زنگ تفریح: نظرات ءاستاد” رائفی پور در مورد اجنه مبتنی بر قرآن!

مقدمه اول:

شاید حدود دهسالی می شود که رژیم اسلامی تعدادی “نظریه پرداز” را فرستاده در مدیا ی الترناتیو که به بخش “نبرد نرم” رژیم کمک کنند.

این موجودات تلاش دارند از مخاطبان “غیر خودی” و حتی “سرنگونی طلب میهن پرست” و از جوانها و نوجوانها طعمه بگیرند و احمق ترینها و کم هوش ترینها را با هر شکل شده بسمت رژیم بکشند.یکی از فعالیتهای من افشای این موجودات بوده و پیشنهادم اینست که این قبیله جدی گرفته شوند و پاسخ گیرند و اجازه ندهیم اینها در نبرد “جنگ نرم” حتی یک سنگر را بگیرند.

درست است که قیام اخیر در ایران عصیان جامعه را بر علیه ارتجاع اسلام سیاسی نشان داد اما ساده لوحی است فکر کنیم که جامعه ایران فقط با یک قیام یا حتی انقلاب از شر اندیشه های موهوم مذهبی خلاص می شود.عقلانیت و علم دهه ها و نسلها لازم دارد که بطور اثباتی به جای مهملات مذهبی بنشیند چه دلیلی دارم؟ نگاهی به غرب بیندازید و ببینید این اندیشه ها تا چه اندازه توان بازتولید دارند حتی بعد از رنسانس تاریخی در غرب.دلایلش را اینجا بحث نمی کنم اما بخشی از این معضل مبارزه مداوم فرهنگی و فکریست و این دقیقا مشکلی است که در غرب باعث شده که مذهب سخت جانی کند اینست که فضا برای مناظره وسیع در مدیای اصلی برای مخالفان مذهب بسیار محدود است و با کلاشی بنام “احترام به فرهنگها و عقاید” و به دلایل سیاسی خود حاکمیت نظام سرمایه داری به تداوم و بازتولید مذهب نیاز دارد.

لذا به خلاف نظر بسیاری ساده لوحان من مسئله مذهب و اسلام را با سرنگونی رژیم تمام شده نمی بینم و حتی فکر نمی کنم که امکان رشد سایر مذاهب و افکار ارتجاعی ظاهرا غیر مذهبی و مذاهب زمینی ناگهان خشکیده می شود.

مقدمه دوم:

با بررسی دقیقتر نظام تبلیفاتی رژیم اسلامی چه از نظر شکل و چه محتوی از زمان بقدرت رسیدن خمینی تا بحال شاهدیم که اندیشه های بسیار عقب مانده که حتی زمانی بطور علنی ارائه نمی شدند از درون پستوهای عقب ماندگی بیرون کشیده شده اند و با استفاده از مدیای ابنترنت و بی خبری نسلهای نو که زیر فشار دیکتاتوری امکان دسترسی به درک مدرن و علمی ندارند امواجی را شاهدیم که از این زاویه بی سابقه است.

داستان “علوم جن شناسی” یکی از این مهملات است که در ابتدای بقدرت رسیدن خمینی مثل بسیاری از زوایای اسلام سرپوشیده نگه داشته می شد تا چهره واقعی اسلام و اندیشه های خمینی بیرون نزند و مردم را رم ندهد اما در دهه اخیر خصوصا اسلامیها همه مهملات خود را در روز روشن جلوی جامعه گذاشته اند و بخش بسیار عقب مانده تر اسلامیها “دور برداشته اند” .

رائفی پور از میان این گله اسلامیهاست که مدعی است به “جناح های حاکمیت” متعلق نیست و اخرالزمانی است و تبلیغ شیعه می کند و حامی ولایت است و بس!

این بابا را بطور رسمی حاکمیت پس می زند و یواشکی حمایت می کند و خودش که مرتب می گوید با بالائیها دست دارد اما گاهی وقتها قیافه اپوزسیون می گیرد “نهیب می زند” فکر می کند یک پا عمار یاسر و ابوذر غفاری است! هدف این بابا بیشتر “جوانان و نوجوانان است ” که او مدعی است ذاتا مسلمان شیعه هستند اما نیاز به راهنمائی دارند!

از انجا که معتقدم ما گاهی زنگ تفریحی هم لازم داریم و همواره مخالف اتش زدن قران بودم و معتقدم دیر یا زود این کتاب بعنوان فکاهی دست بدست خواهد شد ، بد ندیدم دو نمونه از کلیپهای این رائفی پور را اینجا ارائه دهم و به خواننده توصیه می کنم هر وقت خسته شد و خواست بخندد به انبان سخنرانیهای این بزرگوار در یوتیوب سری بزند:

جوکهای رائفی پور از منبع قران در مورد جن ها:

رائفی پور با تکیه به سوره شماره ۷۲ از قرآن در مورد جن ها مظالبی را فرمود (۱) که من پیشنهاد می کنم خواننده به ارشیوی که این بابا در “علم جن شناسی” در یوتیوب دارد مراجعه کرده و از منبع ناب اندیشه های ایشان استفاده ببرد.

رائفی پور ابتدا در مورد جنس اجنه صحبت می کند که از آتش هستند یا نور نفوذ کننده! و بعد می فرماید که اجنه قبل از انسان خلق شدند و تا زمان پیامبران خودشان پیامبر داشتند و بعد پیامبران وظیفه انها اطاعات از پیامبر اسلام بوده.

رائفی پور می فرماید که از ان تاریخ اجنه یا کافرند یا شیعه! (یعنی راه سومی نیست)

اجنه با برخی ادمها ارتباط دارند و جادو اموزش می دهندو از زمان محمد دیگر با اسمانها دسترسی ندارند و مثل انسانها دچار معاد و بهشت و جهنم می شوند و طول عمرشان خیلی زیاد است و برخی از زمان موسی هم الان زنده هستند یا حتی حضرت نوح و غیره!

با جنها می شود ارتباط حنسی گرفت اما فرزند خیر! برخی از علما گفته اند با جنها بچه هم می شود اورد که این حرف بسیار خطرناک است(رائفی می فرماید!)

درست است که نمی شود از جن فرزند آورد اما جنها گاهی در نطفه انسان شریک می شوند.

خوب اینها بخشی از افاضات این استاد جن شناس!

دیگر نفرمایند که قران را اتش بزنیم!

نه فقط من مخالف اتش زدن قران هستم بلکه خواهان حفظ حان این رائفی پور و همتایانش هم هستم.از امثال این بابا الان خبلی ها هستند که از این مهملات اسلامی نان می خورند و شایسته نیست اینها بعد سرنگونی رژیم کشته شوند.

باید هرجوی شده این بابا را از زیر دست و پای مردم نجات داد و پیشنهادم اینست که از همین الان یک کمیته دفاع از جانواران مبلغ اسلامی تاسیس شود و اینها را رصد کنیم و ازشان لیست بسازیم .امثال رائفی پور را باید سالها و سالها تا اخر عمرشان به تلویزیون اورد و مثل حیوانات سبرک گرداند و شبهای تعطیلی گذاشت جلوی دوربین و موضوع اموزش نسل جوان کرد.

شخصیت و روانشناسی امثال رائفی پور برای کارشناسان و متخصصین انسانشناس هم قابل بررسی است . دلایلی که این موجود شاید حتی باور دارد به مهملاتش باید کنکاش شود.از رائفی پور باید یک قورباغع ازمایشگاهی ساخت رو به جامعه.

اما مشکل بزرگتر از اینهاست!ایشان حرفهایش “طبق قرانست و حدیث و روایات” و خود را یک ذوب شده شیعی می داند .شیعه گری عقب مانده ترین شاخه اسلام است و مملاتی که اخوندها برای ساختن شیعه گری ساخته اند اینقدر زیاد است که امثال عبدلکریم شروش هم دیگر خجالت می کشد منتصب به انهاست! اما مشکل سروش اینست که بالاخره در قرآن سوره جن داریم و محل فرار زیادی نیست مگر اینکه سروش بگوید که قرآن هم حرف خدا نیست و رویاهای پیامبری بادیه نشینست و این را هم گفته بیچاره و معلوم نیست چه از اسلامش مانده!

عقب نشینی مذهب در مقابل علم و عقل و جوک شدن خیلی باورهای مذهبی

همینکه ما و اکثریت جامعه ایران مهملات رائفی پور را جوک می بینند نتیجه رشد علم است وگرنه دو نسل قبل خیلی ها به این مهملات باور داشتند و اجازه خنده به مخالف نمی دادند.

واقعیت اینست که دو عامل مهم مهملات مذهبی را به جوک تبدیل کرده یکی رشد مدنیت و عقلانیت و دیگری رشد علم.

پابپای رشد علم حتی خداباوران مانده اند که خدایشان چکاره حسنست در این جهان!حتی خدا هم دیگر کاری ندارد و بقول سروش این روزها از ناظر و عامل تبدیل شده به “خود قوانین طبیعت”و دیگر یکتابودنش و نشستنش بر عرش و اینجور داستانها حتی سروش را هم قانع نمی کند!

اینست که درون اسلامیهای ایرانی یک انشعابی در حال وقوع است که دیگر به “رفرمیزم و پروتسانیزم هم قابل توضیف نیست!

دیگر خدا را هم نمی توان در ایران نجات داد! و دقیقا در این موقعیت بخشی بسیار عقب مانده از مسلمانها به اتکا به قدرت حکومتی تبدیل شده اند به فرقه هائی مثل طالبان و وهابیها ی سنی!

بواقع وهابیت دفاع ادمهای عقب مانده است در مقابل هچوم علم و مدرنیته و شیعه ها در ایران هم مجبورند به عقب مانده ترین سنگرها عقب بنشینند.

رائفی پور نماینده وهابیت شیعی است.و هابیتی ادمخوار که امیدوارم بشود از زیر دست و پای مردم در انقلاب ایران نجاتش داد .او برای بررسیهای علوم مختلف لازمست.حیف است کشته شود زبان بسته!

منابع بیشتر:

(۱)“دو نمونه یوتیوبی از اظهارات استاد رائفی پور جن شناس مشهور

ازدواج با جن، نظر اسلام چیست؟

www.youtube.com/watch?v=59D4QNLUfH4

جن ها پیامبر دران ؟ جنس و نژادشون چیه ؟ ازدواج و مرگشون چطوره ؟

www.youtube.com/watch?v=9LsvO15Zw8

(2)استاد رائفی پور ” ادامه “متفکران حامی خامنه ای حنایتکار ” را بیشتر بشناسیم(سعید صالحی نیا)

www.azadi-b.com/?p=30885

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate