شکایت جدید حکومت افریقای جنوبی بر علیه جنایت صهیونیستها در غزه

در شرایطی که حکومت جنایتکار صهیونیزم حمله خود به منطقه رفح در جبوب غزه را به رغم فشارهای ظاهری اربابش در امریکا اغاز کرده و مبارزان دلیر فلسطینی در سراسر غزه از شمال تا جنوب غزه موج جدید حملات خود را به لاشخورهای صهیونیست اغاز کرده اند و دهها فروند از این لاشخورها را نفله و زخمی کرده اند و ۳ لشگر جانی صهیونیستی نمی فهمد چگونه در مناطق شمالی غزه دوباره قهرمانان فلسطینی از زیر زمین بیرون می ایند و انها را مورد هدف قرار می دهند ، دقیقا در این شرایط ، حلقه فشار بین المللی انساندوستان جهان بر علیه صهیونیستها مرتب تنگتر می شود و امواج اعتراضات در خیابانها تاثیرش را روی موازنه سیاسی می گذارد و اینست که حکومت افریقای جنوبی شکایت جدیدی در دادگاه لاهه که بخشی از دستگاه حقوق بشری سازمان ملل هست بر علیه حکومت صهیونیستها ارائه داده(*)

جلسات این دادگاه حلساتی بسیار مهم و تاریخی است. نمایندگان مهمل باف حکومت صهیونیستی مجبور شده اند در این دادگاه حاضر شوند و از ادامه جنایات صهیونیستها دفاع کنند و مدغی شوند که حمله رفح بخاطر قطع تونلهای حماس  انجام می شود که در توهم انها عامل ادامه مقاومت عزه است.

این در حالیست که حکومت مستاصل اسائیل بعد ۷ ماه به هیچکدام از اعداف ۳ گانه اش نرسیده و خبر می رسد که ۷۰ در صد گروگانهایش در جریان حملات ارتش صهیونیستی کشته شده اند.

ارتش اسرائیل چنان سراسیمه است که طی هفته گذشته  به نفرات خودی حمله کرده و تعدادی از اراذل خودش را کشته و زخمی کرده!

این ارتش توسری خورده روزانه توسط  نیروهای حزب الله لبنان کشته می دهد و نیروهای یمنی هم مرتب این کشور جنایتکاران را زیر فشار سخت نظامی اقتصادی قرار داده اند.

صهیونیزم هیچگاه چنین مورد تنفر و ضربه قرار نداشته.

برای اولین بار در تاریخ، صهیونیستها در خاک خودشان در حال دفاع هستند و دربدری لاشخورهای صهیونیست در مناظق اشغالی به درون و بیرون اسرائیل از این “کشور” سرطانی یک منطقه بحران زده و قلح شده ساخته است.

۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ همانطور که بارها گفتم یک برگ جدید و بی سابقه در تاریخ منطقه خاورمیانه است.فصلی که دیگر این لکه ننگ بشریت این اپارتاید زیر ماسک یهودیت ، نمی تواند به کشورهای همسایه تجاوز کند و بمباران کند و جنایت بیافریند و بی پاسخ باشد.

دینامیزم قدرت در جهان مدتهاست در حال تغییر است.

برای پایان جنایتها در منطقه خاورمیانه این نژاد پرستی صهیونیستی باید پایان یابد این مقدمه پایا جریانات و حکومتهای اسلام سیاسی هم هست.اسلام سیاسی فرزند صهیونیزم بوده و چندین دهه بعد از طهور صهیونیزم در منطقه خاورمیانه ساخته شده تا برای صهیونیستها پوشش و توجیه تجاوزاتش باشد.

افتخار به حقوق دانان افریقای جنوبی در لاهه و افتخار به تمام مبارزانی که در اروپا و امریکا و سراسر جهان با این صهیونیزم جنایتکار مبارزه می کنند.

ننگ بر همه اونها که همچنان دارند به بهانه مبارزه با اسلام سیاسی از صهیونیزم و جنایتهایش حمایت می کنند.

منبع(*)

گزارشات تصویری ازجلسه دادگاه عدالت  بین المللی با شکایت جدید حکومت افرقای جنوی بر علیه جنایات صهیونیستها در غزه: 

https://www.youtube.com/watch?v=nxLsbaczRh8

https://www.youtube.com/watch?v=aJqdvRaGS84

https://www.youtube.com/watch?v=ai9a1SHPu7o

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate