در ادامه یک کمپین مالی برای نجات یک زندگی!!

اطلاعیه شماره ۳ کانال کولبران و سوختبران!
در ادامه یک کمپین مالی برای نجات یک زندگی!!
یک زندگی انسانی شایسته و حق ابتدائی همه ساکنان این جغرافیاست؛ زندگی که نیاز انسان امروز باید و بدون هیچ مانع یا قید و شرطی با توجه به هر شرایط و وابستگی اجتماعی و تعلقات سیاسی که دارد حق انسانی و باید از امکانات برابر زیستن برخوردار باشد.
به این خاطر با توجه به احساس مسئولیت پذیری خود، از چند روز گذشته به انسان‌های دلسوز و قلب‌های شریف شما رجوع کردیم که بلکه هزینه‌های درمان و امکان پیوند «کلیـه» برای آقای « سلیمان منافی» این کارگر زحمتکش و این انسان شریف را در حد توان تهیه کنیم. همانطور که در دو اطلاعیه و فراخوان قبلی اشاره کردیم، آقای «سلیمان منافی» بیش از یکسال و سه بار در هفته دیالیز می‌شود و باید هرچه سریع‌تر برای او پیوند کلیه صورت بگیرد. اما هزینه‌های این پیوند بسیار سنگین و از توان این خانواده خارج است.
تعدادی از دوستان کمک‌هایی را انجام داده و مستقیم و یا از طریق کانال کولبران و سوختبران جمع‌آوری شد و به حساب سلیمان منافی واریز گردید.
از همینجا از طرف خانواده سلیمان منافی از تمام دوستانی که تا به این لحظه کمک مالی نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.
یکبار دیگر از همه شما انسان‌های شریف و باوجدان درخواست می‌کنیم که هر اندازه که در توان دارید برای نجات زندگی «سلیمان منافی» لطفا دریغ نکنید.
برای نجات این انسان شریف روی کمک‌های انسانی شما حساب می‌کنیم و امیدواریم این اقدام در راستای این وظیفه انسانی مثمر ثمر واقع شود.
مشخصات ارسال کمک‌های مستقیم و یا ایترانسفر و پی‌پال برای سلیمان منافی عزیز:
سلیمان منافی شماره تلفن: ۰۰۹۸۹۳۷۳۵۱۱۷۴۲
شماره کارت بانکی: ۶۰۶۳۷۳۱۰۹۰۵۳۵۶۶۸
ایمیل ایترانسفر: mehr22justice@gmail.com پی‌پال: https://www.paypal.me/HazharAlipour
زنده باد زندگی
زنده باد انسانیت کانال کولبران و سوختبران  https://t.me/Mehr22Justice
 پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
۴ جولای ۲۰۲۴
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate