در حمایت از «هفته جهانی کارزار علیه اعدام»

فراخوان حزب کمونیست کارگری

در حمایت از «هفته جهانی کارزار علیه اعدام»

جمهوری اسلامی برای ایجاد ارعاب و در هم شکستن عزم و اراده مردم به جان آمده اعدام‌ها را گسترش داده است. باید با تمام قوا سد محکمی در مقابل آن ایجاد کنیم و این حکومت وحشی را در این سنگر نیز عقب برانیم.

ما از «هفته جهانی کارزار علیه اعدام ۱۳ تا ۲۰ ژانویه- ۲۳ تا ۳۰ دیماه» که توسط نهادها و فعالین جنبش علیه اعدام اعلام شده قاطعانه حمایت میکنیم و از کلیه احزاب، سازمان‌ها و فعالین مبارز و مخالف رژیم در داخل و خارج کشور میخواهیم که با پیوستن به این کارزار هر چه بیشتر آنرا تقویت کنند.

ما مردم کردستان و سراسر کشور، خانواده‌های دادخواه، کارگران و معلمان و کلیه تشکل‌های دانشجویان، جوانان، زنان و همه فعالین سیاسی و اجتماعی را فرا می خوانیم برای نجات عزیزانی که اکنون در زندان و زیر شکنجه و با اعترافات اجباری، به اعدام محکوم شده‌اند، به این کارزار بپیوندند. عزیزان ما که بیرحمانه‌ به اعدام محکوم شده‌اند برای هدف انسانی و عادلانه همه ما دست به اعتراض زده بودند و اکنون وظیفه ما است که با تمام قوا به یاری آنان برخیزیم.

میتوانیم جنبش قدرتمندی علیه احکام اعدام و علیه مجازات اعدام شکل بدهیم و جنبش علیه اعدام، این سنگر مهم انقلابمان را هر چه بیشتر مستحکم کنیم. لغو مجازات اعدام و لغو همه احکام ظالمانه و جنایتکارانه اعدام یک خواست مهم انقلاب زن زندگی آزادی است. با پیوستن به هفته جهانی کارزار علیه اعدام، جنبش علیه اعدام را هر چه بیشتر گسترش دهیم.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۹ دی ماه ۱۴۰۲، ۹ ژانویه ۲۰۲۴

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate