بایکوت سیرک انتخاباتی، رای به سرنگونی است!

بایکوت سیرک انتخاباتی، رای به سرنگونی است!

رهبر حکومت آدمکشان اسلامی، خامنه ای جنایتکار، بارها گفته است که “مشارکت گسترده مردم در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است”.  اما او اخیرا برعکس ادعا کرد که البته “عدم مشارکت مردم به معنای مخالفت با نظام نیست”! بهترین پاسخ به خامنه ای جلاد بایکوت همگانی مرحله دوم مضحکه انتخاباتی رژیم است.

 اگر از نظر خامنه ای رای مردم نشانه حمایت آنها از نظام است ما با نه گفتن به این سیرک مسخره و بایکوت تمام و کمال آن، به دیکتاتور نشان دهیم به این رژیم جانی و نظام متعفن اسلامی نه فقط نه می گوئیم که می خواهیم بساط این جنایتکاران را از هر جناح و دسته که باشند از جامعه جارو کنیم. بگذار این بار صدای مادران دادخواه، صدای زندانیان سیاسی در بند، صدای بی صدایان جامعه، صدای زنان تحت ستم، صدای کارگران مچاله شده در فقر و تنگدستی، صدای مردم تحت ستم بلوچستان و کردستان و مردم سرکوب شده عرب خوزستان، صدای جامعه نفی شده رنگین کمانی ها، صدای خانواده های محکومین به اعدام، صدای معلمان و پرستاران حق طلب، صدای بازنشستگان معترض به ظلم و بی حقوقی، صدای کارگران نفت در حال اعتصاب و صدای اکثریت قاطع مردم  چنان رسا شنیده شود که جمهوری اسلامی خود را بیش از هر زمان دیگری خوار و ذلیل و شکست خورده ببیند.

شما مردم با بایکوت انتخابات در مرحله اول نشان دادید که از چه ظرفیت و قدرتی برای شکست و رسوایی هر چه بیشتر جمهوری اسلامی برخوردارید. حاکمان جنایتکار اسلامی برای کشاندن شما به پای صندوق های رای در دور دوم، به عجز و لابه افتاده اند و  سعی میکنند خود را در کنار شما قرار دهند. اما همه میدانیم که اینها چیزی جز دغلکاری و شیادی اسلامی نیست. عامل همه درد ها و رنج های مردم نظام ضد بشری اسلامی و باندهای مختلف حکومتی است که با چپاول ثروت اجتماعی فقر و فاقه و رنج و محرومیت را برای همگان به ارمغان آورده اند. جلیلی و پزشکیان کاربدستان جنایتکار و متولیان این نظام چپاولگر و مافیایی و دشمنان سرسخت شما مردم هستند.

با زدن به زیر مضحکه انتخابات و بایکوت همگانی آن نشان دهید که انتخاب واقعی شما همان شعار زن زندگی آزادی است که برایش انقلاب کردید. نگذارید که جمهوری اسلامی با ایجاد ترس و وهم کذایی خللی در تصمیم شما برای سرنگونی این رژیم ایجاد کند.

 در روز جمعه ۱۵ تیر۱۴۰۳ جواب خامنه ای جلاد و حکومتش را با بایکوت عمومی سیرک انتصاباتی حکومت خواهیم داد.

نابود باد حکومت ضد انسانی اسلامی!

حزب کمونیست کارگری

۴ ژوئیه ۲۰۲۴ – ۷ تیر ۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate