تروریست بودن سپاه!

تروریست بودن سپاه!

 و خاک پاشیدن در چشم مردم!

فرح نوتاش ـ جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره ۱۲۸

سوم تیر = ۲۳ جون ۲۰۲۴

سیاست خارجی آمریکا با روی کار آمدن احزاب جمهوری خواه یا دموکرات، تغییری نمی کند. چون هستۀ مرکزی صهیونیستی آمریکا، جهت سیاسی و رئیس جمهور را انتخاب می کند و نه ملت آمریکا. شورای نگهبان آمریکا که همان کالج های انتخاباتی هستند، رئیس جمهور را انتخاب می کنند و نه مردم آمریکا. در هر دو دور انتخاباتی اوباما و ترامپ، طبق رای مردم، هیلاری کلینتون با ۴ میلیون رای بیشتر، می بایست رئیس جمهور آمریکا می شد. ولی سیستم صهیونیست های آمریکا، از طریق سیستم حیله و فریب کالج ها، در دو دوره اوباما و یک دوره ترامپ را برای پیاده کردن مقاصد خود انتخاب کرد. و دولت پنهان آمریکا، چون انگلیس، گسترش حاکمیت های مذهبی در جهان را کلا برای بقای خود لازم می داند. چون از طریق مذاهب می توان هر دروغ را به نام خدا و مذهب به خورد توده ها داده، و مخالفین را براحتی کشت.

آمریکا، طراح تحریم های علیه ایران، پنهانی، خود بزرگترین خریدار نفت ایران در سال گذشته بود.  آمریکا برای فریب ملل، مدتها بود که می خواست سپاه پاسداران را در لیست تروریست ها بگذارد! ومنتظر تأیید دولت انگلیس بود.

ماه گذشته دیوید کامرون “وزیر امور خارجه بریتانیای کبیر” صریحن اعلان کرد که بنفع دولت انگلیس نیست که سپاه پاسداران را تروریست اعلان کند!

ولی چند روز پیش دولت کانادا به عنوان اولین کشور، سپاه پاسداران را تروریست شناخت!

و روز بعد ازآن، آمریکا نیز سپاه پاسداران را تروریست اعلان کرد! وزارت امور خارجه رژیم ملا، سریع کاردار کانادا را به حضور خواند و اعتراض شدید کرد. ولی با این که کانادا عقب نشینی نکرد، هر دو طرف از ادامه درگیری خود داری کردند!

برخی ازاپوزیسیون ایرانی وابسته به آمریکا، اعلان کانادا را جدی گرفتند و ابراز خرسندی کردند! و برخی از هواداران رژیم ملا ، حتا در میان کمونیست های خود خوانده، این شادمانی را خیانت دانسته

و شدیدن تقبیح کردند و آنرا توهین به شاخه نظامی کشور ایران تلقی کرده و شادی کنندگان را خائن نامیدند!

پاشیدن خاک بر چشم مردم و کتمان واقعیت در هر جا که باشد خیانت است. و این خیانتی حقیقتن نا بخشودنی است.

ولی واقعیت پنهان در پشت این تروریست خواندن ها چیست؟

سید علی خامنه ای در انگلستان پنج دفتر تبلیغ و ترویج اسلامی دارد. و این ترویج با صلاحدید نظریه پردازان امپریالیسم انگلیس می باشد و نه بدون اجازه!

و مسلمانان در انگلستان اجازه دارند دسته جمعی در پیاده روهای انگلیس نماز بخوانند. و مجوز تبلیغ مذهب خود را دارند. احزاب اسلامی در برخی از شهرهای انگلستان براحزاب سیاسی انگلیسی چیره شده و راهی مجلس شده اند. پس ترویج اسلام به نفع سیاست بنیادین انگلستان است.

سیاست بنیادی انگلیس چیست؟

سیاست بنیادی انگلیس استعمار است. انگلیس ابر استعمار گر جهان است. پادشاه انگلیس بر ۱۴ کشور حکومت می کند. اگر چه آمریکا در جنگ جهانی دوم با ساخت بمب اتم ، و انفجار آن در هیروشیما و ناکازاکی ، خود را به بالاترین نقطه هرم امپریالیست ها رساند ولی انگلیس با چراغ خاموش، هنوز ابر استعمار گر جهان است. و مذهب یکی از براترین اهرم های استعماری آن.

و دست بر قضا ، سید علی خامنه ای شاگرد اول ، در میان تمام نوکران استعماری است!

از این رو دولت انگلیس به راستی نمی تواند هم پنج دفتر در انگلیس به سید علی بدهد و هم شاخه نظامی سپاه استعماری او را تروریست بخواند!

پس ، به کانادا که یکی از مستعمراتش است این ماموریت را داده است.  کانادا هم که پناهگاه تمام دزدان رژیم ملا است، و ارز دزدی شده از ایران، اول به بانک های کانادا واریز شده و سپس به بانک ها انگلیس انتقال داده می شود و آبرویی در میان ملت ایران ندارد، این ماموریت را پذیرفته است. تا هم کار اربابش انگلیس را راه اندازی کند و هم برای خود آبرویی دست و پا کند!

ولی از طرفی، اپوزیسیون ایرانی ـ آمریکایی ، شادمان از این تروریست خوانده شدن سپاه است. و آنقدر خام که فکر می کند، این بازی شاید گشایشی در موفقیت آن باشد! و هنوز ندانسته امپریالیست ها هرگز منافع خود را پایمال نجات ملل نمی کنند.

شارلاتانیزم آمریکا به روز مستند است.

آمریکا اسرائیل را انبار تسلیحاتی خود کرده است. و حتا نیروهای زمینی آمریکا در کنار سربازان اسرائیلی مردم غزه را می کشند. ولی آمریکا بیانیه صلح اسرائیل ـ حماس را به سازمان ملل می برد!!

آمریکا واقعا می خواهد که اسرائیل کار را یک سره کرده و فلسطین را از روی نقشه محو کند!

ولی سپاه پاسداران !

این شاخه نظامی به اصطلاح حافظ ایران، بقول برخی خود کمونیست خوانده ها!!

به راستی هرگز در تاریخ ایران، هیچ شاخه نظامی تا به این حد خائن به ملک و ملت ایران نبوده است. این گروه مسلح تا بن دندان فاسد و رانت خوار، که برای منافع شخصی خود ، کمر تولیدات ایران، صنایع ایران و کارگران ایران را شکسته اند، زیر پرچم دروغ و تزویر مذهبیون استعمار انگلیس جا خوش کرده، و با سرنیزۀ خود بر گلوی ملت ایران، راه خائنین به این ملک را در راه استعمار انگلیس هموار کرده اند.

یاد نسرین موسوی گرامی باد. دخترعابری که درخیابان کریمخان تهران در روز تظاهرات توسط سپاه دستگیر شد و سه روز توسط طائب به او تجاوز شد. و سپس تجاوز جمعی توسط سپاه، و سپس کشته و سپس جسدش در وانتی در کرج به آتش کشیده شد. نه ، نفرت بی پایان ملت ایران از سپاه هرگز محو نشده است. و امروز طائب می گوید، باید ملت را فدایی ابراهیم رئیسی نگه داشت!

همان ابراهیم رئیسی که هم از توبر می خوردو هم از آخور! هم از زیر نفت به آمریکا می فروخت و هم با افزایش قیمت نجومی ارز ملت ایران را می چاپید!

ملت ایران هرگز ندیده،  که یک سپاهی برای دفاع ازملت مظلوم ایران، از جان گذشته و اسلحه بر روی ملایان نوکر انگلیس بکشد و ده تا از این نوکران را یک جا زمین گیر کند.

مارکس مذاهب را افیون توده ها اعلان کرده است. پس دفاع از حاکمیت مذهبی، سنخیتی با مارکسیسم نداشته و ندارد. کسانی که این اصل را نادیده بگیرند، تاوان جبران ناپذیری خواهند پرداخت.

و عضویت در پیمان های شانگ های و غیره … ، نیز افاقه نمی کند. چون سنگ محک سیاست در ایران است و نه عضویت در پیمان ها. محک نابود کردن تولید در ایران است. محک کودکان خیابانی که بجای رفتن به مدرسه در خیابان ها مورد تحقیر و تجاوزاند. محک پیاده کردن برنامه های نئولیبرالیستی خصوصی سازی بانک جهانی، محک دائر کردن فاحشه خانه ها در مشهد و قم از یکسو و معرکه گیری دروغینی با نام حفظ حجاب!

در دفاع از این سپاهیان، پستان به تنور نچسبانید!  این خائنان سپاهی، نوکران مسلح استعمار انگلیس در ایرانند. که راه را برای اختلاس گران و انتقال خزانۀ ملی ایران به کانادا هموار می کنند. کانادا اگر شرف داشت، یکی از این دزدان رژیم ملا را که خزانه ملی ایران را غارت کرده اند، به

 اینترپل تحویل می داد! نه این که شرح وتصویر موفقیتشان را در روز نامه هایش جشن بگیرد!

چرا خاک در چشم مردم می پاشید؟

این سپاهیان در زیر پرچم تزویر شاخه حجتیه انگلیسی، از شورای نگهبان تا امامزاده های میان راهی برای فریب ملت ایران و غارت اموال آن، مسلحانه سر پا هستند.  این شاخه نظامی حافظ ایران و ایرانی نیست. این شاخه نظامی حافظ منافع انگلیس در ایران است.

و نهایتا ، باید صرحتا اعلان کرد که آمریکا و انگلیس خود، قتل عام کنندگان تاریخی ملل هستند، چه اهمیتی دارد که سپاه را و یا هر کس دیگر را، تروریست بخوانند و یا نخوانند!

مرگ بر آمریکا ـ انگلیس و رژیم ملایان آن در ایران

مرگ بر سپاهیان رانت خوار

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate