تهدید به قتل مهران عباسیان در سوئد را شدیداً محکوم می‌‌کنیم

تهدید به قتل مهران عباسیان در سوئد را شدیداً محکوم می‌‌کنیم

بنا به اخبار منتشر شده بار دیگر دستگاه ترور و ‌آدمکشی جمهوری اسلامی در سوئد دست به اقدام جنایی دیگری زده است. پلیس امنیتی سوئد افشا کرده است که آقای مهران عباسیان خبرنگار شبکه ایران اینترنشنال به دلیل تهدید به قتل توسط باندهای جنایی وابسته به جمهوری اسلامی ایران، تحت حفاظت شدید، به محلی امن منتقل شده است. مهران عباسیان در این رابطه گفته است: «یک گروه تبهکار در سوئد از طرف جمهوری اسلامی مامور کشتن من و یکی از همکارانم شده است». همچنین اشاره شده است که کاظم غریب‌آبادی، رییس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، در شبکه اجتماعی ایکس این شبکه و کارکنان آن را تهدید کرده است!

سیاست تروریستی حکومت اسلامی در خارج کشور به قدمت عمر پر نکبت ‌آن است. هرجا که توانسته با شبکه‌ها و باندهای ترور وابسته به وزارت اطلاعات و سپاه قدس مخالفین خود را به قتل رسانده است و هر جا که دستش کوتاه بوده با توسل به باندهای تبهکار دست به جنایت زده است. آنچه توسط پلیس سوئد افشا شده است سناریوی مکرر حکومت اسلامی علیه مخالفین خود است که توسط دیپلمات تروریست‌های آن در سفارتخانه‌ها و یا مراکز وابسته از قبیل مساجد و هیئت‌های مذهبی و شبکه‌ای از نهادها و سازمان‌های تروریستی اسلامی انجام شده است و دستگاه‌های امنیتی دولت‌های اروپایی به خوبی از جزییات آن مطلع‌اند. یا مانند دولت‌ سوئد سالهای متمادی با چشم‌پوشی، سازش با آن رفتار کرده‌اند یا وقتی مناسبات سیاسی‌شان دیگر اقتضا نکرده ‌آن را افشا کرده‌‌اند. دولت سوئد همین چندی پیش شبکه مخفی ترور این حکومت را بدون افشا کردن آنها مخفیانه اخراج کرد.

سالهای متمادی اپوزیسیون سرنگونی طلب جمهوری اسلامی هشدار داده است، مستند و با مدارک غیرقابل انکار شاهد ‌آورده است که همه سفارت‌خانه‌ها و نهادهای وابسته به حکومت اسلامی ایران در کشورهای غربی بخشی از دستگاه جاسوسی و سازماندهی ترور هستند. فعالین سیاسی به اشکال مختلف تهدید شده‌اند، خانواده‌های آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. تأکید کرده‌‌اند هر نوع سازش و مصلحت طلبی با حکومت اسلامی ماشین ترور و ‌آدمکشی و جنایت این حکومت را فعال تر خواهد کرد.

افشای فعالیت تروریستی حکومت اسلامی توسط پلیس امنیتی سوئد امری مفید اما بشدت ناکافی است و تهدیدهای جدی جمهوری اسلامی را قطع نمی‌کند. بستن لانه تروریستی حکومت و اخراج دیپلمات تروریستهای ‌آن، اولین اقدام لازم و گام جدی برای کوتاه کردن دست آدمکشان حکومت اسلامی است.

ما ضمن محکومیت شدید تهدید مهران عباسیان و همکارش، مجددا تأکید می‌کنیم جمهوری اسلامی باید از کلیه مجامع و نهادهای بین‌المللی اخراج شود. بایکوت این حکومت تروریستی و منزوی کردن آن نجات همه جهانیان از شر تروریسم سازمان یافته حکومت اسلامی است.

حزب کمونیست کارگری ایران – تشکیلات اسکاندیناوی

۱۱ ژوئن ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate