کنفرانس و تجمعات بیست ژوئن سی خرداد روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی

کنفرانس و تجمعات بیست ژوئن سی خرداد روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی

امسال این کنفرانس، کنفرانسی برای تقویت انقلاب «زن، زندگی، آزادی» است.
در این کنفرانس شرکت کنید تا متحدانه و هر چه قویتر صدای زندانیان سیاسی و خانواده هایشان باشیم!
این کنفرانس را همزمان بصورت لایو در آدرسهای زیر میتوانید  دنبال کنید:

https://youtube.com/live/OUYF93p-HnI?feature=share

https://www.facebook.com/IranZendaniSiasi

بیست ژوئن به همه شما تعلق دارد! همه شما کسانیکه حکومت اسلامی طی این سالها با سیاستهای ضد انسانیش، شیرازه زندگیتان را از هم پاشیده است.

در هر کجای دنیا هستید، به مدت یک هفته، از ۲۶ خرداد تا ۳ تیر برابر با ۱۵ تا ۲۳ ژوئن، به هر شکل و طریق ممکن، صدای زندانیان سیاسی، خانواده هایشان و جنبش دادخواهی را به گوش جهانیان برسانیم.

 

کمیته آزادی زندانیان سیاسی، هر ساله به همراه شما آزادیخواهان، بیست ژوئن را با اعتراضات خیابانی و کنفرانسها برگزار کرده است.
پس از چهارده سال تلاش و مبارزه برای جهانی کردن سی خرداد- بیست ژوئن، روز جهانی حمایت از زندانیان سیاسی در ایران، این روز به یک روز شناخته شده در اذهان عمومی تبدیل شده است.
امسال، کمیته آزادی زندانیان سیاسی این روز را به جایگاه «مبارزات زنان در جامعه»« شکنجه دارویی» «بازداشت خانواده های دادخواه و فعالین»  «دخالت و سرکوب فرا ملی» و «احکام اعدام» اختصاص داده است.
در این راستا امسال در ماه ژوئن، کنفرانسی در شهر تورنتو کانادا برگزار می کند و هم چنین تجمعات اعتراضی، هنری و برنامه های دیگر در سراسر جهان را فراخوان و یا برگزار می کند.
 
کمیته  آزادی زندانیان سیاسی از تمام شما فعالین سیاسی و مدنی، نهادها، سازمانها،  تشکلات و احزاب سیاسی میخواهد تمام امکانات خود را بکار گرفته و در هر نقطه از جهان که هستید، با برگزاری حرکات اعتراضی مانند تحصن، تجمعات خیابانی یا برگزاری برنامه های هنری در روز بیست ژوئن، صدای زندانیان سیاسی را به گوش دنیا رسانده و شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد را طنین انداز کنیم.
از شما مردم شریف و آزادیخواه می خواهیم با ما تماس بگیرید و اطلاعات تجمع و یا برنامه هایتان را برای انتشار با ما در میان بگذارید تا امسال قویتر و موثرتر از هرسال دیگری در کنار و در حمایت از انقلاب «زن، زندگی، آزادی» صدای زندانیان سیاسی و خانواده هایشان را به گوش دنیا برسانیم.
 
 در هر کجای دنیا هستید، به مدت یک هفته، از ۲۶ خرداد تا ۳ تیر برابر با ۱۵ تا ۲۳ ژوئن، به هر شکل و طریق ممکن، دست به اعتراض و تجمع ،  برگزاری برنامه های هنری و اطلاعاتی بزنید تا صدای زندانیان سیاسی، خانواده هایشان و جنبش دادخواهی را به گوش جهانیان برسانیم.


اگر در شهر و کشورتان برنامه به مناسبت این روز دارید و مایلید منتشر شود لطفا با این زیر تماس بگیرید:

شما همچنین می‌توانید با انتشار پیام‌های صوتی، تصویری و نوشتاری از این روز حمایت و صدای زندانیان سیاسی باشید.

برای کلیپ پیامها و پوسترها به اینستاگرام و تلگرام کمیته آزادی زندانیان سیاسی  مراجعه کنید.
کمیته آزادی زندانیان سیاسی در ایران
 
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate