گاهی وقتها …

 تاریخ انتشار :۱۷.۰۶.۲۰۲۴

گاهی وقتها …

hoshyaresmaeil2017@hotmail

روز ششصد و سی و شش جنبش مردم ایران…

از آزادی حمید نوری اصلا تعجب نکنید . قرن ۲۱ قرن تجلیل از جنایتکارها و حاکمان تروریست است . رئیس جمهور سپاه ابراهیم رئیسی هم در قتل عام دهه خونین ۱۳۶۰ رسما بود و در سازمان ملل برایش مراسم تجلیل گرفتند …

ضمن اینکه به نظر من موضوع حمید نوری از اولش در کادر دستگیری یک جنایت کار نبود . حمید نوری طعمه بود تا مثلا توسط مصداقی و باند اسکولش دستگیر شود و بعد مصداقی پسر شجاع قصه شود و پرچم جنبش دادخواهی توسط وزارت اطلاعات در خارج ایران به دستش داده شود . خود مصداقی از ۲۰۱۳ وارد این بازی جوجویی شد تا به زعم خودش رهبر همه اپوزسیون خارج ایران شود ، ولی نشد . به قول شاعر بعضی وقتها چه زود دیر میشود .

نقشه و سناریوی مربوطه نگرفت و حمید نوری روی دستشان باد کرده بود که حالا در کادر اپروتکل جهانی تروریست پرور برگشت تهران .

یادتان نرود تجربه ازاد شدن قاتلان میکونوس را داشتیم ، آزاد شدن قاتلان بختیار…در غرب رعایت پروتکل مهمه . اول محاکمه میکنند و بعد چند سال یهویی قاتلان و تروریست ها آزاد میشن و تو فرودگاه ازشون استقبال میشه با دسته گلی به گردن ، به نام دیپلماسی البته… آلمان و فرانسه و بلژیک و سوئد … هم فرقی ندارند .

ارتش اسرائیل با کردیت مطلق غرب مشغول قتل عام مردم فلسطین است به نام مبارزه با تروریست ! ولی از نظام تروریستی حاکم در ایران حمایت مطلق میکنن و همه جا برایش فرش سرخ پهن میکنند در تجلیل از جنایتهایشان …

نیم قرن ترور و تخریب و آدمکشی در حکومت اسلامی را دست کم نگیرید ، بلدند چطور بختیار و قاسملو و کاظم رجوی و فرخزاد و…بکشن . آدم ربایی کنند ، روح الله زم میدزدن اعدام میکنن ، جمشید شارمهد میکنن توگونی ، هزاران معترض را کف خیابون سلاخی کند . نظام اسلامی صدها عملیات ترور و آدم ربایی در خارج از ایران داشته است از این کارا خوب بلدند . غرب هم خبر دارد و راضی است و همراهی میکند .

شما هم میتونی به جمله سازی و انشاء نوشتن ادامه بدی . حقوق بشر ، دموکراسی ، آزادی ، قانون ، دموکراسی …

الان چه حسی داری ؟

اسماعیل هوشیار

۱۷.۰۶.۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate