مراسم شب گرامیداشت یاد یاران به قتل رسیده در ششم اکتبر در سالن اجتماعات هاگا بیون از ساعت ؛۱۸ تا ۰۰؛۲۲ شب بر گزار میشود

مردم آزادیخواه شهر گوتنبرگ وحومه!

  مراسم شب گرامیداشت یاد یاران به قتل رسیده در ششم اکتبر در سالن اجتماعات هاگا بیون از ساعت ؛۱۸ تا ۰۰؛۲۲ شب بر گزار میشود.

در تاريخ بیش از چهار دهه خونین از حاكميت سیاه جمهوری اسلامى بر مردم ايران، مقاطع، روزها، ماهها و سالهای خونین سرکوبگری کم نیستند. سی خرداد ٦٠ و نسل کشی در سراسر ایران، حکم جهاد خمینی در مرداد٥٨ و محاکمات یک دقیقه ای خلخالی و تیربارانها در کردستان،تابستان ٦٧ و قتل عام زندانیان سیاسی در زندانها، ترورها و “قصابی های اسلامی” از نیروهای اپوزیسیون در خارج از کشور، قتل های زنجیره ای در ایران، و … تنها مقاطعی از دریای عظیم عفونت و خونی است که اين رژیم اسلامی با اتكا به آن جامعه را به خون كشيدند، اين داستان تولد و بقا اين رژيم است. تابستان ٦٧ و قتل عام گسترده زندانیان سیاسی از جمله رویداد هاى دردناکی است كه بايد نسل به نسل در اذهان تاريخى جامعه بياد بماند، واقعه ای که زنده نگاهداشتن و یاد کردن از آن، نه تنها برای قربانیان آن واقعه و همه قربانیان قبل و بعد از آن، نه تنها به خاطر بازماندگان آن هالوکاست، که برای بشریت، ضروری است تا یکی از جنایتکارترین وقایع تاریخی بیاد بماند و از آن مبارزه ای توانمند علیه جنایت و نسل کشی درس گرفته شود.

قربانیان و بازماندگان نسل کشی و قتل عام زندانیان سیاسی تابستان ٦٧ را نباید فراموش کرد. اینها شاهدان و شاکیان یکی از تلخ ترین اتفاقات ضد بشری در جهان امروزند. باید یاد همه عزیزان قربانی این توحش، یاد همه جانباختگان این تراژدی و همه مبارزین راه آزادی و برابری را گرامی داشت و محبت و همدردی خود را نثار بازماندگان آنها کرد. باید همه کیفرخواست های این اتفاق را به میان کشید. جامعه بشری برای مصونیت در مقابل اتفاقاتی از این دست باید مصون بماند. یک راه ایجاد این مصونیت بازگو کردن، مکتوب کردن و اعلام کردن همه کیفرخواست قربانیان فاشیست های اسلامی است. باید مسببین این نسل کشی از جناحهای ” خوش خیم و بدخیم اسلامی” را به پای میز محاکمه کشاند. باید مسئولین و مجریان قصاوت عظیم اسلامی در ایران را، نفر به نفر در دادگاههای مردمی محاکمه کرد. جانیان باید پاسخگوی جنایاتشان باشند و مسئولیت جنایات عظیم خود را بعهده بگیرند.

در سالن اجتماعات هاگا بیو از ساعت ؛۱۸ تا ۰۰؛۲۲ شب بر گزار میشود.

 i Viktoriahuset samlingssl på Linnégatan 21

قهوه؛ چای و شیرینی برای شرکت کنندگان موجود خواهد بود.

نه میبخشیم ؛ و نه فراموش میکنیم!

گرامی باد یاد همه جانباختگان تابستان ٦٧

خواستار آزادی همه زندانیان می باشیم!

برگزار کننده: کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران ـ گوتنبرگ

 توفیق محمدی

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate