به رهبری کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران

به رهبری کومله سازمان کردستان حزب کمونیست ایران

با احترام

اخیر فرهاد شعبانی از رهبری کومله روز ٥ فوریه ۲۰۲۱ در برنامه ای تلویزیونی که در ارتباط با «مستند لبه دو تیغ» جمهوری اسلامی از تلویزیون کومله پخش میشد نامه ای از یک بیننده را قرائت میکند که تماما حمله به حزب کمونیست کارگری است:«یکی از دلائل پخش چنین مستندهایی تقویت ادبیات ترور شخصیت و اتهام گری و شانتاژ سیاسی است که حزب کمونیست کارگری با تمام شاخه هایش با استراتژی اسم خودش در جامعه چه منفی چه مثبت میباشد و کومله هم با سکوت در مقابل این ادبیات تا حدی مسئول است لطفا این مورد را هم برای مردم روشن نمایید». و فرهاد شعبانی بجای اینکه به این بیننده تذکر بدهد که قرار نیست این برنامه حمله به جریانات اپوزیسیون باشد، و اپوزیسیون را علیه جمهوری اسلامی نمایندگی کند، نامه کذائی میخواند و تحت عنوان تفاوت فرهنگ کومله با دیگران حمله این بیننده علیه حزب کمونیست کارگری را بطور ضمنی مورد تایید قرار میدهد. وی از زبان دبیر اول کومله میگوید ما بارها گفته ایم: «اپوزیسیون، زبانی را که برای انتقاد انتخاب میکند نباید زبانی باشد که دشمن بکار میگیرد. ما این اخلاقیات را حفظ میکنیم و برایش فرهنگ سازی میکنیم.» در جاهایی دیگر از برنامه نیز به نامه هایی از بینندگان که حمله به سایر گروههای چپ است اشاره میکند. اینقدر آش شور است که بیننده ای تماس میگیرد و به مجری تذکر میدهد که نگذارید این برنامه به برنامه ای علیه اپوزیسیون تبدیل شود.

متاسفانه مجری این برنامه این نکته ابتدایی را هم تشخیص نمیدهد که لااقل در برنامه ای که قرار است مستند سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات را افشا کند با این مستندسازی همراهی نکند و “مستند” دیگری را هم به سریال جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون اضافه نکند.

ظاهرا مجری برنامه باید فرهنگ سازی را از خود شروع کند! از رهبری کومله انتظار میرود ایشان را متوجه کنند که خصومت با حزب کمونیست کارگری و جریانات دیگری که تحت عنوان کمونیسم کارگری فعالیت میکنند، آن هم در چنین برنامه ای مستقیما آب ریختن به آسیاب سپاه و وزارت اطلاعات است.

نسان نودینیان دبیر کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۶ فوریه ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate