احکام بی سابقه دو دادگاه بین المللی بر علیه رژیم صهیونیستی در یک هفته!

در حالیکه ارتش توسری خورده صهیونیستی این روزها  در گیر مناظق شمال غزه است و دقیقا انجا که قرار بود “فتح” شده باشد دارد کشته می دهد و حتی سلاح های جدیدی بر علیه این ارتش استفاده می شود و علیکوپترها و پهبادهای این رژیم برای اولین بار زیر موشک هستند در حالیکه بمباران سنگین رفح جان انسانهای غیر نظامی را می گیرد و جنگ در منطقه رفح بشدت ادامه دارد ، دو دادگاه بین المللی برای اولین بار طی یک هفته احکام خود بر علیه رژیم صهیونیستی را اعلام کردند:

دادگاه بین المللی بر علیه نسل کشی که با شکایت افریقای جنوبی به بررسی نسل کشی توسط صهیونیستها پرداخته به حکومت صهیونیستی دستور داد که که حمله به رفح را قطع کند .حکم این دادگاه بسیار اهمیت دارد و توسط اعضای سازمان ملل باید رعایت شود (گرچه نظام وتو و حکومت امریکا در مقابل این حکم خواهد ایستاد)

دادگاه کیفری بین المللی برای اولین بار نتیاهو و وزیر جنگ او همینطور دو رهبر حماس را بطور همزمان جنایتار اعلام کرد و حکم دستگیری بین المللی انرا داد. حکم دستگیری نتیاهو و وزیر جنگش حکمی تاریخی است .حکم دستگیری رهبری حماس فقط قافیه این ماجراست برای ساکت کردن اونها که همچنان صهیونیستها را مظلوم اعلام می کنند و به علاوه رهبری حماس در تاریخ ۷ اکتبر جنایت بر علیه نیروهای غیر نظامی انجام داده و این اولین بار نیست و درون غزه هم این گروه اسلامی بر علیه مخالفین  جنایت انجام داده .

رژیم صهیونیستی همچنان موضوع انتقادها و افشاگریها و اعتراضات وسیع جهانی است. این رژیم از ریشه در منطقه خاورمیانه تزریق شده تا منطقه را تحت کنترل امپریالیستها نگه دارد و تاریخ مصرفش گذشته مثل رژیم اپارتاید افریقای جنوبی تبدیل شده به لاشه بد بوئی که اربابان هم انرا تحمل نمی کنند.

رژیم صهیونیستی خرج بالائی برای امپریالیستهای غرب دارد و نتوانسته در منطقه خاورمیانه جا باز کند.این رژیم تا باشد اسلام جنایتکار سیاسی هم خواهد بود.این دو از هم تغذیه می کنند.

راه حل منطقه خاورمیانه پایان رژیم صهیونیستی اپارتاید است و نه فقط دستگیری نتیاهو و چند رذل همکار او.ساکنین اسرائیل که از از اروپا و امریکا به این منطقه تزریق شده اند و دو پاسپورتی هستند در اشغال و جنایات صههیونیستها شریکند. اینها به منطقه خاورمیانه تعلق ندارند باید گورشان را گم کنند و از کشوری که برای سوبسید دادن به انها تشکیل شده و بر روی خون و اموال و املاک فلسطینی ها استوار شده اخراج شوند.اینها در کنار نظامیان صهیونیست جنایتکاران جنگی هستند.

اما همینکه این دو دادگاه که سنتا ابزارهای امپریالیستها بودند در یک هفته احکام ضد صهیونیستی اعلام می کنند علامت خوبیست تاریخ دارد ورق می خورد!

سرنگون باد صهیونیزم در منطقه خاورمیانه 

سرنگون باد نظامهای جهنمی مبتنی بر اسلام سیاسی

زنده باد مبارزه انسانهای ازادیخواه دنیا بر علیه صهیونیزم و اسلام سیاسی!

زنده باد مبارزه برای آزادی برابری و حکومت کارگری در همه دنیا!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate