از تجمع بازنشستگان در ۴ دیماه وسیعا حمایت کنیم!

از تجمع بازنشستگان در ۴ دیماه وسیعا حمایت کنیم!

تمام بخشهای بازنشستگان برای ۴ دی‌ماه فراخوان به تجمع در تهران در برابر صندوق تامین اجتماعی  داد‌ اند. بازنشستگان خواستهای بحق و بسیار بجایی دارند. در سنین بالا طبعا آنها بیش از هر زمان به آسایش، به رفاه، به درمان، و کلا به خیال آسوده و زندگی بدون دغدغه نیاز دارند. همه اینها را حکومت و مفتخوران حریص حاکم از آنها و از همه مردم گرفته‌اند. مافیای حاکم با بالا کشیدن معیشت بازنشستگان، با اختلاس و دزدی، با دستبرد به صندوق‌های بازنشستگی، با گرانی هر روزه که رمق همه مردم را گرفته است، خواب راحت را از میلیون‌ها بازنشسته در این کشور گرفته و زندگی را بر آنها تلخ کرده است.

بازنشستگان امروز با فریاد شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد، “اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد” و متحد کردن صفوف مبارزاتی جمعیت میلیونی خود پرچم اتحاد کارگری و اتحاد همه مردم را بدست گرفته اند.

بازنشستگان هر روز در خیابانها علیه تعرضات حکومتی می جنگند و فریاد میزنند. بازنشستگان با فریاد درد ما درد شماست، مردم به ما ملحق شوید، همه مردم را به حمایت فرا می خوانند. فریاد بازنشستگان فریادی است برای زندگی. فریادی است برای رفاه و آسایش. فریادی است برای آزادی و زندگی انسانی برای تک تک انسانها. این فریاد اعتراض همه مردم این کشور علیه حکومت اسلامی سرمایه داران است که از گلوی بازنشستگان بیرون می آید.

۴ دیماه روز اعتراض سراسری و گسترده بازنشستگان است. از آنها فعالانه دفاع کنیم.

حزب کمونیست کارگری

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate