جان جعفر ابراهیمی، معلم زندانی و بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در خطر است

جان جعفر ابراهیمی، معلم زندانی و بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در خطر است

جعفر ابراهیمی معلم زندانی از بیماری خودایمنی در رنج است. اما مقامات امنیتی زندان اوین ایشان و ۱۲ زندانی دیگر را به زندان قزلحصار منتقل کرده‌اند.

به گفته شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، بیماری جعفر در شرایط بد زندان بسیار پیشرفت کرده و سلامتی او در خطر است.

بر اساس توضیحات داده شده به وکیل جعفر ابراهیمی آقای عرفان کرم‌ویسی، حال جسمی جعفر ابراهیمی بسیار وخیم شده و به بهداری منتقل شده بود. در عین حال، پس از خروج از بهداری هنگامی که خواسته است یک تماس محدود ۳ دقیقه‌ای در اتاق افسرنگهبانی مرکزی با همسر خود بگیرد، در همانجا توسط افسر جانشین و معاونش و چند تن از کادر زندان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه کتف، گردن و پیشانی زخمی شده است.

بر اساس گفته‌ی وکیل ایشان، آثار ضرب و شتم گردن، کتف، بدن، مچ دست و پیشانی ایشان به ‌وضوح مشخص بوده است. همچنین بهداری قزل‌حصار در نامه‌ای بر وخامت وضعیت جسمی آقای ابراهیمی تاکید نموده و اعلام کرده است که از آنجاییکه این فعال صنفی معلمان در معرض نابینایی ناشی از عوارض بیماری قرار دارد، می‌بایست هر چه سریعتر به پزشک متخصص اعزام شود تا به وضعیتش رسیدگی شود اما مسئولین زندان از اعزام ایشان امتناع کرده‌اند.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه، مسئولیت حفظ جان جعفر ابراهیمی را برعهده مقامات امنیتی و قضایی دانسته و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط این معلم زندانی و دیگر کارگران، معلمان و فعالین اجتماعی و سیاسی می‌باشد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

۲۳ شهریور ۱۴۰۲

کانال رسمی تلگرامی سندیکا:

‏https://t.me/vahedsyndica‌

اکانت رسمی سندیکا در اینستاگرام

‏https://www.instagram.com/vahedsyndica/

اکانت رسمی سندیکا در توییتر

‏https://twitter.com/VahedSyndicate

تماس با کانال تلگرامی سندیکا:

@Vahed_Syndica

ایمیل سندیکا:

vsyndica@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate