بزرگترین نیروی سیاسی ـ مردم مضحکه “انتخابات” را شکست دادند.

بزرگترین نیروی سیاسی ـ مردم

 مضحکه “انتخابات” را شکست دادند.

 

علیرغم تمدید چند ساعت “انتخابات”، و بی نتیجه ماندن فشار و تشویق های حکومتی مزدوران محلی، طبق گزارشهای دریافتی از شهر و روستاهای کردستان مضحکه انتخابات با بی اعتنایی و عدم مشارکت بالای مردم روبرو شده است.

 

 گزارش های دریافتی، ویدئوهای منتشر شده در  میدیای اجتماعی، به وضوح سوت و کوری و خالی بودن جمعیت در محلهای مضحکه انتخابات را منعکس کرده اند. طبق برآوردهای اولیه خوزستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، تهران بزرگ، لرستان، کرمانشاه، ایلام و ده ها شهر از جمله شهرهای کردستان(سنندج، مریوان، مهابار، قروه، اشنویه، بوکان، سقز …) پایین ترین آمار مشارکت  وجود داشته، در کردستان پایین تر از ۲۳ درصد از واجدین شرایط رای دادن  به پای صندوق های رای رفته اند. قطعا عوامل مزدور و همکاران حکومت اسلامی بخش قابل توجهی از این ۲۳ درصد هستند

 

در سایر شهرها و روستاها در سطح سراسری، عدم مشارکت و بی اعتنایی بسیار بالا بوده. مردم در سطح سراسری متحدانه حکومت تبهکار جمهوری اسلامی را شکست دادند. و پیروزی بزرگی بدست آورده اند.

 

مردم مبارز کردستان!

بطور قطع شما در ۸ تیر ۱۴۰۳  پیروزی بزرگ و متحدانه ای بدست آورده ای. این پیروزی بزرگ و متحدانه که  توسط بزرگترین نیروی سیاسی علیه خامنه‌ای،  اصولگرا و اصلاح طلب  را صمیمانه به مردم در ایران و در کردستان تبریک میگویم.

 

نه بزرگ مردم به مضحکه “انتخابات” جانشین رئیسی قاتل پیروزی بزرگی است.

 با حفظ این پیروزی، برای تحقق دستاورد و آرمانهای خیزش انقلابی و مردمی زن زندگی آزادی لغو آپارتاید جنسیتی و نابودی حکومت تبهکار جمهوری اسلامي متحدانه متشکل شویم

 

دستاورد ۸ تیر ۱۴۰۳ و نه بزرگ بزرگترین نیروی سیاسی بیش از ۶۰ درصد علیه جمهوری اسلامی را گسترده کنیم. اعتصابات عمومی و سراسری در ادامه این دستاوردها، مهمترین گفتمان ما خواهد بود.

نسان نودینیان 

۹ تیر ۱۴۰۳

۲۹ ژوئن ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate