارزاری علیه مجازات شنیع اعدام و برای‌‌ آزادی‌های سیاسی و آزادی تشکل و اعتراض و تحزب است. این کارزار را باید تا لغو حکم اعدام و آزادی شریفه ادامه داد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲ جولای ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate