دیسک ال ۴ رضا شهابی پاره شده است

دیسک ال ۴ رضا شهابی پاره شده است و دیسک ال ۵ و ۳ بیرون زده و به کانال نخاع فشار می آورد و از طرفی کانال نخاع او تنک شده است و هر چه زودتر نیاز به جراحی دارد.

رضا شهابی شنبه ۹ تیر برای ویزیت پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب به بیمارستان امام اعزام شد. دکتر بعداز رویت سی دی ام ار ای اعلام کرد دیسک ال ۴ پاره شده است و دیسک ال ۵ و ۳ بیرون زده و به کانال نخاع فشار می آورد و از طرفی کانال نخاع تنک شده است و هر چه زودتر نیاز به جراحی دارد. پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب نظریه و تشخیص خود را مکتوب به پزشک قانوتی و بهداری زندان نوشته است.

لازم به ذکر است که رضا شهابی ۶ تیر ماه برای ازمایشات و سونوگرافی از لگن به بیمارستان رسول اکرم اعزام شد و بعد از انجام آزمایشات به زندان منتقل شد. نظریه پزشک بعد از رویت آزمایشات و سونوگرافی اعلام خواهد شد.

ضمنا پزشک متخصص اعلام کرده است از انجا که قبلا مهره ۴ و ۵ جراحی شده است این بار در جراحی باید با پیچ مهره ها را با هم فیکس کنند که روی هم فشار نیاورند.

مشکلات جسمی شهابی در دوران حبس ناعادلانه روز بروز بیشتر شده اند. در حال حاضر ایشان دچار درد کمر و پای راست و درد گردن و دست چپ میباشد. بعد از اتمام آزمایشات فوق، پرونده پزشکی به پزشک قانونی ارسال خواهد شد تا نظریه نهایی نسبت به درمان، که ضروری است در خارج از زندان صورت پذیرد، اعلام گردد.

کارگر زندانی آزاد باید گردد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

۱۰ تیر ۱۴۰۳

htps://www.instagram.com/vahedsyndica/

‏vsyndica@gmail.com

https://t.me/vahedsyndica

@Vahed_Syndica

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate