فراخوان کمک مالی مورد نیاز جهت تامین هزینه‌های درمان برای «پیوند کلیه» سلیمان منافی

فراخوان کمک مالی مورد نیاز جهت تامین هزینه‌های درمان برای «پیوند کلیه» سلیمان منافی
کانال کولبران و سوختبران صرفا جهت انعکاس صدای تمامی کولبران و سوختبران استثمار شده‌ و تمامی محرومانی است که زیر فشارهای کمرشکن زندگی له می‌شوند.
صدای بی‌حقوقی و درد و رنج انسان‌های شریف و زحمتکشی است که هرچقدر تلاش می‌کنند و بیشتر نیروی کارشان را به فروش می‌رسانند، در عوض بی‌حقوق‌تر، محروم‌تر و سفره‌هایشان خالی‌تر از روز قبلشان است. این درد و رنج و زندگی که حاصلش بیماری و مرگ تدریجی برای کارگران در شهرهای کردستان و بلوچستان وسایر مناطق ایران است، بیشترین لطمات و فشارهای مضاعف را به انسان‌های شریفی همچون آقای “سلیمان منافی” این انسان شریف و زحمتکش متحمل می‌شوند.
با توجه به شرایط اسفناک و اطلاع کاملی که کانال کولبران و سوختبران از بیماری و در واقع «از دست دادن هر دو کلیه» آقای منافی داریم، وظیفه انسانی ما حکم کرد و با کسب اجازه از این خانواده شریف دست یاری بسوی همه شما انسان‌های شریف دراز کنیم که با کمک هم بتوانیم این کمک‌های پزشکی و این بار سنگین را از دوش این خانواده برداریم.
به این خاطر شماره تماس و کارت بانکی مستقیم آقای منافی را جهت واریزی‌های هر اندازه‌ای که در توان باشد اینجا در دسترس خواهیم گذاشت و یا جهت افرادیکه برایشان مقدور نیست مستقیم ارسال کنند، این ایمیل برای ایترانسفر از سوی «کانال کولبران و سوختبران» در اختیار شما دوستان قرار می‌گیرد. mehr22justice@gmail.com یکبار دیگر از دوستانی که مستقیما کمک‌های خودشان را واریز کرده‌اند یا از طریق «کانال کولبران و سوختبران» ارسال داشته‌اند، سپاسگزاری می‌کنیم.
 مشخصات: سلیمان منافی
شماره تماس با آقای منافی: ۰۰۹۸۹۳۷۳۵۱۱۷۴۲ شماره کارت بانکی: ۶۰۶۳۷۳۱۰۹۰۵۳۵۶۶۸
کانال کولبران و سوختبران https://t.me/Mehr22Justice
« رسید دریافتی ارسال خواهد شد».
کانال کولبران و سوختبران
چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳
۲۶ ژوئن ۲۰۲۴
———————————
 اطلاعیه اول
  فراخوان کمک مالی برای نجات یک انسان شریف!
 سلیمان منافی یک انسان شریف و زحمتکش ساکن شهرستان اشنویه است. در حال حاضر از وضعیت بسیار وخیم جسمانی رنج می‌برد و کلیەهایش را از دست داده است، بیش از یک سال است کە دیالیز میشود و نیاز بە پیوند فوری کلیە دارد.
بعلت هزینه‌های سنگین پزشکی و شرایط بحرانی خانواده و عدم امکانات مالی، متاسفانە قادر به پرداخت و تامین هزینه‌های درمانی و حتی انجام «پیوند کلیه» نیستند.
از این رو کانال کولبران و سوختبران پیگیر وضعیت این خانواده بوده و با اجازه خودشان از عموم مردم در خواست کمک مالی برای «نجات زندگی» ایشان را داریم. امیدواریم هرکدام از ما با کمک مالی خود هر اندازه می‌توانیم در بهبود وضعیت ایشان و رفع مساله مالی آقای “سلیمان منافی” شریک باشیم.
این مدارک پزشکی و شماره تماس با آقای سلیمان منافی و شماره حساب بانکی متعلق به ایشان است و فرصت بسیار کم.
اسم:
سلیمان منافی- شماره تلفن: ۰۰۹۸۹۳۷۳۵۱۱۷۴۲
شماره کارت بانکی: ۶۰۶۳۷۳۱۰۹۰۵۳۵۶۶۸
کانال کولبران و سوختبران https://t.me/Mehr22Justice
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate