“سقوط سخت” و عاقبت رئیس جمهور جلاد رژیم اسلامی

بعد از چند ساعتی این پا و اون پا کردن رژیم اسلامی تصمیم گرفت با چند تا ویراژ بامزه خبر مرگ رئیس جمهورش و چند راس دیگر از رهبران سیاسیش منجمله عبدللاهیان و نماینده خامنه ای در اذربایجان و استاندار و اون یکی ها را بپذیرد.

الان مردم زجر دیده در ایران مشغول شادی هستند و اراذل حامی حکومت ادای عزاداری در می اوردند.خامنه ای ۵ روز عزای ملی اعلام کرده و هوش و ذائقه طنز ایرانی در حال شکوفائی است و انواع جوکها در حاشیه این فاجعه شادی اور در مدیای الترناتیو در جریانست.

شاید هیچ حادثه مرگ در رژیم اسلامی اینهمه شادی برای جامعه ببار نیاورده بود.

شخصیت ویژه رئیسی که بلد نبود دو تا جمله معنی دار را به اخر برساند و مبتکر کلماتی مثل انگوزمان و اوکوموتیر و پریکانی بود و یاد احمد شاملو بخیر که یک کتاب در مورد این ادم بنویسد ما را به این فکر می انداخت که چگونه چنین اوسکولهائی سرنوشت و زندگی هزاران جوان را در زندانهای رژیم با یک حکم تعیین کردند و تازه بعنوان یک مهره توسط خامنه ای بالا کشیده شدند تا رژیم را از دو قطبی نجات دهند و نشد که نشد و باز دوقطبی جدیدی رژیم را از درون می خورد و فشار مخالفت جامعه همچنان رژیم را به لبه دره سقوط جهت می دهدرا بگذاریم کنار و نگاهی بیندازیم به عزاداری بامزه علیزاده ساکن لندن (*) که چه وکیل ناشی است که رئیسی را مامور و دستور اجرا کن در جنایات سال ۶۷ معرفی می کند (همان دفاعی که جانیان در نورنبرگ هم استفاده کرد که مامور بودند و دیگر هیچ!)

علیزاده گفت که رئیسی یک پروژه است که عضو بریکس و پیمانهای ضد امریکائی باید شد و جلوی امریکا ایستاد در حالیکه داستان مذاکرات یواشکی برجام از سوی رئیسی همچنان ادامه دارد!

درست است که رئیسی ادم حسابی نبود و عروسکی بود دست خامنه ای و فقط اونجا بود که رژیم از تضادهای خودساخته رها شود .بله رئیسی عددی نبود نوکری بود که خامنه ای هم او را حجت الاسلام خطاب کرد و اب پاکی روی دست اون اراذل دیگر ریخت که رئیسی را کاندید رهبری می دانستند! بله درست است اما اهمیت رئیسی در اینست که موضوع خنده اکثریت مطلق جامعه ایران بود چه زمان زندگیش و چه نحوه مردنش!

تصور بفرمائید ۳ هلیکوپتر بلند شوند و چند راس حاکمان این رژیم اتفاقی در یک هلیگوپتر باشند بعد گفته شود “فرود سخت” کردند و گفته شود “دو تا سرنشینان با مرکز تماس گرفتند و بعد معلوم شود این نبوده و هلیگوپتر را تکه تکه نشان دادند و چند تا پتوی در هم پیچیده را بعنوان اجساد نشان دادند!

در نظر بگیرید که نمی توانند توضیح دهند که شانس اینکه یکی از ۳ تا هلیگوپتر که حامل این اراذل است بخورد به کوه و این “ناهار نخورده” که به کارگران پاسخ نداشت و ازشان می پرسید که ایا ناهار خورده اند زرتش دقیقا در زمانی بترکد که نباید و رئیس دولت سیزده بالاخره نحسی سیزده دامن کثیفش را بگیرد و زوزه اراذل حکومتی بلند شود در میان رقص و اواز میلیونها میلیون در ایران که رئیسی سمبل بلاهت و جنایت رژیم اسلامی شود.

بله مردم در ایران دیگر به دقایق داستان اهمیت نمی دهند از مرگ رئیسی و اراذل همراهش خوشحالند و این حقشان است. بغض و کینه ای که در جامعه انباشته شده پیام اور سرنگونی قهرامیز درنده ترین رژیم تاریخ ایرانست که فقط باید بند از بند عاملانش و رهبرانش جدا کرد تا برای همه دنیا عبرت شود.

همانطور که بند از بند حامیان هیتلر باید جدا می شد تا این ننگ بشریت از صحنه دنیا پاک شود دقیقا همانطور این رژیم را باید به گور سپرد همانطور که رئیسی را دارند به گور می سپرند .بند از بند جدا شده و منفور و در عزایش مردم برقصند و شادی کنند تا عبرتی شود برای ایندگان و این تازه اول داستانست!

خامنه ای در عزای رئیسی به اراذلش اطمینان داد که “همه چیز خوبست نگران نباشید” همینکه او این را گفت معنیش اینست که اراذل رژیم بشدت می ترسند و می دانند “لگوموتیرشان” به اخر خط رسیده است .دیر یا زود دارد سوخت و سوز؟ ندارد!

منابع بیشتر:

مراسم غزاداری علیزاده ساکن لندن برای رئیسی

https://www.youtube.com/watch?v=2Zk6dY5lzpw&t=78s

https://www.youtube.com/watch?v=DGqqAOjMLkM

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate