آهن یا حلبی ؟!

روز ششصد و هشت جنبش مردم ایران…

اکبر گنجی نوشت : فقط جاها تغییر کرده است، رضا به جای مسعود، یاسمین به جای مریم… مسعود و مریم در فریب و خدعه چنان صاحب تجربه اند که در عرض یک دقیقه رضا و یاسمین را مانند شیر می بلعند. اما رضا و یاسمین هم صاحب تجربه هستند و رابطه ی ارباب و بنده را که مسعود و مریم در طول سالها و از طریق یک تشکیلات آهنین ایجاد کرده اند، بدون زحمت و تشکیلات محقق کرده اند…

تشکیلات آهنین ایجاد کرده اند … ؟ یا نمیدونی تشکیلات یعنی چی ؟ یا آهن رو نمیشناسی ؟ سلطنت طلبان حلبی هم نیستن چه رسد به آهن !

جانورانی ساواکی که تنها هنرشان شکنجه و سرکوب و فحاشی و مفت خوری و به هم زدن است . آخه چیزی بگو که بگنجه حاج اکبر !

تنها متحدشان هم همان استحاله طلبان حکومتی مثل مصطفی تاجزاده است .

سازمان مجاهدین دست و پایی زد و تلاشی کرد با خطاهای بسیار که هر کدامش قابل آنالیز است . اعم از خطی ، تشکیلاتی ، سیاسی …

باند چند نفره سلطنت پهلوی کجایش به تشکیلات و کار جدی و تجربه سیاسی میخورد ؟ حتی شوخی ش هم قشنگ نیست …

بازماندگان سلطنت کلا کاری نکردند تا بشود نقدی کرد . البته فحش بلدند از بالا تا پائین شعار مرگ بر بقیه رو عربده میزنن . تیغ زدن شیوخ عرب توسط نوکران دربار و با پولهای بادآورده غواصی و کازینو و حال کردن یا با اموال دزدی زمان باباش اسمش تجربه نیست . لنز مدیا و خواست «برنارد هنری لوی»، میلیاردر یهودی و ازعوامل رسمی نظم نوین نبود حاج رضا از ۱۰۰ کیلومتری اسرائیل هم نمیتوانست رد شود.

این بازماندگان سلطنتی فقط طلبکارند . طلب یک تاریخ جنایت و فساد و ساختن زمینه ظهور خمینی توسط سیستم سلطنتی را از بقیه دارند … از مصاحبه های ساواک و توجیه جنایتهایشان قابل درک است .

مجاهدین خلق توسط غرب خلع سلاح شدند تا حکومت اسلامی در ایران به نام برجام استحاله شود . سپس به تبعید آلبانی منتقل شدند که آخوند حاکم تشویق به استحاله شود . اینکه مجاهدین توسط غرب دست و پایش بسته و بالش چیده شد و میدان خالی شد دلیلی بر خلاقییت اتوماتیک به بی عرضه ترین های تاریخ ایران یعنی سلطنت طلبان نمیشود .

اتفاقا رضا پهلوی هم وقتی شعار مرگ بر کمونیست و مجاهد میداد همینطوری فکر میکرد که حالا میدان خالی شد میتواند بدون زحمت و تلاش لقمه بزند اندازه ایران… اتوبوس راه انداخت و هفت نقری هم نشاند کنار خودش و یه مشت مفت خور اسکول را سوار کرد و ازشان وکالت گرفت و باقی داستان …

ولی آی کیوی رضا پهلوی برای کار جدی سیاسی زیر صفر …

همین چند سال پیش بود قبل از جنبش مهسا . روزی مسعود رجوی روزی پیام داد که رضا پهلوی برای کار سیاسی راهش باز است ولی شاه و ولیعهد و سلطنت را فراموش کند ( نقل به مضمون  )

همان موقع اشاره کردم که یک تلاشی در پس پرده کاخ سفید کرده تا رضاپهلوی جلودار نیروهای مخالف در خارج ایران شود ولی مجاهدین قبول نکردند و مدتی بعد شعار مرگ بر کمونیست و مجاهد توسط رضا پهلوی مطرح شد …

این کاخ سفید البته نرگدای بی نظیری است. ولی قانونمندی میگوید گذاشتن یک کودک اول ابتدایی بالای سر یک دیپلمه به عنوان معلم ، حتی اگر شدنی باشد فقط خنده دار است مستر .

اسماعیل هوشیار

۱۹.۰۵.۲۰۲۴

 تاریخ انتشار :۱۹.۰۵.۲۰۲۴

hoshyaresmaeil2017@hotmail

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate