اطلاعیه کمیته تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران به مناسبت: حمله مزدوران و پاسدار تروریستهای رژیم به مخالفین درخارج کشور

اطلاعیه کمیته تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران به مناسبت:

حمله مزدوران و پاسدار تروریستهای رژیم به مخالفین درخارج کشور

نه به جمهوری اسلامی

در پی مرگ ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آدمکش و قاتل جمهوری اسلامی ایران، جهان شاهد موجی ازشادی و پایکوبی مردم ایران در داخل و خارج کشور گشت. همزمان مزدوران و نهادهای جاسوسی و تروریستی رژیم در برخی کشورهای اروپایی نظیرانگلیس اقدام به برپایی مراسم سوگواری برای او نمودند. 

در پی برگزاری مراسم رژیم در یکی از مراکز اسلامی-تروریستی رژیم درمنطقه ویمبلی در لندن گروهی از ایرانیان مخالف رژیم اقدام به برپایی اکسیونی در مقابل آن مرکز نمودند. در این آکسیون آنان با سر دادن شعار و از جمله ذکر نام اعدام شدگان جنبش انقلابی زن، زندگی آزادی مخالفت خود را با جمهوری اسلامی و ابراز شادی خود از مرگ رئیسی جنایتکار پرداختند. در این هنگام تظآهرکنندگان مورد حمله وحشیانه چندین پاسدار تروریست و مزدور جمهوری اسلامی واقع شدند. توحش و خشونت از پیش سازمان داده شذه این جنایتکاران به حدی بود که تعدادی از تظآهرکنندگان بشدت مجروح گشته که در مواردی به علت شدت جراحات وارده آنان توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شذند. بنا به آخرین خبرها تا صدور این اطلاعیه، پلیس انگلیس مشغول جمع آوری اطلاعات و شواهد لازم جهت دستگیری همه حمله کنندگان میباشد.
 حمله مزدوران فاشیست و جنایتکار رژیم جمهوری اسلامی به این گروه از مخالفین امری است که بهیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود و از کنار آن عبور کرد. 

رژیم جمهوری اسلامی از زمان شروع جنبش انقلابی زن، زندگی، آزادی از جانب نیروهای مخالف و بویژه مخالفین چپ و کمونیست و آزادیخواه بیش از پیش تحت فشار بوده و عملا در بسیاری کشورها و شهرهای عمده دنیا فعالیتهای ان محدود گشته و حضورتروریستی مزدورانش مورد پرسش بسیاری از مردم این کشورها قرار گرفته است. فشار روز افزون برای بستن سفارتخانه ها،  کنسولگریها و مساجد و اماکن مذهبی رژیم که از آنها به عنوان مراکز جاسوسی و سازماندهی اقدامات تروریستی استفاده میشود، درخواست اخراج تروریست دیپلماتهای رژیم و. تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران رژیم از جمله مواردی هستند که بگونه ای روزافزون حضور و نفوذ رژیم در خارج کشور را تهدید میکند 

حمله مزدوران و تروریست های طرفدار جمهوری اسلامی به مخالفین در خارج کشور نمیتواند و نباید بی جواب بماند. تجربه ثابت نموده است تنها میتوان با نیروی متحد و سازمانیافته مانع تحرکات و فعالیتهای مزدوران رژیم و حمله و تعرض آنان به مخالفین سیاسی شد. خشونت سازمانیافته و سیستماتیک یکی از ارکان اساسی رژیم جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. این سیاست در داخل کشور با سرکوب و اعدام، زندان، شکنجه و محرومیت و تبعیض لجام گسیخته مخالفین سیاسی، طبقاتی و فکری پیش برده شده و در خارج کشور با تفرقه افکنی، بدبین نمودن مردم نسبت به مخالفین و بویژه مدافعین راستین آزادی و برابری و همچنین تهدید، ربودن و یا قتل آنان تعقیب شده است.

هوشیاری و آمادگی نیروهای اپوزیسیون آزادیخواه و انقلابی ایران در خنثی نمودن و پس زدن این سیاست جنایتکارانه وظیفه همه انسانهای آزادیخواه، پناهجویان و مهاجران ایرانی و بویژه نیروهای چپ و کمونیست میباشد.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی، برابری و حکومت کارگری

کمیته تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران 

٢٧ ماه مه ٢٠٢٤

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate