دیکتاتور کوچک !

دیکتاتور کوچک !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

روز ششصدوشصت و شش جنبش مردم ایران

رضا پهلوی : مردم ایران آماده دموکراسی نیستند همان نظام پادشاهی برایشان خوب است …

بالاخره یه حرف حسابی از این پسرحاجی شنیدم که گفت نظام پادشاهی در هرشکلی نماد دیکتاتوری است و ربطی به دموکراسی و ازادی ندارد .

نکته دوم قضاوت زود هنگام رضا است برای اینکه مشخص شود مردم آماده هستند یا نه ؟ اجازه بده به یک شرایط متعارف برای انتخاب برسیم تا ببینیم مردم این بار چه نوع دیکتاتوری را انتخاب میکنند ؟ شاید دلشان دیکتاتوری پرولتاریا خواست و دلشان برای چوب کمونیست تنگ شده باشد و دوباره خواستند تجربه کنند و ببینند دردش بیشتر شده یا کمتر ؟ شاید خواستند شکل دیگری از فاشیسم توحیدی را تجربه کنند و شاید هم هر شکل دیگری از دیکتاتوری … شما از کجا فهمیدی مردم دیکتاتوری پادشاهی را انتخاب میکنند ؟

تا زمان فراهم شدن شرایط یک انتخاب برای مردم ، شما شاه خونه خودت باش و اطرافیانت… ولی از طرف مردم و به نام مردم جیک جیک زیادی مت کرو …

و اما آن چند نفری بی سوادی که با ائتلاف چسب قطره ایی میخواستند رضا را دموکرات کنند والبته فنرخاص مدیای جاکش…کجائید ؟

 به نظر من عبور اجتماعی و سیاسی از مقوله دین و مذهب اولین قدم در راه رسیدن به دموکراسی و آزادی است و چون خاندان پهلوی فاقد چنین ظرفیتی هستند و از قدیم عاشق امامان شیعه بودند و حتی به گفته محمد رضاپهلوی ۲ بار توسط امام رضا از روی اسب نجات پیدا کرده است …

پس این عاشقان شیعه شاه دوست و دست پروردگان مکتب دیکتاتوری تازیخا نمیتوانند سازنده باشند .

جناب رضا پهلوی شما نگاهی در آینه به خودت بکن و نگاهی به پشت سرت ! در آینه یک دیکتاتور کوچک بچه فئودال میبینی که نمیداند آزادی و دموکراسی یعنی چه ؟ کارکتر ظاهری و رفتار فردی رضاپهلوی هم داد میزند . یک تاریخ حکومت خاندان پهلوی از زمان رضا خان تا کودتای ۱۳۳۲ تاجابجایی قدرت  در ۱۳۵۷، ملت ایران در چه مسیری و چگونه به جهنم حکومت اسلامی گرفتار شد.

حکومت اسلامی در ایران میوه و محصول حدود یک قرن سلطنت پهلوی است . اتفاقا مردم ایران از انواع دیکتاتوری سلطنتی و شیخی و کارگری و دینی … خسته هستند .

اسماعیل هوشیار

۱۴.۰۷.۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate