پاسداران ترور و قاچاق و جنایت

دولت کانادا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. سپاه پاسداران مترادف با خامنه ای و حکومت اسلامی است و قرار دادن سپاه در لیست ترور به معنای اعتراف به تروریست بودن کل حکومتی است که این نهاد مافیائی ستون اصلی قدرت و بقای آنست. سپاه پاسداران یک نهاد بی نهایت کثیف و ضد مردمی و شرور، و یکی از شناخته شده ترین ارگانهای قتل و ترور و جنایت در سطح جهان است. این نهاد از اساس به منظور ترور و قتل و کشتار مخالفان حکومت ایجاد و سازمان داده شده است. طی چهل سال گذشته سپاه پاسداران هزاران و دهها هزار نفر از عزیزان مردم، از انسانهای آزادیخواه و مخالف این حکومت را در داخل و خارج کشور به قتل رسانده و خانواده هایشان را مورد آزار و شکنجه و تهدید قرار داده است. این ارگان عامل سرکوب اعتراضات بحق مردم برای خواستهای انسانی شان در جامعه است. این نهاد عامل شکنجه و توطئه و سرکوب و سانسور و ارعاب و مصادره اموال مردم و هزار جنایت دیگر است. یک قلم از جنایات سپاه پاسداران، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری PS752  و کشتار ۱۷۶ تن از زن و مرد و کودک در برابر چشم جهانیان است که به تنهایی برای نشان دادن ابعاد غیرقابل تصور بی رحمی و آدمکشی سپاه پاسداران و کل حکومت اسلامی کافی است. 

سپاه پاسداران در عین حال یک مافیای اقتصادی است و تمام قدرت دولتی و ظرفیت جنایت خود را در این عرصه نیز به کار انداخته و انحصار مراکز کلیدی اقتصاد را در جامعه با همین ابزارها در کنترل گرفته است. قاچاق مواد مخدر و پمپاژ کردن به میان مردم، مصادره اموال رقبای اقتصادی و حتی سر به نیست کردن آنها، استفاده از رانتهای دولتی، وارد کردن کالاهای بنجل و داروهای آلوده و هر اقدام ضد انسانی که به مخیله انسان خطور میکند توسط سپاه پاسداران در حوزه اقتصاد نیز به جریان انداخته شده و میشود. کنترل این نهاد بی نهایت جنایتکار بر اقتصاد در عین حال به معنای این بوده است که کارگران با بی رحم ترین و دزدترین و سرکوبگرترین کارفرمایان و سرمایه داران که تمام ابزار دولت را نیز در چنگال خود دارند، مواجه بوده و برای دفاع از زندگی و معیشت خود ناچارند با چنین دیوهای خبیثی هر روز دست و پنجه نرم کنند. 

حرفه و مهارت سران و سرداران و اعضای این نهاد، تروریسم است. ما مردم سالهاست که در سطح جهان این حقایق را با فاکت و شواهد بسیار فریاد زده ایم. بیانیه ها و اکسیونها و سخنرانی ها و بحثهای زیادی در مورد جنایات سپاه پاسداران در سطح جهان انجام داده ایم اما دولتها و نهادهای جهانی در مورد این ماشین جنایت سکوت کرده و با حکومت و نهادهایش مماشات کرده اند.

 اینکه امروز دولت کانادا سپاه پاسداران را در لیست گروههای تروریستی قرار میدهد یک اقدام مثبت و خوشحال کننده است. مردم در ایران وسیعا از این اقدام استقبال کرده و آنرا مورد حمایت قرار داده اند. این اقدام نتیجه سالها مبارزه و بحث و افشاگری های خود ما مردم است. و بدون تردید اگر به تلاشها و افشاگریهای خود ادامه دهیم،‌ میتواند سرمشقی برای دیگر دولتها قرار گیرد که دولتهای بسیاری این سازمان آدم کشی را در لیست تروریسم قرار دهند و در سطح جهان آنرا بایکوت و منزوی کنند. 

قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریسم همانگونه که اشاره شد در عین حال اعتراف به تروریست بودن کل حکومت اسلامی و سران و دست اندرکاران آنست. با تروریست شمردن سپاه پاسداران گفتمان بایکوت جهانی جمهوری اسلامی و بیرون انداختن آن از نهادهای بین المللی مثل سازمان ملل و سازمان جهانی کار، زمینه بسیار قوی تری پیدا میکند و این چشم انداز را قوت می بخشد که بتوانیم کاری کنیم که در آینده نه چندان دوری جمهوری اسلامی در سطح جهان بایکوت شود و سفارتخانه ها و نهادهایش تعطیل شوند. و این گامی مهم و موثر در سرنگونی حکومت اسلامی توسط ما مردم است. 

تروریست قلمداد شدن سپاه پاسدارن و منزوی شدن حکومت اسلامی در سطح جهان به مبارزه ما مردم قدرت بیشتری میبخشد که خیزش و انقلاب برای سرنگونی جمهوری جنایتکار اسلامی را گسترش دهیم و مردم ایران و جهان را از شر این نیروی خبیث و ضد بشری خلاص کنیم. باید کمپین و کارزار برای انزوا و بایکوت جمهوری اسلامی را در کشورهای مختلف گسترش دهیم و صدای زنان و مردم تحت ستم در ایران را وسیعا در سطح جهان بازتاب دهیم و میدان عمل حکومت اسلامی و سپاه و نیروهای مزدورش را هرچه محدودتر کنیم.

ـ
کاظم نیکخواه

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate