شوت زنِ شوت !

شوت زنِ شوت !

 hoshyaresmaeil2017@hotmail

 روز ششصد و چهل و هشت جنبش مردم ایران…

علی کریمی در گفت‌وگو با مجتبی پو‌ربخش گفت: «کسی که از خاندان پهلوی یا شاهزاده رضا پهلوی انتقاد می‌کند به هر نوعی از نظر من دو تا مورد بیشتر ندارد: یا اینکه ذی‌نفع جمهوری اسلامی است، یا باعث به وجود آمدن جمهوری اسلامی بوده است. گزینه‌ی سومی وجود ندارد…

برخلاف نظر عده ایی من موافقم و هیچ انتقادی به رضاپهلوی وارد نیست چون کاری نکرده که نقدش بشه کرد . مفت خوری و مستراح رفتن و تولید مثل هم نقد ندارد ! من مخالف دستگاه سلطنت از هر نوع و شکلی هستم ولی منتقد نیستم . احمق نیستم که بخواهم فئودالهای دیکتاتور را نقد کنم برای هیچ کاری نکردن …

در جریان جنبش زن زندگی آزادی روزی یکی از ذوب شدگان سلطنت مثل علی کریمی زنگ زد به دوستی و گفت چرا به بلوچها اجازه دادید پرچم مستقل بیاورند ؟ دوست من میگفت طرف از پشت تلفن و توی اروپا داشت دستور میداد .

دوست من هم جواب میدهد اینجا اروپا است و به کسی ربطی ندارد . هر وقت سلطنت برگشت و درایران حاکم شد شما بقیه مخالفان را قتل عام کنید . بعد ۴۰ سال زندگی درغرب هنوز نمیخواهید تلورانس یاد بگیرید ؟

مدتها پیش در روستایی در فرانسه صندوق رای گذاشتند وچند پیرمرد گفتند انتخابات گذاشتیم برای بازگشت به دوران ناپلئون . یک رسانه فرانسوی هم از این واقعه به عنوان یک طنز جدی استفاده کرده بود .  بازگشت سلطنت هم در ایران همین وزن را دارد .

علی کریمی فوتبالیست خوبی بود شوت خوب میزد ، اما اوس علی فقط خوب شوت نمیزد شوت هم بود از نظر سیاسی . کسی که معنی عکس یادگاری با رئیس جمهور آلمان را نفهمد،معنی آن ائتلاف هشت نفره راهم نخواهد فهمید! معنی رونمایی از پزشکیان را که اصلا نمیفهمد . معنی کاپشن پوشیدن پزشکیان در تابستان را نمیفهمد . هزار سال هم عمر کند باز نمیفهمد . کسی که بعد از ۴۵ سال هنوز عکس یک شاه دیکتاتور را در ماه میبیند بیمار است . جامعه ایرانی در ۱۳۵۷ هم بیمار بود که خمینی را درماه میدید .

به نظر من علی کریمی بیمار است و نیاز به مداوا دارد . شیخ و شاه و ساواک و ساواما هم نباشن علی برای یه مارمولک دیکتاتور باید کف کنه و یک آشغالی رو توی ماه نشون میده !

البته رئیس جمهور آلمان میدونه چکار میکنه . اینا فرزندان همونا هستند که در ۱۳۵۷ خمینی را رهبر  و وارد ایران کردند .

۲۲.۰۷.۲۰۲۴

اسماعیل هوشیار

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate