پیام تبریک به شهرام همایون و همکاران

پیام تبریک به شهرام همایون و همکاران

جناب آقای شهرام همایون صاحب تلویزیون کانال یک

با قلبی آکنده از اندوه و همدردی کامل با ملت ایران, انتصاب مسعود پزشکیان را به جنابعالی, برنامه سازان, مجریان و مهمانان تلویزیون شما, به خصوص به افرادی نظیر پیمان عارف, مهدی خزعلی و صادق زیباکلام و دیگران که با افتخار به پزشکیان ء ذوب شده در ولایت (به اعتراف خودش) رای دادند تبریک و تهنیت عرض می کنم. امروز همان روزی است که برای همکاران شما تمام خستگی‌ها جای خود را به شادی داده است. امروز می‌شود لبخند زد و این موفقیت رو جشن گرفت. تبریک می‌گویم, زیرا امروز دشمنانت غمگین و دوستانت از موفقیت شادمان هستند.

وقتی توجیهات یکی از مجریان تلویزیون شما برای رای دادن به کلیت نظام را در رسانه های فارسی زبان مشاهده کردم, باید گفت که عرق شرم بر پیشانی هر انسان دردمندی می نشیند که چگونه بی پروا و با کمال گستاخی از تاریکی شب قدح پر کرده و باده با زمزمه چنگ و رباب می نوشد. و یا وقتی دست خون آلود حمید نوری را بر شانه های آن مهمان دیگر شما یعنی صادق زیباکلام با آن نیشخند مغرورانه را می بینم؛ ناچارم با اقتباس شعری از خیام را وام بگیرم و بگویم: “این دست که بر شانه او میبینی, دستی است که بر گلوی یاری بوده است.  شوربختانه آن یار فقط یک “یار” نبوده است, بلکه در دهه ٦٠ و بخصوص در سال ٦۷ این دست جنایتکار گلوی هزاران یار بیگناه را با شقاوت تمام فشرد و کُشت.  و شما به همراهی امثال زیباکلام و عارف و خزعلی و بقیه “همکاران” مثلا برای ملت ایران “رسانه ملی” ساخته اید و قرار است در پرده دوم نمایش “کادیز” دولت در تبعید را نیز تشکیل بدهید. باید گفت ای وای بر ما!

بقول زنده یاد احمد شاملو روزگار غریبی است نازنین. آنکه دیشب بر در کوبید برای کشتن چراغ امید ایرانیان برانداز آمده است و امروز صبح ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است. و در این وانفسای روزگار بی اعتبار و بازار مکاره  و فریب و دغل واقعا  نمی دانم بین تهنیت و تعزیت و یا تبریک و تسلیت چه فرقی وجود دارد. مهم نیست, امروز تهنیت و تبریک برای شما و همکارانتان است و تعزیت و تسلیت برای ملتی که اسیر این دوگانه سازی جعلی فرهنگ خدعه و فریب شده است.

کلام آخر اینکه من در مقاله پیشن خویش به مقوله خدعه و نیرنگ و آمارسازی و عدد بازی در جمهوری اسلامی پرداختم و نوشتم که از شخصی پرسیدند روباه تخم گذار است یا بچه زا؟ گفت نمیدانم از این موجود هرچه بگویند برآید. سه سال پیش رئیسی را زایید. امروز تخم دو زرده گذاشت که یک اصلاح طلب ذوب شده در ولایت است. لذا مورد قبول اصولگرایان نیز است. اما این را میگذارم و میگذرم. زیرا این نیز بگذرد.

عبدالستار دوشوکی

شنبه ١٦ تیر ١٤٠۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate