از عاشق فرقه اسلامی رجوی بودن تا حمایت کامل از حکومت فاشیست رضا خانی و حکومت جنوساید نتانیاهو

ایرج مصداقی: تکامل سیاسی
از عاشق فرقه اسلامی رجوی بودن تا حمایت کامل از حکومت فاشیست رضا خانی و حکومت جنوساید نتانیاهو.
مقدمه:
ایرج مصداقی که قبلا حامی فرقه رجوی بود و حتی بعد از آزادی از زندان با این فرقه کاملا همکاری میکرد و در پاسخ بمخالفین این فرقه اسلامی میگفت که مجاهدین نیروی مترقی وانقلابی هستند وباید از آنان دفاع کرد.
این در حالی بود که ایشان خیلی بیشتر از دیگران از جنایات فرقه رجوی بخصوص در شهر اشرف آگاه بود . که امروز با مدرک آنان را بازگو میکند.
اما تصمیم گرفته بود با تمام ان جنایات که امروز از زبان خودش جاری است هنوز از این فرقه حمایت کند و برایشان تبلیغ وترویج کند.
از ارتجاع اسلامی به ارتجاع سلطنت فاشیست رضا خانی :
اما بعد ها بخاطر دنده عوض کردن از یک ارتجاع به ارتجاع دیگر مصداقی تصمیم گرفت حامی حکومت رضا خان فاشیست حامی هیتلر باشد.
رضا خانی که مزدور ارتش قزاق روس بود و فرمانده اصلی قزاقان بود که در کشتار هزاران انقلابی مشروطه در محاصره شهر تبریز دست داشت.
بخاطر همین جنایات وخوش خدمتی و ادمکشی ؛ دولت انگلیس او را بعنوان پادشاه وهمه کاره ایران انتخاب کرد وسرنوشت همه مردم را بدست او سپردند تا با دیکتاتوری وحکومت فردی دست بهر جنایتی بزند.
کار بجایی رسید که حامی هیتلر شد وبهمین خاطر شغلش را از دست داد و همان انگلیس بدرک واصلش کردند. وتاج را بر سر حاج محمد مشهدی رضا شاه آریامهر اسلام پناه وسایه خدا گذاشتد.
مصداقی در حقیقت با این مواضع سیاسی از چاله به چاه پرتاب شد.
ادامه این سیاست ضد انسانی وحامی حکومت دیکتاتوری- فردی کودتای بیگانگان.- حکومت سانسور- شکنجه واعدام رضا خان- هیتلری باعث شده که ایشان تنها آلترنانیو آینده ایران را فقط اسپرم مذکر رضا خان- شاهزاده رضا شاه دوم- را انتخاب کند .
مصداقی معتقد است که اسپرم رضا خان فاشیست تنها آلترناتیو در ایران است وهیچ شخص وگروه وسازمان وحزبی حتی یک هزارم این اسپرم برای رهبری آینده ایران شایسته نیستند. وباید همه مردم با تمام قوا وکوشش از این اسپرم مذکر حمایت کند تا مملکت نجات یابد.
موضع بین المللی فاشیستی مصداقی :
اما این موضع سیاسی فاشیستی فقط در مورد ایران نیست .ایشان از نسل کشی میلیونها مردم فلسطینی بدست ارتش فاشیست اسراییل هم دفاع میکند.
مصداقی معتقد است برای مبارزه با حماس موساد ساخته؛ اسراییل حق دارد تا آخرین نفر از مردم فلسطین را اگر احتیاج باشد توسط ارتش فاشیست اسراییل قصابی شوند. این در حالی است که حتی اعضای کابینه فاشیستی خود نتانیاهو هم بقدری آش شور شده که از آن کابینه استعفا میدهند.
اما مصداقی ما هنوز از این جنایات وجنوساید فاشیستی صد درصد دفاع میکند.
مواضع مصداقی در مورد سازمان ملل و دادگاه بین المللی :
مصداقی مخالفت سازمان ملل در رابطه با جنایات جنوساید اسراییل را محکوم میکند. سازمان مللی که معتقد است برای نجات جان کودکان و بیگناهان فعلا آتش بس بر قرار گردد. اما مصداقی مخالف سر سخت آتش بس است و صد در صد از دولت فاشیستی اسراییل وجنایاتش دفاع میکند .
مصداقی حتی رای دادگاه بین المللی را در محکوم کردن جنایات جنگی نتانیاهو را کاملا محکوم میکند .
خیلی جالب است که بقدری ایشان حامی نژاد پرستی- فاشیسم و جنوساید شده که رای دادگاه عالی جهانی را که سران اسراییل وحماس را بجرم جنایات جنگی محکوم کرده را مورد تمسخر قرار میدهد.
مصداقی معتقد است که چون نام دادستان این دادگاه بین المللی «کریم خان» عربی است. پس حکم دستگیری نتاناهو بخاطر نسل کشی مردود است. مثلا اگر نامش آدولف و یا دانالد و یا جورج بود قابل قبول بود. معلوم نیست پس چرا از جنایات رضا خان- با نام عربی دفاع میکند.؟ یک بام ودو هوا .
مصداقی کاسه داغتر از آش :
.حتی خیلی از رهبران اروپا وامریکا وجهان که تا دیروز از جنایات اسراییل دفاع میکردند امروز بقدری آش شور شده که آنان جنایات جنگی اسراییل را محکوم میکنند. اما مصداقی صد در صد از این جنایات دفاع میکند.
جنبش دانشجویی در امریکا واروپا را که در خیابانها ودانشگاهها این جنایات جنوساید را محکوم میکنند را؛ مصداقی مورد تمسخر قرار میدهد فقط بخاطر اینکه کشتار و نابودی میلیونی کودکان و مردم فلسطین را توسط دولت نژاد پرست و فاشیست اسراییل را قبول دارد.
نتیجه گیری :
کسی که از رضا خان فاشیست وجنایتکار دفاع میکند در نهایت در حد واندازه های خود رضاخان وپیشوایش – هیتلر باید ظاهر شود وموضع گیری بکند. حمایت ایرج مصداقی از جریان فرشگرد سابقا اسلامی و سلطنت طلب امروزی و حامی پروژه اسلامی- سلطنتی تاج زاده+ شاهزاده نمونه های بارز این سیاست ارتجاعی وضد انسانی است.
این حد واندازه های ایرج مصداقی وتکامل سیاسی او در سالهای اخیر است
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate