عقاید دلقک !

تاریخ انتشار :۲۵.۰۵.۲۰۲۴

hoshyaresmaeil2017@hotmail

روز ششصد و چهارده جنبش مردم ایران…

مراسم ادای احترام به جنازه ابراهیم رئیسی قصاب حکومت اسلامی در ایران به پاس جنایتهایش با حضور رهبران کشورهای خارجی…

رعایت پروتکل دیپلماسی درجهان سنتی دیرین است اسمش هم دیپلماسی است .

کشورهای غربی با رسانه هایش مثل بی بی سی … همین ها در برابر انبوهی جنایت حکومت اسلامی برای مخالفان خودش از جمله قتل عام دهه خونین ۱۳۶۰ سکوت میکردند . کاری که نیم قرن به نام دیپلماسی به آن مشغولند.

اتفاقا حکومت اسلامی هم با همین شاغول و منطق دیپلماسی تخمی حاکم در جهان یکی از جنایتکاران به نام ابراهیم رئیسی را با لجبازی و دهن کجی آورد وغرب همان جنایتکار را برد نیویورک و سازمان ملل … و اصرار و تبلیغ و مدیا ، که همین است .

مجمع عمومی سازمان دودول متحد قرار است مجلس یادبودی برای ابراهیم رئیسی ملقب به ابرام قاتل برگزار کند . دنیس فرانسیس، ملقب به دنیس دلقک رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان دودول اعلام کرد که ۸۰ درصد بودجه ما را کاخ سفید میدهد که اگر آنها بگویند بادمجان سفید و ماست سیاه است حتما همینطوره !

یاد ژنرال ارتش آمریکا افتادم که در زندان تیف عراق میگفت احمدی نژاد با هوش و خوب است بروید ایران … ما هم با خودمان گفتیم سطح شعور اونی نیست که تو معرفی میکنی مستر .

سیاست خارجی ایالات متحده آمریکا را انواع دولتهای مختلف مشخص نمیکنند بلکه فقط اجرا میکنند . ماندن وادامه حکومت اسلامی در ایران و خاورمیانه جدید به نام برجام ، برنامه مشخص سیاست خارجی غرب است که ربطی به هیچ دولتی ندارد . کم یا زیاد شدن انواع تحریم های بی حاصل ، روشهای مختلف فروش نفت و تسلیحات و دادن پول نقد با هواپیما ، ترامپ یا بایدن یا اوباما یا بوش … به هر شکلی تسلیت برای ابرام قاتل در لیست کاری شان هست .

نظم نوین قرن ۲۱ قدردان جنایت است . به همین زشتی ! تسلیت به هیتلرهم سودی داشته باشد میگویند . مشتی قاتل و فاشیست حاکم به نام دولت یا حکومت که با هم کار میکنند !

ولی به قول مردم ، ما در این حادثه سقوط متاسفانه یک هلی کوپتر از دست دادیم که البته حساب مردم ربطی به حساب دولتهای حاکم ندارند . با این صحنه فقط مردم یا عنصر اجتماعی تغییرات را رقم میزند . به قول مغروف روزهای خوب نمیآیند روزهای خوب را باید ساخت .

از وزارت خارجه آمریکا سوال کردم این همه تبلیغ میکنی تحریم و تحریم و تحریم  … چرا مثل زمان صدام تحریم جدی نمیکنید ؟ حداقل یک دهم تحریمهای زمان صدام … یادته مداد هم باید مجوز ورود میگرفت !

کاخ سفید گفت : ما که با اینا دژمن نیستیم و نمیخوایم طرف خفه بشه . فقط یک کم رفتارشو عوض کنه کافیه . تو این پروسه اینکه سر مردم چی میاد مهم نیست !

کی بود زمانی به من میگفت نامه رسمی بنویس وزارت خارجه آمریکا … تا مشکلات دنیا بررسی و حل بشه !

گفتم من حماقت زیاد کردم ولی اون گوسفندی که ارباب بی مروت فکرمیکنه نیستم. نوشتن انواع عریضه و نامه اگر تاثیری داشت مینوشتم . دست بر قضا سناتور تدکروز نمایش بهتری به شکل سوال وجواب داشت با وزارت خارجه آمریکا که چرا برای ابرام قاتل تسلیت دادید ؟ نمایش خوبی بود  . ولی تایید دیپلماسی قاتل پرور و این حجم از مسخره شدن با مصاحبه و نامه نوشتن به نظر من خیلی چیپ است .

افرادی هم هستند که مثل دولتهای جنایت پرور مطابق پروتکلهای سیاسی کار نمیکنند ، آنهاعاشق قاتلان خودشان هستند .

اعتیاد جرم نیست بیماریست . به امید بهبودی شان .

نتیجه : مجلس خبرگان حکومت اسلامی چشمه های جدیدی از جوانگرایی را رو کرد.موحدی کرمانی ۹۳ ساله جانشین جنتی ۹۷ ساله شد .

این تحول چشمگیر تاریخی در کهکشان راه شیری باید بدون حضور ابراهیم رئیسی ملقب به ابرام قاتل دلقک برگزار میشد که شد .

اسماعیل هوشیار

۲۵.۰۵.۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate