مرگ ابراهیم رئیسی عضو هیات مرگ رژیم اسلامی و صف عزاداران! 

مرگ ابراهیم رئیسی عضو هیات مرگ رژیم اسلامی و صف عزاداران! 

مرگ ابراهیم رئیسی عضو هیات مرگ کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ مردم ایران را شاد کرد و در عین حال در حسرت دستگیری و محاکمه وی در دادگاههای مردمی فرو برد. اما در سوی دیگر، جریانات مرتجع در سطح کشورها و سازمانهای مختلف در منطقه از جمله طالبان در افغانستان که ‌وجود رئیسی توجیه گر جنایاتشان و به سودشان بود ابراز تاسف و تاثر کردند. 

ابراهیم رئیسی از سن بیست سالگی مقامهای قضایی داشته و دستور کشتن مردم ایران را صادر کرده است. ابراهیم رئیسی از آمران دستگیری، شکنجه و کشتار مردم در جنبش انقلابی زن، زندگی، آزادی بود که با قتل حکومتی ژینا مهسا امینی و از کردستان ایران شروع شد. حال لیستی از جریانات کرد در ایران، عراق، سوریه و ترکیه از کم شدن یکی از آدمکشان رژیم اسلامی و مردم کردستان ایران متاسف شده اند. از جمله کنفدرالیسم جامعه کوردستان (ک ج ک) که شامل حزب کارگران کردستان (پ ک ک ترکیه) حزب اتحاد دمکراتیک (سوریه)، حزب حیات آزاد کوردستان (پژاک ایران) و حزب چاره یابی دمکراتیک کردستان (عراق) میباشند از رئیسی تجلیل کردند و برای مرگ رئیسی و همراهانش به رژیم اسلامی تسلیت گفتند.

همدردی با رژیم اسلامی برای مرگ جنایتکاری مثل رئیسی که دستش به خون هزاران نفر در سراسر ایران و منجمله شهرها و روستاهای کوردستان آغشته است، چیزی جز همدلی با تمام جنایات رئیسی و رژیم اسلامی نیست. همدلی با مرگ شیمیائی دختران دانش آموز و دانشجویان است که رئیسی از آمران آن بود. احزاب حاکم در اقلیم کوردستان عراق هم هلاکت رئیسی را ضایعه دانستند و مرگ این جلاد را به رژیم اسلامی تسلیت گفتند. اما تجلیل از رئیسی و تسلیت گویی به رژیم اسلامی از سوی پژاک که یکی از نیروهای مهم کنفدرالیسم جامعه کوردستان (ک ج ک) است و بعضا با نیروهای دیگر بعنوان اپوزیسیون رژیم اسلامی ایران وارد ائتلاف و همکاری میشود، برای فعالین کارگری و سوسیالیستها بسیار هشدار دهنده است. حسینعلی منتظری قائم مقام وقت خمینی به رئیسی و هیئت مرگ منتخب وی گفت که “نام شما بعنوان جنایتکاران تاریخ ثبت خواهد شد.” تجلیل کردن از چنین جنایتکاری از طرف احزابی مثل پژاک (حزب حیات آزاد کوردستان ) و حزب اتحاد دمکراتیک در کوردستان سوریه و غیره از جمله رهبر نظامی این جریان مظلوم کوبانی بیش از یک رسوایی است. کوبانی و حزب اتحاد دمکراتیک در کوردستان سوریه در برابر چشمان مردم ایران وذبخصوص مردم کوردستان ایران که لیست هزاران کشته و زخمی و اعدامی را که بدست ابراهیم رئیسی انجام گرفته است چه جوابی دارند؟ مردمی که در دفاع از مقاومت مردم کوردستان سوریه در مقابل یورش داعش تلاش های بی دریغی کردند. 

مردم ما، همگامی  این جریانها و دولت هایشان را که در تجلیل از ابراهیم رئیسی  و سران رژیم اسلامی در ایران همدردی کرده اند را فراموش نخواهند کرد. 

سرنگون باد رژیم سرمایه داری اسلامی

پیش بسوی اتحاد جنبش‌ها حول نان کار آزادی

زنده باد حاکمیت شوراها

تشکیلات کردستان اتحاد سوسیالیستی کارگری

دوازدهم خرداد ۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate