قوه قضائیه در حال شترسواری دولا دولا

قوه قضائیه در حال شترسواری دولا دولا

جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره ۱۲۴

بیست و دوم اسفند= ۱۲ مارس ۲۰۲۴

قوه قضائیه ! چه چیز را می خواهی پنهان کنی ؟ !

مگر همین دو روز پیش قوه مقننه ، برداشت ۲ میلیونی از حساب بانکی زنان را به عنوان جریمه عدم رعایت حجاب، تصویب نکرد؟! مگر با این حرکت، راه چپاول حساب های بانکی نیمی از جمعیت ایران را هموار نکرد؟ مگر نظم ویران اقتصادی ایران را ویران تر نکرد؟! مگر حرمت حریم بانکی را از بین نبرد و دست درازی به حریم شخصی زنان را آزاد نکرد؟

خوب این طلبه آتش به اختیار حجتیه ای هم، برای پیاده کردن منویات غارتگرانه قوه مقننه کلا حجتیه انگلیسی، در حال انجام وظیفه، فیلم برداری شده است!

و اعتراض زن در معرض غارت، علیه مجریان آتش به اختیار هرج و مرج طلب “اعلا زردک همان اونی، سید علی خامنه ای حجتیه انگلیسی ” و مصوبات قوه مقننه برای چاپیدن اموال زنان و واریز آن به حساب ملایان انگلیسی دزد و غارتگر استعماری بوده است.

وقتی اصل قضیه کتمان ناپذیر است، دستگیری فیلبردار و گزارشگر برای پنهان کردن این فساد و غارت نیمی از ملت ایران که هرگز افاقه نخواهد کرد!

دستور به غارت علنی بوده است، تصویب غارت علنی بوده است. ضرب و جرح و زندان و کشتار زنان به واسطه “آتش به اختیار” علنی است. حال با دستگیری فیلمبردار و منتشرکنندگان فیلم که این نظام پوسیده انگلیسی تطهیر نخواهد شد!

باز تکرارهمان قضیه سم پاشی در مدارس توسط عمال حجتیه انگلیسی و دستگیری فیلمبرداران و منتشر کننده گان آن شده است!!

مگر چندی پیش جمیله علم الهدی، دختر رئیس صیغه سراهای خدمات جنسی به کل خاور میانه در مشهد، و همسر رئیسی قاتل اعظم فرزندان اسیر ملت ایران، در سخنرانی های قرایش در کوبا نگفت ” زنان لازم نیست زیاد هم تحصیل کنند. ” فقط زن باشند کافی است!”  فقط زن باشند یعنی چه؟! اظهارات مستقیم او، اشاره به ابزار جنسی شدن ” چون درصیغه سراهای مشهد” و یا فرزند

 آوری همچنان که پدرش گفت : ” تولید سرباز برای اسلام استعماری” بوده است!!

آیا انتظار شما ملایان از زنان ایران، غیر از حراج و ابزار جنسی شدن برای مشتریان خاورمیانه ، در ازای دریافت دلار و یا تولید سرباز برای منویات استعماری شما چیزدیگری است؟ آیا هدف شما از ترویج کودک همسری، ایجاد زنان نا توانمند برای بازار کار، و آمادگی فقط برای تن فروشی در صیغه سراهای شما نیست؟!

اسلام سیاسی شما فقط در راستای منویات امپریالیست ها فعال است. شما منفور ترین حاکمیت تاریخ انسان و مقبول ترین نوکران انگلوساکسون ها اید. طالبان در افغانستان و تمام اسلامیست ها در تمام جهان، درست کپی برابر با اصل شما هستند.

چپ هایی که در دفاع از چند قطبی شدن، از شما حمایت می کنند، چشمان خود را به روی بردگی زنان هموطن خود بسته اند.

شاید شما بتوانید چین و روسیه را بفریبید، ولی دیگر قادر به فریب ملت رنجدیده ایران نخواهید بود.

شما با اسید پاشی بر روی زنان، شما با سم پاشی در مدرسه های دختران، موفق به خانه نشین کردن زنان نشدید. حال دست دراز و دزد شما، عزم غارت ثمره کار و وجوه نقدی زنان را به بهانۀ جریمه کرده است. دست دراز شما را، زنان برای ابد قطع خواهند کرد.

به پیش ای زنان دلاور ایران به پیش

برای قطع دست ملایان دزد انگلیسی از حساب های بانکی خود

تشکیل کمیته های ضد استعماری

در تمام محله های ایران گام اول است.

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

مقام‌ قضایی ایران می‌گوید چهار نفر از «عوامل انتشار» ویدیوی درمانگاه قم «بازداشت شدند»

منبع تصویر،UGC

تصاویر دریافتی به‌وضوح نشان می‌دهد که این روحانی در حال تصویربرداری از زن جوان و نوزاد است

رسانه‌های ایران به نقل از معاون دادستان قم گزارش دادند تا کنون «چهار نفر از عوامل انتشار و ارسال فیلم درمانگاه قم دستگیر شدند».

این مقام قضایی گفته «تا این لحظه چهار نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند». مقام‌های ایران بسیاری از رسانه‌های خارج کشور را با لفظ معاند و دشمن نام می‌برند.

در روزهای گذشته پخش تصاویر اعتراض یک زن به مردی روحانی در درمانگاهی در قم واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

این ویدیو را نخستین بار شبکه ایران اینترنشنال روز شنبه ۱۹ اسفند منتشر کرد و بعد از آن به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد. این ویدیو نشان می‌دهد یک زن جوان که با نوزادی در آغوشش در حالت انتظار روی زمین نشسته و به دیوار تکیه داده است، با فردی روحانی درگیر می‌شود که به نظر می‌رسد با موبایلش از او تصویربرداری می‌کند.

روزنامه شرق، روز یکشنبه، گزارش کرد این درگیری روز ۱۶ اسفند در درمانگاه «قرآن و عترت» قم اتفاق افتاده است و زنی که با فرد روحانی درگیر می‌شود، «خاله» نوزادی بوده که برای ختنه به درمانگاه آورده شده است.

اکنون معاون دادستان قم صبح سه‌شنبه گفت که «آنچه که برای ما مشخص‌شد و مطمئن شدیم از این موضوع، اینکه یک طراحی و برنامه‌ریزی صورت گرفته بود برای اینکه در جامعه تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی کنند.»در ادامه

اکنون معاون دادستان قم صبح سه‌شنبه گفت که «آنچه که برای ما مشخص‌شد و مطمئن شدیم از این موضوع، اینکه یک طراحی و برنامه‌ریزی صورت گرفته بود برای اینکه در جامعه تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی کنند.»

در ادامه واکنش‌ها شماری از مسئولان و چهره‌های نزدیک به حکومت از «تصویربرداری» این فرد روحانی از زن بدون روسری دفاع کردند اما در شبکه‌های اجتماعی، موجی از حمایت از زن معترض به راه افتاد.

معاون دادستانی قم همچنین گفته است «افراد دستگیر شده در اظهارات خود اعتراف کردند» که «با هماهنگی» فیلم را ارسال کردند و «قصد تفرقه‌افکنی در جامعه داشتند.»

روز یکشنبه دادستان قم اعلام کرد در مورد این واقعه «پرونده قضایی» تشکیل شده و دستور شناسایی «منتشرکنندگان فیلم» هم صادر شده است.

این نخستین بار نیست که مقام‌های امنیتی و قضایی پس از پخش گسترده تصاویر و ویدیوهایی پربیننده در شبکه‌های اجتماعی، از بازداشت «ارسال‌کنندگان» و «اعتراف» آنها خبر می‌دهند.

نهادهای ناطر بر وضعیت حقوق بشر در ایران بارها نسبت به فشار نهادهای امنیتی و قضایی و «اعتراف بازداشت‌شدگان علیه خود و دیگران» هشدار داده‌اند و خواستار رعایت حقوق متهمان شدند.

https://www.bbc.com/persian/articles/cw5z70grwdno


Google Translate