جبهه خلق ایران، حملات موشکی رژیم ایران به جنوب کوردستان (باشور) و بلوچستان شرقی و حمله رژیم پاکستان به بلوچستان غربی را محکوم میکند.

جبهه خلق ایران، حملات موشکی رژیم ایران به جنوب کوردستان (باشور) و بلوچستان شرقی و حمله رژیم پاکستان به بلوچستان غربی را محکوم میکند.

رژیم ایران در رشته عملیات موشکی، مناطقی در عراق، سوریه و پاکستان را مورد حمله قرار داد! سپاه تروریستی مدعی شده در عراق مقر موساد، در سوریه مقر داعش خراسان و در پاکستان مقر جیش العدل را مورد حمله قرار داده است!
اما نتیجه حمله در عراق، حمله به مناطق مسکونی در اربیل و کشته شدن چهار عضو یک خانواده از حمله ژینا ۱۱ ماهه بود! در سوریه به نزدیکی یک درمانگاه حمله شد که تنها آسیب جزیی دیده شد و در پاکستان هم به مناطق مسکونی حمله شد که دو تن کشته و سه تن زخمی شدند که حمیرا ۴ ساله و سلمان ۲ ساله، قربانیان رژیم ایران بودند!
اما رژیم ایران به چه دلیل حمله کرد؟ یکی از دلایل مهم رژیم ایران تحقیر این رژیم در خاورمیانه از جمله در یمن و لبنان و فلسطین بوده است که عمق استراتژیک نظام مورد حمله قرار گرفته اما پاسخی به آن نداده است، از همین رو که رژیم ایران ناتوان در مقابله مستقیم با اسرائیل است و نمی‌خواهد با دوستان طالبانی خود رابطه‌اش مخدوش شود به مقر اصلی داعش خراسان در افغانستان حمله نکرد و به جای آن با حملات کور در اقلیم کردستان عراق، سوریه و پاکستان قصد عرض اندام داشت!
از سوی دیگر رژیم ایران مورد انتقاد حتی حامیانش درون کشور قرار گرفت که اصالتاً افرادی سست عنصر و خود فروخته هستند با این حملات قصد داشت اعلام کند همچنان رهبری محور مقاومت را دارد و ام‌القرای جهان اسلام و ژاندارم منطقه است!
اما این حملات تنها جنبه تبلیغات رسانه‌ای برای رژیم ایران داشت چرا که در عرصه بین‌المللی دولت سوریه اعلام کرد حملات به مناطقی انجام شده که اصلا دلیلی برای حمله نبوده، دولت عراق نیز رژیم ایران را مورد بازخواست بین‌المللی قرار داد و ارتش پاکستان نیز حملات تلافی‌جویانه در عمق خاک ۸۰ کیلومتری ایران انجام داد که دست کم چهار کودک بلوچ، سه زن و دو مرد در این حملات جنایتکارانه جان خود را از دست دادند و تمام آن اهداف اعمال قدرت بین‌المللی رژیم ایران مانند برگی خزان فروریخت!
در یک کلام می‌شود گفت که رژیم حاکم بر ایران در یک بن‌بست است که نه در داخل کشور و نه خارج از کشور دیگر توانایی پیشبرد هیچ‌گونه سیاستی را ندارد، چرا که خشم عمومی جامعه ایران باعث شده است که این رژیم همواره خود را از یک چاله به چاله دیگر بیاندازد و برای خود بحران جدید پدید بیاورد! بحران‌هایی که بدون شک باعث خواهد شد رژیم ایران مانند گذشته توانایی مقابله با خیزش‌های اعتراضی را نداشته باشد و شکننده‌تر از قبل شود.
با تمام این موارد جبهه خلق ایران حملات موشکی رژیم ایران به اقلیم کوردستان عراق و پاکستان و همچنین حمله پاکستان به بلوچستان ایران را محکوم میکند و عامل آن را سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم ایران می‌داند که ایران را وارد دور تازه‌ای از تنش‌ها خواهد کرد.
همچنین جبهه خلق ایران تنها راه توقف این دور باطل جنگ افروزی را مقابله با آن میداند و از تمام نیروهای سکولار، دموکراتیک، صلح‌طلب و ضدجنگ میخواهد علیه آن موضع گرفته و متحدانه به میدان بیایند و مانع آن شوند که حاکمان تهران برای بقای خود مردم ایران را گوشت دم توپ سیاست‌های مخرب بین‌المللی خود کنند.

Google Translate