ارجاع پرونده جوانمیر مرادی به شعبه یک دادگاه انقلاب کرمانشاه

ارجاع پرونده جوانمیر مرادی به شعبه یک دادگاه انقلاب کرمانشاه

پرونده امنیتی جوانمیر مرادی باید فورا بسته شود

روز دوشنبه ٤ اسفند طی ابلاغيه الکترونیکی به جوانمیر مرادی چهره سرشناس کارگری و عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران و انجمن صنفی کارگران برق و فلزکارکرمانشاه  خبر ارجاع پرونده وی به اتهام تبلیغ علیه نظام به شعبه یک دادگاه انقلاب کرمانشاه، اعلام گردید. جوانمیر مرادی در تاریخ ۱۴دی۹۹ به اتهام “تبلیغ علیه نظام” و “عضویت در گروههای معاند نظام” توسط اطلاعات سپاه نبی اکرم کرمانشاه بازداشت و توسط شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تفهیم اتهام شده بود که در همان شعبه بازپرسی او از اتهام “عضویت در گروهای معاند” تبرئه گردید. 

 جوانمیر مرادی با اتهاماتی  از قبیل فعالیت در دفاع از حقوق کارگر، مصاحبه با کانالهای ماهواره ای خارجی در رابطه باوضعیت زندانیان وشکنجه زندانیان  سیاسی، پیام ویدیویی به مناسبت سالگرد جانباختگان سال ۹۸، مخالفت با اعدام نوید افکاری و روح الله زم، توزیع کمکهای مالی در میان کودکان کار وخیابان وانتشار گزارش وعکس از لحظه توزیع اقلام کمکی از طریق کانال انجمن صنفی کارگران برق وفلز کار کرمانشاه بازداشت و زندانی شده بود. این اتهامات بیش از هر چیز نقش ارزنده جوانمیر مرادی در دفاع از حقوق کارگران و حقوق مردم معترض علیه فقر و فلاکت و سرکوبگریهای حکومت را  به نمایش میگذارد. 

پرونده امنیتی تشکیل شده برای جوانمیر مرادی و تمامی فعالین سیاسی باید بسته شود. کارگران زندانی، معلمان دربند و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شوند. 

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

Shahla.daneshfar2@gmail.com

http://free-them-now.com

٤ اسفند ٩٩، ٢٢ فوریه ٢٠٢١

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate