روزهای جنایت!

“روزهای ابدی” نام سریالی است که این روزها در تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشود. علاوه بر این رژیم اسلامی سریال دیگری را تحت عنوان “لبه دو تیغ” تهیه و تدارک دیده و پخش شده است. کارگردانان و تهیه کنندگان حکومت اسلامی تمام تلاش خود را در تهیه و تدارک رویدادهای چندماه قبل و چند ماه بعد از مقطع قیام را بکار گرفته اند تا تصویری از وقایع آن دوران را آنهم از منظر خود به بیننده القا کنند.

در سریال “روزهای ابدی” جای نیروهای انقلابی و مردمی که برای یک زندگی انسانی بپا خواستند، با ضد انقلاب اسلامی عوض شده و بطور وارونه به بیننده نشان داده میشود.

این اولین بار نیست که کاربدستان حکومت اسلامی برای خریدن آبروی نداشته این حکومت اقدام به ساختن چنین سریالهایی می کنند. علاوه بر بیش از چهار دهه استفاده از ابزارهای سرکوب، دستگاه تبلیغاتی حکومت اسلامی پا به پای سرکوب انقلاب، مدام در مناسبتهای دهه فجرش و دیگر مناسبت هایش، به ساخت این نوع جعلیات اختصاص داده است.

شاهدان رویدادهای آندوران هنوز زنده هستند و اجازه نخواهند داد حکومت اسلامی کالای بنجل و زنگ زده خود را در پوشش سریال های کذایی عرضه کند. خودشان هم بهتر از هر کسی میدانند که ناچار هستند با کلاشی و عوامفریبی چند روزی برای این نظام سراپا نکبت و جنایت عمر بخرند. حتی در صفوف خودشان هم به این سناریو سازی ها به ریش و پشم ریخته شان میخندند.

اما برای مردمی که انقلاب کردند و بساط حکومت سلطنت را برچیدند، این جعلیات کاملا شناخته شده هستند. برای نیروهای انقلابی که از دست آدمکشان روزهای جنایت جان سالم بدر بردند و دمی از تلاش و مبارزه برای پایان دادن به نسل کشی حکومت اسلامی دست برنداشته اند، چنین جعلیاتی تنها نشانه درماندگی حکومت اسلامی است.

برای نسل جوانی که در دوران روزهای جنایت چشم به جهان گشودند و با تهدید، اجبار و زور در مدارس و دانشگاه ها به آنان خزعبلات اسلامی را آموزش میدادند، همین نسل با مبارزه ای پرشور به وسعت تمامی کشور میکوشد بساط اوباشان اسلامی را برچیند. تهیه و تدارک جعلیات “روزهای ابدی” نمیتواند این نظام را از خشم روز افزن نسل جوان که بارها برای به زیر کشیدن این حکومت به میدان آمده است نجات دهد.

حکومت اسلامی با بوجود آوردن روزهای جنایت در ترکمن صحرا، روزها و ماههای جنایت در حمله به کردستان، روزهای سیاه و جنایت در اعدامهای دسته جمعی توسط خلخالی، ساطور حکومت اسلامی، روزهای جنایت در سی خرداد سال شصت، روزهای جنایت و کشتار زندانیان سیاسی سال ۶۷، روزهای جنایت در کشتار دسته جمعی مردم روستای قارنا، روزهای جنایت در دی ماه ۹۶ و آبان ماه ۹۸ ومتعاقب آن قتل عام ۱۷۶ انسان در آسمان تهران، تنها گوشته هایی از ثانیه ها، روزها و سال های عمق جنایت رژیم اسلامی است که در کارنامه این حکومت به ثبت رسیده است.

کارگردانان و تهیه کننده گان سیستم تبلیغاتی حکومت اسلامی در سرهم بندی کردن جعلیات و وارونه نشان دادن وقایع تاریخ آندوران در ترکمن صحرا، کردستان و در سراسر کشور نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند.

دیدن صحنه های سریال روزهای جنایت برای مردم شهر و روستاهای کردستان و مردم سراسر کشور بجز افزایش خشم و نفرت عمیق از حکومتی که تنها با هیتلر و نازی ها قابل مقایسه است، چیز دیگری به کارنامه هیولای زخم خورده اسلامی اضافه نخواهد کرد..

تهیه و تدارک این نوع از سریال ها بخوبی نشان میدهد که حکومت اسلامی در چه مخمصه ای گرفتار شده است. این حکومت میکوشد جنایات بیش از چهار دهه دارودسته های سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیروی حزب اللهی و قمه کش های لمپنش را با این نمایشات مضحک اندکی ماله کشی کند.

حکومت اسلامی می داند پرونده روزهای جنایاتش را مردم بستوه آمده، کارگران و میلیونها انسان فقر زده و نسل جوان امروز خواهند بست. حکومت اسلامی تحت فشار اعتراضات مردم در منگنه قرار گرفته است و با این سناریو سازی ها سعی دارد دستان خون آلودش را در آستین پنهان کند.

سریال “روزهای ابدی” و دیگر سناریوهای پخش شده در صدا و سیما نمی تواند حکومت اسلامی را به عنوان معمار روزهای جنایت از سقوط و سرنگونی نجات دهد. مردم، کارگران، بازنشستگان، معلمان و میلیونها زنی که اثرات تیغ قوانین کثیف اسلامی این رژیم بر جسم و روانشان کشیده شده است و ما سوسیالیست ها و تمامی انقلابیون نجات یافته از هولوکاست اسلامی این را تضمین خواهیم کرد که اراجیف “روزهای ابدی” نه تنها به دادش نخواهد رسید بلکه خشم و اعتراض مردم علیه بانیان و معماران روزهای جنایت را برای سرنگونی اش عمیق تر خواهد کرد.

۱۳ بهمن ۹۹

۱ فوریه ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate