تمدن فوق پیشرفنه درغرب !

تاریخ انتشار :۲۹.۰۵.۲۰۲۴

تمدن فوق پیشرفنه درغرب !

hoshyaresmaeil2017@hotmail

روز ششصد و هیجده جنبش مردم ایران…

اینکه چرا رییسی و همراهان رفتند بهشت و باند بوفالوی نظام یعنی امام جمعه مشهد فهمید زورش نمیرسه ، باند رفسنجانی و احمدی نژاد هم زورشان نرسید البته … فعلا بماند .

اینکه پنج روز بعد از سقوط ابراهم قاتل ، محمد بن سلمان از عربستان سعودی در تماس تلفنی دعوت سپاه را برای سفر به حکومت اسلامی ایران را چرا پذیرفت ، هم بماند !

حمله به شادی مردم در لندن و غرب توسط عوامل حکومت اسلامی به نظر من نکته دارد .

مهم برای حکومت اسلامی تاثیر گذااشتن است . به نظر من این حمله خود غرب ، به باورهای خودش در خیابانهای خودش وبا چراغ سبز خودش بود . این گله حمله کننده حکومت اسلامی بدون هماهنگی تکان نمیخورند . اگر با خیال راحت در داخل ایران میکشد و در خارج ایران حمله و چماقداری ، دستور دارد ، تا فضای ایرانی های خارج را هم مثل داخل با سرکوب منجمد کند .

من که یاد چماقداری سالهای موسوم به فاز سیاسی ۱۳۵۸ افتادم . حالا بعد ۵۰ سال رسیدند به لندن !

غرب تا وقتی نسبت به این وحشی گری ها فقط ناظر است بساط همین است . اما اگر این وحشی گری ها تبعات مشخص برای سیستم فاشیست اسلامی داشته باشد غلط میکنن دست از پا خطا کنند .

همین وحوش اسلامی که در غرب پیشرفته ، آزادی عمل دارند تمدن فوق پیشرفته هستند . شما چند سیاهچاله دیگه کشف کن و بمباران خاورمیانه و آتش زدن زنده زنده آدمها رو ادامه بده بعد به وحوش اسلامی درغرب میدون بده مستر…

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل که به اسرائیل سفر کرده، به فاصله کوتاهی از زنده زنده سوختن آدمها در چادر توسط اسرائیل با امضای بمب‌های اسرائیلی، روی آنها نوشت: آمریکا اسرائیل را دوست دارد تمدن فوق پیشرفته میگه کاری کنید بیشتر جزغاله بشن …

شورای امنییت : نگران شدیم ، چکار میکنید عمو ؟

آمریکا : هیچی تو بکارت برس ! ما خودمون همیشه نگرانیم …

زلسنکی هم گفت : این جنگ رو تموم کنید بابا خسته شدیم …

آمریکا گفت : هنوز نه … اگه تموم بشه ما از بیکاری خسته میشیم .

محمد رسول‌اف جایزه کمیته داوران جشنواره کن را در غرب به دست آورد … آن روی سکه سیاست عملی غرب به نظر من ولی مهمتر است مماشات و سکوت در برابر وحشی گر های مسلمانان در ایران در داخل و خارج .

حکومت اسلامی در ایران هم از خودش حتما سوال کنید ماچه کردیم که مردم درمرگمان شادی میکنند ؟ شادی مردم محصول بلافصل نیم قرن حاکمییت جنایتکارانه و مافیایی دین است .

نتیجه : شعار زن زندگی آزادی ، شعار جنبش مهسا و مربوط به مردم است . بقیه شعارهای مشابه ربطی به مردم ندارد . البته همه آزادند شعار خاص گروه خودشان را داشته باشید . اما در پشت انواع دود استتار تلاش برای بلعیدن شعار مردم کمی تا حدود زیادی کودکانه است .

بازماندگان سلطنت که همان ابتدا شعار مرد ، میهن ، آبادی … را ساختند که عجیب نبود چون اصلا نمیدانند آزادی یعنی چه ؟ درادامه حزب الله حاکم در تهران هم همان شعار مرد میهن آبادی را با عکس قاسم سلیمانی تکرار کرد …

مدتهاست این تلاش بی نتیجه شروع شده است . اما حالا لازم شد اشاره ایی داشته باشم . به جای حذف زندگی میتوانید یک چیز مثبتی اضافه کنید . زندگی را نمیشود حذف کرد . مثل اکسیژن میماند . زندگی نباشد نه زن معنی دارد و نه مرد و نه مقاومت و نه آبادی … مردم سالهاست برای یک زندگی معمولی تلاش میکنند .

کالیبر زندگی خیلی بزرگتر از گلوی تنگ انواع ایدئولوژی های دست ساز احمقانه بشر است . عرض و طول و عُمق و انتها ندارد .

اسماعیل هوشیار

۲۹.۰۵.۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate