روز جمعه پنجم جولای در صورت صندوق چرخانی در شهر گوتنبرگ،با قدرت دربرابر صندوق انتخابات رژیم به خیابان بیائیم 

اطلا عیه شماره یک  : روز جمعه پنجم جولای در صورت صندوق چرخانی در شهر گوتنبرگ،با قدرت دربرابر صندوق انتخابات رژیم به خیابان بیائیم

رای ما سرنگونی رژیم اسلامی ایران است! اصلاح طلب، اصول گرا ، دیگه تمومه ماجرا

ایرانیان آزادیخواه در شهر گوتنبرگ و حومه! برپایه خبر منتشره در سایت سفارت تروریستی ج .ا در استکهلم ؛ قرار است در روز جمعه ۵ ماه یولی، مزدوران سفارت ایران همزمان با داخل کشور صندوق چهاردهمین دوره انتصابات رژیم اسلامی ایران ، دور دوم انتخابت را درسوئد برگزار کنند

شرمتان باد ! انجمن ما در دوره اول صندوق چرخانی در شهر گوتنبرگ نشان داد که در دل این رودررویی با کلیت نظام ایستاده است . ما مجموعه پناهندگان سیاسی زنده به آنیم که آرام نگیریم .

ایرانیان آزادیخواه و شریف !

سفارت چی ها به مانند دفعه پیش در دقیقه نود محل گوتنبرگ را – اگرجرئت – نمایند برای  روز جمعه پنجم ماه ژوییه دور دوم سیرک انتصابات اعلام خواهند داشت . الان حفه خون گرفته اند .

گروه مدیایی انجمن ما ؛ در تلاشی تاریخی از همه مزدوران ، عوامل سفارتی و نانجیب های ساکن گوتنبرگ و جاش های دانشجو نما و افغانستانی های طالبان صفت … عکس و فیلم تهیه نموده و بزودی در دفاع از حرمت انسانی کیان پیر فلک ها  – زینا ها – حدیث ها – نیکاها و دهها ، صد ها و هزاران هزار خود که همین جماعت انگشت بر خون آنان زدند انشار خواهیم داد.

ایرانیان آزادیخواه و پناهجویان بی پناه در سوئد ! همه شما را مخاطب قرار می دهیم تا به آدمکشان اسلامی نشان دهیم که مردم آزاده و فعالان سیاسی شهرگوتنبرگ در برابر حضور نحس شان ، ساکت نخواهند ماند!

آزادیخواهان ایرانی !

ما اعضای انجمن پناهندگان ایرانی- گوتنبرگ ، ضمن دفاع و حمایت همه جانیه از افدام رفقایمان در«  کانون همبستگی با مبارزان انقلابی مردم ایران – گوتنبرگ » بازو در بازوی هم  به جز نابودی  رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی ، با شعار« رای بی رای» ، بیشرف بیشرف ، همه بیشرفان این شهر سراسر مبارزه و شور را افشاء خواهیم نمود. ما شما ایرانیان ازادیخواه ، فعالان اجتماعی و سیاسی و تمامی پناهجویان ساکن گوتنبرگ و حومه را فرامی خوانیم تا همصدا با مردم داخل ایران به همراه یکدیگر؛متحدانه در کنار یکدیگر به اعتراض بایستیم و فریاد بر آوریم. جمهوری اسلامی دیر یا زود باید برود، پروسه رفتن و سرنگونی آن با پرچم آزای و برابری نوید جامعه ای مرفه، امن و آزاد و برابر را در افق خود قرار داده است.

زنده باد آزادی! / مرگ بر رژیم اسلامی ایران!

برای ارتباط با فعالین انجمن پناهندگان در گوتنبرگ (سوئد)

مهوش رشیدی بیرگانی : ۰۷۰۳۲۱۱۹۱۵۱

شهرام پناهی: ۰۷۲۸۴۹۰۹۵۵

فواد سهرابی : ۰۷۰۰۲۱۶۵۸۰

زینب طاهری فرد  : ۰۷۲۰۴۲۴۶۶۵

انجمن پناهندگان ایرانی- گوتنبرگ

سوم ماه جولای ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate