پاسخ بس روشن «شاه»زاده به «تاج»زادگان و «غنی»نژادگان

پاسخ بس روشن «شاه»زاده به «تاج»زادگان و «غنی»نژادگان (۱)

»شاه»زاده در نمایشی تلویزیونی پاسخ روشن خود به پیام های اخیر اصلاح طلبان دلواپس و نگران از انقلابی دیگر در ایران (۲) را در مختصرترین شکل ممکن ارایه داد:
«سرمایه دارها داخل ایران نگران نباشند؛تغییر نظام خطری برای سرمایه های آنها نیست»!
شاهزاده در ادامه و در پاسخ به خبرنگاران بشدت نگران از آینده «پر هزینه» برای سرمایه ها در ایران، به آنها اطمینان داد که در کنار اصلاح طلبان دلواپس و نگران از انقلابی دیگر در ایران ایستاده است و با تاجگذاری ایشان هیچ خطری سرمایه‌داران ایران را از سوی ایشان و اطرافیان ایشان تهدید نمی کند و در دوران بر تخت نشستن ایشان امنیت سرمایه‌داری در ایران؛ همچون و شاید هم بهتر و پررونق تر از دوران پدر تاجدارشان؛ حفظ خواهد شد!
همچنین ایشان بروشنی و صراحت لهجه فرمودند که بنفع سرمایه‌داران اسلامی ست که نفی حاکمیت فعلی که حقوق بشر را رعایت نمیکند و با دنیا هم سرجنگ دارد «با کمترین هزینه و جابجایی» صورت گیرد!
بخوبی می دانیم که «شاه»زاده و اطرافیان ایشان از علم و دانش کافی برخوردارند و وقتی از «سرمایه و امنیت سرمایه» سخن می رانند منظور مبارکشان قطعه زمینی برای کشت و زیست خانه و کاشانه و وسایل نقلیه شخصی برای ایاب و ذهاب و وسایل خانگی مدرن برای زندگی بهتر خانواده و دیگر لوازم زندگی خانوادگی و یا حجره ای در بازار و یا دکانی در مکانی و یا کارگاهی در گوشه‌ای نیست!
این حضرات وقتی با این همه احساسات و از صمیم قلب برای «سرمایه و امنیت سرمایه» آینده ایران و تعهد به آرامش و امنیت و بویژه قول حمایت جهانی از «سرمایه» های موجود در ایران می دهند از «ایران مال»ها و بانک‌های  متعدد و مراکز مالی خصوصی و بازار بورس و سهام کلان شرکت‌های بزرگ همچون پتروشیمی و فولادسازی و مخابرات و معادن زرخیز و صنایع پهباد و موشک سازی و کلان دارایی‌های بنیادهای گوناگون، در این سر و آن سر ایران سخن می گویند!
این قلم شخصا از «شاه»زاده سپاسگزار است که برخلاف دیگرانی که بنام ملت ایران و مستضعفان توده های مردم را به بردگی کشانده‌اند، راست و پوست کنده به انواع سرمایه‌داران دلال و رانتی و نظامی ایران و سرمایه‌های جهانی در آن واحد یادآوری می کند که اگر آرامش و اطمینان برای تداوم نظام سرمایه‌داری و تزریق کلان سرمایه‌های جهانی را می خواهید، اگر به این مرحله از سازمان یافتگی و شعور «چینی» شدن در جذب سرمایه‌های جهانی شده اید، راه بروی شما باز است و با یک کودتای کوچولو موچولو در درون سپاه و «بی طرفی» ارتش؛ بنام پاسداری از «اسلام و ایران» که از داخل و خارج در خطر است؛ ایشان و  اطرافیان و دیگر «ژن»های خوب در خارج از ایران با سرمایه‌های کلان کارتل های گوناگون بویژه مک‌دونالد و کوکاکولا و فورد و جنرال الکتریک و جنرال موتورز، دسته جمعی وارد ایران می شوند و همه سرمایه‌داران تروتمیز و شیک و مرتب، دست در دست دولت موقتی تشکیل می دهند و بعدش در این کشور گل و بلبل زرخیز و تروتمیز، رفراندوم و مجلس موسسان و مشروطه شاهنشاهی سوم در ایران و بقول قدیمیا «ایران را کویت خواهند کرد»!
این پروژه قشنگ قشنگ حداقل دو دهه است که از طرف سراستاد دانشگاه واشینگتن جناب فوق پرفسور دکتر هوشنگ امیر احمدی با بوق و کرنا اعلام می شود ولی کو گوش شنوا؟
حلقه مفقوده این پروژه قشنگ قشنگ همانا سرسپردگی فرماندهان ریشوی سپاه به آمریکا ستیزی، جهتذتداوم در  تحمیق نیروهای خودی و تحکیم  و گسترش «محور مقاومت» در منطقه است. چه این فرماندهان ریشو بخوبی از بی‌کفایتی خود، شکنندگی اقتصاد رانتی و فساد درونی رژیم اسلامی با خبرند و بخوبی می دانند که با باز شدن مرزهای مالی، حضور کلان سرمایه‌های جهانی و ایجاد فضای رقابت آزاد در تولید، جایی در اقتصاد و سیاست ایران نخواهند داشت و در بهترین حالت سربازان ریشوی مدافع مشروطه شاهنشاهی سوم در پادگان های نظامی ایران خواهند شد!
بواقع این پروژه قشنگ قشنگ «کم هزینه» پیش نرفته است چون هسته اصلی قدرت، سپاهی-سرمایه داران ریشوی ایران و «محور مقاومت» دوستدارشان، از این حد ناچیز از غریزه و شعور طبقاتی برخوردارند که بدانند در صورت چنین حرکت شجاعانه بنام دفاع از «اسلام و ایران»، در کوتاه مدت دیگر جایی در اقتصاد و سیاست ایران و منطقه نخواهند داشت!
این همه «شعور» طبقاتی باعث می شود تا مثلث هسته اصلی قدرت، کاسب فرماندهان ریشوی سپاه و «محور مقاومت»شان، همچنان از یک سو با تمامی قوا به سرکوب مقاومت مسالمت‌آمیز ملل ساکن ایران ادامه دهند و از سوی دیگر برای تحمیق اقلیتی از خودی ها آمریکا ستیزی را ادامه دهند و با تمام قوا به سیاست های ماجراجویانه کرملین در منطقه و جهان یاری رسانند!
این قلم نه تنها از «شاه»زاده حقیقت گوی ایران بلکه از امام راحل «بدعت»گذار جمهوری اسلامی ایران سپاسگزار است که با «ابداع» این موجود منحوس که نه ربطی به اسلام و نه شباهتی به جمهوری دارد، موتور نخستین انقلاب هزاره سوم را اختراع فرموده است!
موتوری که ملل ساکن ایران منطقه را برای حفظ خود و تداوم تاریخ همزیستی اند هزار ساله ساکنان سواحل لاجوردی مدیترانه تا کرانه رود پنجاب از غرب تا شرق و سواحل مرواریدساز بحرین تا استپ های آسیای میانه از جنوب تا شمال، خود را برای درانداختن نقشی جدید در تاریخ منطقه و ایجاد کنفدراسیون ملل منطقه سازماندهی کنند و برخیزند!

زنده باد اتحاد و حاکمیت مستقیم ملل در سراسر جهان!
پیش بسوی کنفدراسیون ملل هم زیست و هم سرنوشت غرب آسیا!
زنده باد انقلاب!

جواد قاسم آبادی
آموزگار تبعیدی
فرانسه، ….  اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
ghassemabadi@yahoo.fr

(۱)
شاهزاده رضا پهلوی: سرمایه‌دارها داخل ایران نگران نباشند؛ تغییرنظام خطری برای سرمایه‌های آنها نیست!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate