زیر سرنیزه های اسرائيل و آمريكا خدا ناباوران (آتئستها) سابق به مسيحت گرويده اند تا به جنگهای صليبی جان تازه بدهند!

زیر سرنیزه های اسرائيل و آمريكا خدا ناباوران (آتئستها) سابق به مسيحت گرويده اند تا به جنگهای صليبی جان تازه بدهند!

خيزش جهانی عليه نسل كشی در غزه، برای آتش بس فوری و برقراری عدالت برای مردم فلسطين با پیوستن دانشجويان در آمریکا به رهبری دانشجویان کلمبیا انرژی عظیمی گرفته است. جنبشی که مرزها را درنوردید و دانشگاههای بزرگ و مهم کانادا، استرالیا، ژاپن و اروپا را هم به تریبونی در دفاع از حقوق مردم فلسطین بدل کرد. جوانان پرشور و آگاهی که دولت های غرب را بخاطر شرکت در نسل کشی مردم غزه توسط حکومت نژادپرست اسرائیل به مصاف کشیده اند و دیوار قطور کذب و جعل همه رسانه های بستر اصلی و دولتی را درهم شکسته اند. اين حرکت بزرگ انقلابی دانشجويان و جنبش عظيم ضد جنگ همراه با صحنه های دلخراش کشتار مردم فلسطين توسط ارتش اسرائیل با استفاده از سلاحها و بمب های امريكایی از یک طرف و سرکوب وحشیانه اعتراضات دانشجویان و اعمال سانسور وسیع بر رسانه ها، تمام دموکراسی پوسیده دولتآمریکا را برملا کرد. حمله وحشيانه پليس در آمريكا و اروپا به مردم معترض، دستگيری و ضرب و شتم معترضان و بستن جرمهای سنگين به آنها، مهر باطل را به آزادی بيانشان زد. در چنين شرايطی بی خدايان سابق و سكولاریست هایی چون ريچارد داوكنيز، سم هریس و آيان هرسی علی زير سر نيزه اسرائيل و آمريكا از بی خدائی به مسيحيت گرويده اند و همچون یک مرسونری به رکابداری جنگجویان صلیبی مفتخر گشتند.

ريچارد داوكنيز در مصاحبه با LBC گفت که خودش را از نظر فرهنگی به مسيحيت نزديكتر می بيند .او اعلام می كند كه مسيحيت اساسا دين شايسته تری است. اين ضد خدای گذشته می گويد كه او از افول مسيحيت بشدت رنج می برد. و ادامه می دهد كه “اگر مسيحيت برود، كل فرهنگ مسيحيت نيز با آن خواهد رفت، آنگاه جامعه به بربريت خواهد رسيد.” او به این قناعت نکرد و در موضع گیری اخیرش دانشجویان معترض را “ضد یهود” خواند و شدیدا محکوم کرد. البته او به تنهائی اين مزخرفات را به خورد مردم، در عصری که تسلط علم و دانش و پیشرفتهای عظیم تکنولوژی دنیا را درنوردیده، نمی دهد. پشتش يك دستگاه عظيم صنعت مذهب كه هنوز مدارس كاتوليكشان با بودجه دولت تامين می شود و ماشین اعظیم مانیپولاسیون مدیای حاکم قرار دارد. هدف سياسی ريچارد داوكنيز، سم هریس و آيان هرسی علی را هیچ چیز دیگری بجز توجیه نسل کشی مردم فلسطین توسط اسرائیل و دولتهای غربی نمیتوان دانست.

سم هریس یکی دیگر از این بی خدایان است که در جریان حمله های بیرحمانه ارتش اسرائیل به مردم غزه با یک گردش ۱۸۰ درجه ای با اتکا به “دانش”خود در امور نورالوژی و دیگر دستاوردهای علمی به این کشف رسید که همه مسلمانان بنا به داده های اسلام و با توجه به تاریخ کشورهای اسلام زده فی ذاته تروریست و انتحارگر هستند و با شیطان سازی از میلیونها انسان “مسلمان” ضمن توجیه قتل عام مردم فلسطین توسط ارتش اسرائیل حکم جهاد علیه هم آنان را صادر کرد.

آيان هرسی علی، متولد سومالی، که در هلند از اسلام بریده و به بیخدایان پيوسته بود در جدال با اسلامیستها و رشد جنبش تحمیل قوانین شریعه در اروپا و کانادا معروفیت پیدا کرد. از دیگر بی خدایانی است که با اعلام این که مسیحی شده مسیر پیوستن به ارتجاعیترین بلوک سیاسی در غرب را کامل کرد. او نیز با شیطان سازی از مسلمانان در این شرایط عملا به صف حامیان نسل کشی در غزه پیوسته است. و در شرایطی که کل دموکراسی غربی به زیر سوال میرود گوی را حتی از داوکینر ربوده و چنین ادعا میکند. “اگر بخواهيد بدانيد كه چرا من خود م را مسيحي مي نامم بايد بگويم كه بخشا بخاطر اوضاع جهاني است. تمدن غرب در معرض تهديد توسط سه نيروی متفاوت اما مرتبط بهم است…و ما براي دفع اين تهديدها نمي توانيم با ابزارهای مدرن و سكولار موفق شویم…… بلكه تنها پاسخ معتبر حفظ ميراث تا كنونی یعنی حفظ سنت يهودی – مسيحي است.”

اینها جز کوچکی از ادبیاتی جنگ صلیبی است که این بیخدایان دیروز در اشاعه آنند ولی چه کسی است که نداند بیرق جنگ صلیبی در قرن بیست یکم چیزی جز پرچم فاشیزم آشکار نیست. فاشیزمی که این بار میخواهد علیه مردم خاورمیانه و همه مهاجرینی که به اصطلاح از کشورهای اسلام زده و آفریقا به کشورهای غربی آمده اند، خود را سازمان دهد.

اما غول عظیم عدالت خواهی و انساندوستی جهانی که در دفاع از حق پایه ای مردم فلسطین بپاخاسته و نسل کشی را شدیدا محکوم میکند این گونه پرچمهای ارتجاعی و کثیف را بزیر خواهد کشید.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate